11

ЕВРОАТЛАНТИК

преди 4 години

ГОСПОДИН ЦВЕТАНОВ, ВИЕ СТЕ ДОСТОЕН БЪЛГАРИН!

10

Анонимен

преди 4 години

Тези виадукти са строени през "комунизма" и в учебниците за 10-ти клас трябва да се напише, че са лоши. Пак заблуждавате децата, че през социализма е било хубаво.

9

Анонимен

преди 4 години

Що не отиде да инспектира виадуктите на Хемус и тамошната строителна армия? Витиня е в ремонт от 2001 г. и краят му не се види!

8

Mister Cro

преди 4 години

По времето на ББ и партията му България стана лидер и пионер в налагането на иновацията магистрала тип - "Дунавски вълни"! .......старата част на магистралата, строена по бай Тошово време, е по-добра за шофиране от новата....!!!

7

Бау

преди 4 години

За жалост, 100% са знаели, че ще идва. Иначе ако никой не ги гледа не са "армия", а "мърди" ...

6

Анонимен

преди 4 години

Бас хващам, че отново е ползван най-евтиния и малотраен асфалт.

5

Анонимен

преди 4 години

То ясно, че пътищата са важни, но освен в Северна Корея има ли на друго място някой свързан с управлението на държавата да прави инспекции на пътища и да се хвали?

4

Анонимен

преди 4 години

България има ангажимент да поддръжка 2959 километра пътища в страната в състояние, което да позволява преминаване на военна техника. Целта е по тях да може да мине техника на НАТО при война с Русия.

3

Дедо поп

преди 4 години

Като стар и заслужил комунист другарят Борисоф може да погледа старите снимки от строителството на Хаинбоаз по времето на Вълко Червенков. И да сравни онази армия строители с днешната (от пет човека)!

2

Sas

преди 4 години

Ходи между чирпан и стара загора да инспектираш, ***. Или твойта магистрала между ямбол и петолъчката. Да видиш каква магистрала си построил.

1

zeus

преди 4 години

Баце пак е разхождал разни министри с джипа, поне най-накрая си намери работа, която отговаря на капацитета му, а именно шофьор :)