49

Анонимен

преди 12 години

Всъщност са над 1700 изстрелвания.

48

до наса

преди 12 години

Не забравяй че Съюз има над 1000 старта! И не намерих толкова много неуспешни старта - само 3 или 4.

47

Анонимен

преди 12 години

Йе йе чалга чалга. Там хората я слушат редовно по селата. Интелектът на раята хванат от гората. Както пееше един наш певец.Грамотност грамотност. На 23 километра не могат да ги изведът защото там има атмосфера и ще паднат на секундата. Ама така де, друго си е да пием чалга и слушаме алкохол по цяла нощ а после да спим по лекциите. Кой ще ни научи да мислим - ами андреа и преслава. Може и азис. Дъ живей гръмотнустъ.

46

Анонимен

преди 12 години

Много са напред руснаците и европейците, ще си имат навигационна система само 20 години след американската. В историята на света няма държава която да се е съюзила с Русия и да е прокопсала, България не е изключение.

45

ФАКТ!

преди 12 години

Последният път когато Русия загуби екипаж - преди 40 години.Последният път когато САЩ загуби екипаж - преди 8 години.

44

Митко

преди 12 години

Не ми харесва това,че започваш да пишеш глупости.Но това в крайна сметка си е твоя работа.Фактът че е евтин само им прави чест повече,защото обратното щеше да е абсурдно.И напротив,Съюз е изключително надежден.Пилотируемата версия на ракетата - Союз-ФГ има уникална система за спасяване на екипажа при старт,нещо което липсваше у шатъла и още помним какво стана с хората от Чалънджър.Така че,няма нищо странно и безсмислено.Истината е че Съюз е уникална ракета и вече 40-50 години лети и изпълнява задачи от всякакво естество.Французите ни го доказаха за пореден път,а совалката тя просто е вече история.

43

НАСА до Митко

преди 12 години

Ами те съюзниците на СССР пък искаха със совалката, ама кой ще ги пусне, хаха!Всички са се возели или с едните или с другите - откъде ти хрумна толкова странно и безсмислено сравнение? А знаеш ли къде са се возели повче блондини - това е поне по-романтично да се знае..)Съюз не е надежден, а е ЕВТИН - само това си уцелил.

42

Митко до НАСА

преди 12 години

Акцентът ми беше,че споменатите страни по времето на Студената война до днес са били и все още са ключови съюзници на САЩ,но за своите първи исторически полети в космоса предпочитат услугите на политическия и военен враг СССР / Русия. Това изобщо не е случайно,изхождайки от това че полета със Съюз има изключителна надеждност и икономически е в пъти по изгоден от безбожно скъпата седалка на шатъла.Това ми беше идеята

41

НАСА до 80286

преди 12 години

Е каква им е толкова "статистиката"..?От 1990 Съюз има 285 старта и 8 катастрофи, а примерно совалката 103 старта и 1 катастрофа.Значи совалката излиза 3 пъти по-надеждна, въпреки, че е много по-голяма и сложна.Единственото предимство на руското е, че е ЕВТИНО !

40

80286

преди 12 години

Важно е само всичко да е наред. От тази гледна точка Съюз са сигурни машини според статистиката.

39

НАСА до Митко

преди 12 години

Че совалката да не е возила по-малко чужденци? И що точно това е толкова важно?

38

НАСА до 35

преди 12 години

Ами не, Русия няма друг такъв клиент като Европа - Близкия Изток си има, разни китайци и индийци се назландисват и плащат смешни цени в сравнение с германците, а и са далече, скъпо, трудно...Докато Европа е най-големия пазар в света, може всичко, изнася за цял свят, индустриално е на светлинни години пред Русия, така че взаимната зависимост няма как да е в полза на Русия.

37

Атанас

преди 12 години

Някой да знае колко европейски "Ариани" се пръснаха в небето над Куру, Френска Гвиана? Някой да каже колко български астронавти летяха с космически кораби на родния ЕС?

36

Анонимен

преди 12 години

Ако се казваше Ганка, бих се съгласил, че е кръстен на българче :)

35

Анонимен

преди 12 години

С тая разлика, че руснаците могат да си продават суровините и на други държави, а Европа няма от кого друг да купува. Може и да има немски трактори в Русия, но едва ли ще умрат от глад без тях.

34

Анонимен

преди 12 години

И "Дневник" са "пропуснали" имената на спътниците, че единият се казва "Наталия", която Наталия е българче от Варна. Бравос!

33

НАСА до 25

преди 12 години

"3000 комбайна "Енисей"Те ладите са още повече, но транспорта в Русия става все по-западен - въпреки защитните мита и хитрини на Путин, без които руските *** увисват непродаваеми. Зависимостта си е факт - не е по-малка от зависимостта на другия от единия.

32

Анонимен

преди 12 години

Ами то навремето ТеКеЗеСетата в цяла България използваха трактори Беларус още през 60-те и 70-те години на 20 век. Мненията на селяните за тях бяха отлични,хвалеха ги.

31

Анонимен

преди 12 години

Има един сериен австралийски филм който жената гледа, но на мен очите ми щяха да изкочат, когато видях, че тамошните фермери използват трактори ,, Беларус,, и със сигурност не беше продуктово позициониране :)

30

Анонимен

преди 12 години

НЯМА НИКАКВА ЛОГИКА В ТВЪРДЕНИЯТА ВИ ЧЕ СЪВРЕМЕННАТА РАКЕТА Е ГЕРМАНО-АМЕРИКАНСКА! ЯНКИТЕ ЗАЛОВИХА ВЕРНЕР ФОН БРАУН,ГЛАВНИЯТ КОНСТРУКТОР НА НЕМСКИТЕ РАКЕТИ ФАУ. ОБАЧЕ С ТЕЗИ НЕМСКИ РАКЕТИ ФАУ-1945 ГОД, ТЕ НЕ УСПЯХА ДА ИЗПРЕВАРЯТ РУСНАЦИТЕ. ПЪРВИТЕ АМЕРИКАНСКИ СПЪТНИЦИ СА НАПРАВО МИНИАТЮРНИ В СРАВНЕНИЕ С РУСКИТЕ,КОИТО ОщЕ ПРИ ВТОРИЯ,ТРЕТИЯ ГОНЯТ ТЕГЛО 1 ТОН. АМЕРИКАНСКИТЕ СА ПО НЯКОЛКО ДЕСЕТКИ КИЛОГРАМА. ПРОСТО РАКЕТИТЕ ИМ НЯМАТ МОЩНОСТ ЗА ДА ИЗСТРЕЛЯТ ПО-ТЕЖКО. ХЕМ БРАУН Е ПРИ ТЯХ.