334

Анонимен

преди 12 години

Цитат : " САЩ не е имало случай да са били държавни и после някой да ги е приватизирал."Вероятно е така. Но както всички знаем те са били основният им транспорт в миналото. Без много драми когато е станал неефективен и не достатъчно гъвкав са го сменили с автомобилен. Останал е предино за тежки товари . Пак така без драми ще го сменят и с всяка нова и по ефективна технология когато му дойде времето.Тук само ревем за мъртвец и се опитваме да го гримирвме за да изглейда като жив.

333

Анонимен

преди 12 години

За оставка на Бойко Борисов трябва стачка от 0 до 24 часа!Такава стачка от 8 до 16 часа не вразуми ГЕРБ през март!Стачките трябва да са всеки ден по 24 часа до оставките на Бойко Борисов и Плевнелиев!

332

17

преди 12 години

Отклоняват ли ви празните глави ГЕРБ от проблемите, така така попарата сърбате ли ? дето я надробихте на тея избори

331

Някаф там

преди 12 години

До 318Няма значение дали са държавни или частни, при добро управление нещата биха били добре и в двата случая. С малката разлика, че от тях би могла да печели държавата, а не някоя чуждестранна корпорация :)

330

Анонимен

преди 12 години

Аз като данъкоплатец искам да попитам защо правителството не се погрижи за развитието на държавните компании? По презумпция правителството трябва да се грижи за държавата, а не само за частния бизнес. Защо дойдоха чехите и купиха наши държавни фирми? Защо дойдоха гърците и купиха наши банки? Защо най-накрая българска държавна фирма не купи държавна фирма от друга държава? Защо тук е пълно с вериги от хипермаркети от други държави, а на запад няма нито една българска?

329

Ази

преди 12 години

Е така е изчакаха да минат изборите и почнаха първо метана после БДЖ, кое следва ....???

328

DO 319

преди 12 години

AABE RUSKI PATRIOTZA6TO WERICATA WI 4ERVENAOT 9 DERETA WODA NOSITEWDIGATEBUNTUVATESOLIDARNOST TARSITE IW I N A G I KOGATO STOLETNATA MAR6ANE E NA WLAST GO PRAVITETOLKOVA STE PLOSKI I JALKIDALI WI SE HVA6TA NQKOI NA LICEMERIETO...

327

Анонимен

преди 12 години

Наскоро пътувах с италианските железници и бях шокиран. Остави че вагоните са нови и чисти ами и В ТОАЛЕТНАТА ИМАШЕ ТОПЛА И СТУДЕНА ВОДА, ТОАЛЕТНА ХАРТИЯ, *** И КНИЖНИ САЛФЕТКИ ЗА ДА СИ ИЗСУШИШ РЪЦЕТЕ. Братовчеда разправя че пътувал с китайските железници (2 класа) - имало телевизор за всяка седалка и високоскоростен интернет. А нашите железници отдавна са умряли, чичко доктор (Борисов) само постави диагнозата.

326

пътуващ

преди 12 години

защо самите жепейци не изгонят кондукторите който с години ходеха през вагоните като младоженци на сватба и си събира пари от пътуващите без да ги отчитат с билети

325

terry

преди 12 години

Железниците са така защото някой иска да са така и защото Боко най-вероятно ги е обещал на някой колега. Сега ще послушаме как всички са виновни а само Той /уродливата комунистическа кукла/ опитва да ги опрви. След известно време когато бъдат изстискани всички ползи от тях и тотално закопани, ще се появи някой като този от Кремиковци дето до вчера не е знаел че има милиони и ще ги купи.

324

otneseni

преди 12 години

Наистина хубав въпрос-след като се надяват за година да икономисат около 20 000 000 лв, как за месец и половина ще извадят 10 000 000 лв.?!? Със сигурност групировката ГЕРБ много хора има да среща по улиците-рано или късно страха бива побеждаван от глада-жалко за България!

323

овцата ГЛАДОЛИ до319

преди 12 години

Бееее,прав си патриотеее,но аз съм вече мнго гладнаааа,не ме хранят и млякото ми намаля значително,почти спряааааа...бееее...и вълницата ми една такава уфифанаааа....ама то цялото ми стадо така бееее...е явно следва да ни ....беееее....не ми се мисли...*** така мляко няма да доят от никойййй..бееее...не може само овчаря да е сит...бееее...накрая трябва да се доят по между си...щото ние ще бъдем вече в историята на гладните овце..

322

ентъртейнър

преди 12 години

До 318Съгласен съм, че БДЖ е неефективно - тогава се РЕФОРМИРА, а не полу-закрива. Реформа не означава рязане на пари и продажба на единствения печеливш бранш. Реформа означава инвестиция във влакове, маркетинг план и предлагане на адекватна услуга, дори да поскъпне малко тя. Влаковете ни са от времето, когато сегашната мутра-вожд още е бил препикаван от кучетата наЖивков, че и от по-рано. Това НЕ Е и не трябва да бъде приемано за нормално.

321

Анонимен

преди 12 години

Пълен шаш!Защо ми изтрихте коментарът с цитарани данни от Уикипедията???

320

до 315

преди 12 години

Тук вече си говорим за самосъзнанието и културата на гражданите. Кога ще ги стигнем немците, Тодор Колев?

319

Анонимен

преди 12 години

пуф-паф :D

318

Анонимен

преди 12 години

АЙДЕ С ВАС СМЕ!

317

за 318

преди 12 години

САЩ не е имало случай да са били държавни и после някой да ги е приватизирал.

316

до 311

преди 12 години

Прав си, че нищо не предлагам. Аз не съм експерт и не ми плащат за такива услуги.За това пък съм данъкоплатец и е редно да ме интересува разрухата, в която се намират държавните предприятия, в частност БДЖ. Инфрастуктурата трябва да бъде уредена, както в Германия, примерно. Едва тогава можем да говорим за някакво КПД и ред в тая държава. Апропо, пътувам по-често със самолет и много ми харесва услугата и цените на унгарската превозваческа фирма. :)

315

патриот

преди 12 години

Всичкизавладени християнски народи в Османската империя са били считани за "рая",но специално за българите, османската администрация е прикачила още едно определение - "дьонме рая" т.е."предателска рая".Е,такива сме и днес.Никаква солидарност межзду нас,а напротив коварно предателство и пасивност.Също като стадо овце-мирно, заблудено, издоено до кръв,стригано нон-стоп,подмамващо се с една суха коричка хлебец и то често давана само на коча-водач.Ето това сме ние Българите.Ха сега драскайте минуси