и не знам защо думата р.е.д.а.к.ция, което означава "поправка на грешка" не мога също да изпиша, а се замазва от тия ком.плексирани убийци на свободата на словото - без да е налице обида или друго нарушение. Ужасно е! И по-ужасно става!
Дормално е при деморацията децата да са неграмотни, и не само децата, цялото население трябва е опростачено. С листчето в кабинката задраскваш и пишеш кръстчета, и после пускаш листчето в урната - това нормален разумен човек може ли да го прави?
Препуска се през материала, като се гони план, като по време на соца, без да се интересуват далиш и колко деца са усвоили реално минимума. Не се работи с изоставащите ученици в училище въобще. Не се предоставя възможност за допълнителна работа /навремето имаше кръжоци, безплатни, във всяко училище/ с напредналите и талантлившитие. Нещата са възможени изцяло на домашното обучение, на частните уроци и школи. В момента училищата са просто едни паропоглъщащи институции, неефективни и неработещи.
Неграмотността се саздава точно от масовото средно българско училище. Защото: Не се оценяват адекватно знанията на учениците. Няма възпитателен процес. Нещата са оставени на самотек. Не се повтаря до четвърти клас и в пети клас и във ВУЗ ходят тотално неграмотни хора и завършват даже "вишу".Учителите масово са тройкаджиите от собствените си випуски. Училището е образователната институция у нас. Не семейството. И всеки опит този факт да се замаже усложнява още повече обстановката.
Остаряла и закостеняла система. От мое време едно и също пеят учителитя. По план трябва това да го преподам, да минем през него. Дали учениците усвояват и 10% от това преминаванена тагадък е отделен въпрос............. По-добре по-малко материал, който засяга основите (примерно на историята), който децата да имат време да научат и ЗАПОМНЯТ. От колкото всеки ден нов урок, нова информация и до какво доведе това. До горната статия.
Неграмотността в българското училище - система, оставена на автопилот