До АнонименНяма град Бангалур, а има Бенгалуру и Тадж Махал не е там, е в Агра, на около 2000 км северно от него.
Проблемите на София са малка радост в живота на селяните. Факт е, че общината в последно успя да реализира доста "удари" срещу населението. Но все някой ден ще ударят и гражданите.
Успоредно с въвеждането на зоните, трябва да се мисли за по-удобен и ефективен градски транспорт с адекватен контрол, което по естествен начин ще накара хората да слязат от колите. Занемарени са трамвайните трасета, разреждат се рейсовете по линиите, а някои не са подновяеани от 100 години. Контрольори ме проверяват в метрото, но липсват по крайните маршрути на линиите, защото не им се разправя с роми - за тях е безпкатно, за нас 1.60. Затова хората са по колите.
Като не ти харесва отивай в Бангалур Индия там за 2 рупии можеш да паркираш и пред Таджмахал. Никой не е тръгнал да ти 'дере кожата' никой не му е потрябвала. Ако ти е скъпо ЗНАЧИ НЕ е за теб бе! Никъде не е писано че трябва да се пускаш с каляска по центъра
От години "дъвчем" една и съща тема!АБСОЛЮТНО ясно е (предполагам вече на всички) че на Фандъка и на ГРОБ не им пука за София и за хората като цяло, само гледат как да смучат парички и да развяват гръмки фрази.Ако искаха ДЕЙСТВИТЕЛНО да подобрят НЕЩО можеха да го направят за 1 месец и то без да ни удрят по джоба!Писнало ми е да давам примери КАК бързо, евтино и лесно да стане това! Достатъчно е само да погледнат тук и там по света.Да, ама нЕма желание и ДАЛАВЕРА!
Как в този червен инкубатор-общината не измислиха нещо,което да облекчи хората, а само гледат да му съдерат кожата? Вече са заложили повишения на таксите и за тези, които не са родени!
Градският транспорт става все по комфортен, да не говорим ,че се движи по бързо в бус лентите.Това ,че някои провинциалисти са си купили 15 годишни кочини и това им основната гордост не означава ,че другите трябва да им консумират простотията.
В Закона няма различен данък за бензинови и дизелови автомобили. Неясно е защо предлагат по-висок данък за дизеловите автомобили, които замърсяват по-малко от бензиновите с изключение на азотните оксиди. При най-важният замърсител - въглеродния двуокис, бензиновите замърсяват с 40-50% повече от дизеловите. В София единсвеното наднормено замърсяване е с ФПЧ през зимата заради отоплението. При наднормено замърсяване дела на колите е под половин процент. Нормите за бензинови и дизелови са еднакви з
Стимулират използването на таксита, ама хайде. Градския транспорт смърди и може да хванеш въшки. Не, мерси!
А депутатчетата с дебели .зове кога ще слезнат от AMG-тата и ще се качат в градски транспорт или на колела по пример от западноевропейските си колеги?!! Или се страхуват от народната любов ?!!
До hohoНяма как да си купиш кола за 1000 лева и всичко да и бъде наред. В други държави подобни коли не съществуват и отдавна са отишнли на ***...Да не говорим колко човека убиха с подобни коли ...
В центъра ще останат само клошари, дюнери и "Мания". След като почна ремонта на "Корав Игнатиев" съм ходил само до нотариус срещу Съдебната палата. Колелото го возя на колата отивам до там дето може да се кара, карам и се прибирам с колата. СМС-ите не са проблем, те се отчитат като разход със сметката за телефона, но няма какво да правиш в цялата тази лудница.
Абе Ора, това да не ви е Рим или Париж за да се движат хората пеш или с велосипед. Много лесно е да каже човек :"ей там е така, ей онам е онака и тк трябва да стане". В България климатичните условия не го позволяват, в 5 от месеците е студ, сняг и дъжд.
Аз бих казал че колата е необходим лукс ... :))) Да, колата е необходима, но има условия които трябва да се покрият, за да притежаваш кола. Ако не можеш да покриеш критериите , тогава не може да имаш кола.
Искаме освен това, да се направят още подземни и надземни паркинги, а не да се набият някакви колчета , да се сложи боя и толкова . ИСкаме да бъде добре организирано ...освен всичко това ...
Да се говори за чистота на въздуха и това да се свързва само с автомобилите е долна манипулация. Автомобилите в София замърсяват около 1-2% от допустимите норми, в отделни случаи до 10%.
Зелена, Синя... Общината готви удар срещу колите и с Червена зона в София