Бизнеса да си гледа работата - техните бусове за десета ръка повечето и най-замърсяващите. Да си купят нови Евро 6 бусове и пикапи и да мълчат. Искат съвсем без инвестиции да вадят пари. Е не става. Осигурете нормални коли и ще видите колко е по-добре.
Не лъжи!Собствениците на нови коли не са наказани с по-висок данък. С по-висок данък са наказани тези, които си купуват мощни коли. За една нова кола по Евро 5 или Евро 6 до 100 к.с., данъка е приблизително колкото за по-старата кола със същите к.с.
През първото правителство на ГЕРБ-Бойко Борисов, гледаха да не пипат нищо по държавата, защото каквото пипнеха го разваляха. Сега ГЕРБ добиха самочувствие, че каквото и да развалят, пак ще бъдат избрани и се започнаха дивотиите. Разбира се ГЕРБ нямат никакви познания как се управлява една държава и затова имитират управление чрез забрани и глоби, както в този случай. Очевидно в България проблемите с екологията не са свързани с автомобилите, както се внушава на по-"умните".
И защото не могат (по-скоро не искат, все пак преиодично избори се провеждат) да се оправят с ***, отново редовният гражданин плати сметката...
До До 125Имаш ли идея какви данъци имат таратайките на запад и че колите ерво 6 са tax free, за разлика от тук където собствениците на нови коли са "наказани" с по-висок данък, че масите трябва да карат и те.
До Анониментака говориш сега но след пет-шест години, но шкодичката ти няма да е вечно нова, след 5-6 години ще е и тя на 10 и ще те чудем тогава
да се забранят евтините некачествени храни със заместители и бедните хора постепенно да измрат и да не развалят гледката на управляващите. А да, то после няма да има кой да прави богати управляващите... ама те не мислят чак толкова напред
Казваш, че трябва да забранят над половината коли в Амстердам, Мюнхен, Париж, Лондон, .... или да им се наложи данък над 500% (от какво 500% само ти си знаеш).
Законите не променят нищо,те само служат да наказват и да има контрол над нас.Парите не правят човека по-богат,а по-зает.Дали ще доживеем времето в което да се спрем и да се замислим за чий *** всичко се върти около парите и защо колкото повече се увеличават цени,глоби и санкции подобрение и промяна няма? Ежедневно загиват хора по пътищата,всеки бърза изнервен и под стрес,защо?
По принцип коли над 10 години от датата на производство трябва да се забранят от движение или да им се наложи данък над 500 процента!
До Коце кметаНямам против да важи това за колите с ФАБРИЧНА газ. Айде докажи, че като имаш "газово" колата ти е на газ в центъра. Аман от 20+ годишни баракудници тровещи ни ежедневно. Не е нормално колата ми с евро 6 на 3години да има три пъти по-висок данък от 20 годишния баруарник на комшията.Като нямате пари няма да карате коли, като няма кола българина току виж се опълчи срещо пилитическата върхушка!
Крайно време е цървулите, които тровят целия град да бъдат свалени от таратайките им и да бъдат върнати в каруците на село!
Най-голямият проблем при замърсяването от колите е въглеродния двуокис. Колите на газ как са по въпроса с СО2?
С велосипед се ходи на работа само там, където гъстотата на населението е голяма. Няма града подобен на София по население и гъстотата на населението, в който масово да се използва велосипед.
Видим рекет от ГРОБ. Само дето колите на газ, които не изхвърлят вредни вещества, няма да получават преференции, нали? А кои дни ще са с мръсен въздух, тия в които индобългарите ще горят *** през зимата, нали? И каква е връзката с колите в центъра?
Според наличните статистики в мрежата, Букурещ и София са градовете в ЕС, в които най-много хора отиват на работа с обществен транспорт и най-малко хора отиват на работа с кола. Каква е тенденцията за България и Румъния е ясно - увеличаване на колите. Проблемът е, че с ГЕРБ във властта, България няма как да стане по-нормална държава. ГЕРБ не знаят как да управляват, а само крадат и оставят нещата на самотек. Понякога налагат забрани,а забраните по цял свят са характерни за некаърните управляващи
Еко колите - със стикер! За другите центърът на София ще е забранен!