60

Анонимен

преди 9 години

Във Финландия целия парлалемнт се вози на Рикши и колелета. ИСкам и у нас да е така, единственият който съм видял в обществен транспорт е Лудия Фил.

59

123

преди 9 години

До КолоездачАз имам подозрение, че се изказваш неподготвен, непрочел, първосигнално.

58

Анонимен

преди 9 години

До Колоездачкъде по света толерират автобусния транспорт .Нормално ли е до Младост да ходи метро , 2 тролея и 5 автобуса ,а други квартали да разчитат само на един автобус .аре довиждане ...

57

Т***паци

преди 9 години

Да сте видяли Фандъкова, Диков и Бойко някога да ползват градски транспорт? Разбира се, че не - те са богопомазани, те направо са богове и не могат да се возят заедно с прошляците в градския транспорт.А на запад политиците не ги е страх да се возят в градския транспорт. Дори кметът на Ню Йорк редовно си пътува с метрото и с велосипеда. А тук?

56

иван

преди 9 години

До 51 стига завижда бе Младост е един от най-хубавите квартали в София защо не напишеш от коя поляна си около София и те е яд ,че си на 40 мин от центъра

55

Анонимен

преди 9 години

Лозенец е целия като във окопи. Строи се по невъзомжен начин. СПрат водата - изметата се оттатам - два часа няма никой - и тогава идват работници да оправят тръбите. ни можеш да се миеш, ни да се къпеш, ни да чистиш, ни да переш, нито имаш вода за да пиеш....На улицата - ракопават - три дена- ляв бурдюр. Още девет дена - десен бурдуюр - лолагат асфалт - след три дена идав друга фирма и разбива асфалта, занимава се с тръби и след два дни - нов асфалт - на старото място.

54

xax

преди 9 години

Кви са тея глупости - направиха им супер път на 150 метра от стария и сега мрънкане. Да им дават по 100 лева на месец на човек за такси. Нахалници.

53

Бай Иван

преди 9 години

Ходете да живеете във Враца, Монтана, Перник или който и да е друг провинциален град, да видите тогава що е то инфраструктура и какво е положението на улици асфалтирани през '80

52

Колоездач

преди 9 години

Защо всички политици се опитват да унищожат обществения транспорт? Навсякъде по света толерират използването на рейсове, метро, велосипеди, а тук е точно обратното- хората, който се придвижват пеша и с градски транспорт трябва да губят часове всеки ден, да ходят с километри пеша и да киснат по 30 мин за автобус. Защо, защо?Имам подозрения, че нашите политици имат някаква договорка с Лукойл, Газпром и Шел- да унищожим пешеходците, колоездачите и градския транспорт, за да се купува повече бензин

51

Анонимен

преди 9 години

До Анонименами ако работеше в бизнес парка , нямаше да пътуваш час и половина .защо не кажеш , че с метрото разстоянието ти е 15 минути до центъра

50

Чиновник

преди 9 години

Пак я оплескахме, а? Ужас...

49

Анонимен

преди 9 години

Ето-о-о...Почна се!

48

До 41

преди 9 години

До АниТова което пишеш само доказва колко компетентни са кметовете на Младост! И как от всичко разбират, и могат и знаят и са правили и само дето и един път не са минали през уличките на Младостите та да видят поне колко ЗЛЕ са се справили!

47

Анонимен

преди 9 години

Не стига че в този селски квартал , последните 10 години се вложиха стотици милиони от данъците на всички софиянци , ами сме нямали право да коментираме.София освен Младост има и други квартали и такива дето още 20 години няма да имат метро , а може и никога да нямат.

46

Анонимен

преди 9 години

В тези много часове, загубени в автобуса, успях много неща да премисля, как трябва да бъдат, но не решавам аз, а такива като Фандъкова, а те имат да усвояват едни пари, за сметка на удобството на хората. Заради такива като нея, слизах на Малинов и Балан и ходех пеша до Цариградското шосе, за да стигна на работа за час, а не за два часа.

45

Гецата

преди 9 години

Така мислят Диков и Фандъкова - най-важни са колите и печалбите на Лукойл, хората кучета ги яли. Просто този престъпник Диков е време да го разкарат, защото още няколко години на този пост и градът ще е тотално съсипан.

44

Анонимен

преди 9 години

За съжаление тук е пълно с хора, които не схващат какво става, въпреки че са убедени, че всичко разбират. Аз десетки години живях в Младост 3, стигах бързо до Орлов мост /за между 20 и 25 минути/, но накрая не издържах и се преместих, защото ми писна сутрин и вечер да пътувам между час и час и половина, за да стигна на работа в центъра, както стана през последните 15 години. В тези много часове, загубени в автобуса, успях много неща да премисля, как трябва да бъдат, но не решавам аз, а такива ка

43

Анонимен

преди 9 години

До Аниавтобусите трябва да въртят през всеки блок в квартала , като има спирки пред всеки вход

42

до 43

преди 9 години

по обиколния път (който сега е затворен и се планира да стане паркинг). Този път трябва да си остан отворен и достъпен - да се обособи като локално платно, например

41

...

преди 9 години

Бре хората имат право да протестират! След като живеят там и няма градски транспорт, значи нещо не е наред! Инак гледам тука разни "разбирачи" дето дават акъл как разбираш ли сега било по-добре! Ей на тия мъже дето обичат да правят секс с други мъже (да не кажа друго, че ше ме цензурират) ше кажа нека пред вас построят некой 20 етажен блок(на 10 метра от вас) нека и на вас ви изместяс спирките на гадския транспор на 2км по-далеч пък после ми пишета как така било по-добре!!