Трябва да има ограничение за възрастта на превозните средства - автобуси, камиони, влакове! Те се експлоатират с цел печалба и се натоварват максимално. За тези 23 години сигурно автобуса е имал изминати няколко милиона километра. Не е допустимо да се движат толкова амортизирани МПС и да застрашават живота на пътниците и на другите участници в движението.Депутатите си сменят лимузините през 2-3 години защото били навъртени много километри и били опасни, а народа кучета го яли...
koi znae kolko silno e karal che e zakusniaval za porednite si klienti i e minal prez staklo piron i e spukal guma i krainia rezultat na lice pogubeni hora i semeistva pocherneni POCHIVAITE V MIR
Е по *** коментар не бях чел.........90% от катастрофите били от човешка грешка............Просто кажи му *** и повече не се занимавай с него
1. Шофьора е дрямал.2.Там асфалта на магистралата е "рошав" и се е панирал.3.Свил е волана, автобуса е тръгнал да се накланя и е поднесъл към мантинелата - малко преди моста е намачкана. 4.Движил се е наклонен до колоната на моста а шофора се е мъчил да го върне на магистралата за това е ударен малко след средата. След удара в колоната се е изправил на колела.5.Загиналите са стояли отзад отляво заради наклона на автобуса и центробежните сили .Удара в колоната е довел до фаталния край
Абе, то хубаво, че пробата му е отрицателна, но това не означава автоматично, че е невинен! Пък и дори да го намерят за невинен, не ми се мисли как ще живее от сега нататък този човек, защото споменът ще го преследва до края на живота му.
"причиняване на престъпление по непредпазливост чрез превишаване на правилата за движение"Илиянчо, превишаване на правила не може да има, може да има нарушаване. Поне в подобни новини се помъчете да бъдете коректни....
Шофьорът на автобуса убиец: Не съм заспивал!