Май българинът още си живее в соца.При капитализма държавата не строи нищо.Строежите се извършват от частни фирми.Даже строителният надзор е на частни фирми.Държавата само е длъжна да създава условия да се спазват законите.Всякакво рязане на ленти си е с "чужда пита помен прави".То така Бат Бойко откри и логистичен център на бирена фабрика /склад за бутилирана бира/.Какво общо има държавата?
Може би не разбирам но как строежа на магистрали ще направи хората по-заможни?Как ще открие работни места?Та ние нямаме един завод.Че сме най-бедната и пропаднала страна в ЕС то това е ясно.Според статистически данни поне 10-12% от населението е без работа.Отново шампиони в целия ЕС.Доста хора са болни,бедни и нещастни.Нищо де важното е магистрали да има.Някак си не споделям стадната глуповата еуфория.Кредитите трябва да се употребяват за производство и стопанство.Иначе писти има за всички хахах
Направят ли още малко магистрали и заплатите да станат 3 000лв, и нивото на култура да се вдигне от 3 на 80 процента, и да се интегрира мангализма може и да се върна в Бг.Тогава аз ще помагам с нови европейски методи и съвети.
тук е мястото да кажа, че вДянков е сатаната в това правителство...и въобще не се вписва в представата ми на българин, успял назапад, дошъл да работи за благоденствието на държавата и народа и...той е може би САТАНТА ... в това правителство...мислех, че Боцко ще го разбере по-рано...ако въобще го е разбрал...?!?
Тунел под Шипка Актуализираната проектна документация предвижда построяване на 20 км подходи, обходен път с дължина 10,340 км и пътен тунел с дължина 3,2 км, широчина 10 м, височина 4,8 м и две ленти за движение. Според предварителните проучвания необходимите средства за изграждане на 3километровото съоръжението са 125- 250 млн. долара. Това ще бъде най-краткия път между Северна и Южна България,
Когато магистрала Струма влезе в действие почти никой от сегашното народонаселение няма до може да я ползва, най вече по биологически причини!
Според мен Плевнелиев е човек, който работи за себе си, но не за парите си, а за авторитета си на достоен българин...и той е единственият, който след Беров виждам в България да работи по този начин...просто всички българи трябва да го обичат и подкрепят...БЪЛГАРИН...такива трябва да ги търсим...със свещ...затова казвам, че ще е ценен за всяко правителство...ноооо...в България нещата не се случват така...иначе съм сигурен, че той би работил не само за Боцко...той работи за държавата БЪЛГАРИЯ!!!
С ГЕРБ и Бойко ще ни трябват вело алеи не магистрали, при Бойко бензина стана по скъп и от лев за евро...ама нищо де изберете си го пак пък си пийте биричката пред компа и си мислете че сте нещо по различно от стадото на Бойко Борисов
Тунел под Шипка мит или реалност?!На 16 март 1897 год. габровската общинска управа взема решение за проучването на Шипченския проход относно прокарването на тунел.
...ДА СИ ДЖИТКАМ ПО МАГИСТРАЛИТЕ С КОЛАТА И ГАДЖЕТО!МРАЗЯ ТЕСНИТЕ И РАЗБИТИ ПЪТИЩА , КАТО ......"ШУМКАРСКИТЕ ПЪТЕКИ НА ПАРТИЯТА"!САМО ГЕРБ!!!! БАНДАТА НА ХЕРСОНСКИЯ ***.....ДГД!
Като правителството на тройната ламя беше без конкуренция, защо не си назначи такива кадърни и милеещи за страната хора, а наслога само пиявици на всички постове...мога да плюя всички от това правителство, но не и Плевнелиев...съвестта не ми го позволява!!! Хора опомнете се!!! Който и да спечели ... ПЛевнелиев е най-добрият за този пост в правителството и трябва да му го предложат и следващите!!! Всичко друго е далавера...такива хора трябват във властта!!!
"Струма" ври и кипи, сияе Плевнелиев