79

Анонимен

преди 5 години

"Каква е логиката да се слиза от велосипеда на пешеходна пътека??"Логиката е скоростта с която пресичаш по пешеходната алея. Автомобилите трябва да имат време да реагират и да спрат плавно, когато те видят да стъпваш върху пътеката. За това е забранено и да тичаш по нея, защото колите трябва да заковат спирачките и предизвикват верижна катастрофа ако им изскочиш прекалено бързо.

78

Бездомно Кенгуро

преди 5 години

Аз в сидней пърхам с колелото до Операта с 35 км час.По ми е добре отколкото с колата и така си спестявам центове за горивотоА и пък ми помага да развия седалищните мускули за да ме оправят спокойно црните нИгри от африка

77

Анонимен

преди 5 години

Прелези с бариери при пресичане на пътя на колоездачи ГЕРБ ще правят ли? За пешеходците по тротоарите какви бариери ще сложи ГЕРБ?!

76

Пешеходец

преди 5 години

До 49. Прав сте, че тези неща важат за всички, но шофьорите ги глобяват за неспазването на правилата, а велосипедистите много рядко. Вие вероятно сте въпросният един, който спазва правилата. :) Въпроса е, че съотношението трябва да е 9/10, а не 1/10. Аз лично приветствам замяната на автомобила с колело, но нямаме инфраструктурата за това и за това все още съм си пешеходец, а колелото го карам само в парка. Интересно ми е как ще накарат обаче ***.елите лелки и чичковци да слезнат от трош.ките ?

75

Анонимен

преди 5 години

Е каква е логиката???

74

До 75

преди 5 години

Ами проста е логиката за колоездач на пешеходна пътека, но който не схваща, колкото и да му обясняваш, няма да схване. Много тревожно е, че има хора, които задават такъв въпрос.

73

Анонимен

преди 5 години

Нека с а с предимство на улицата, но само ако велоалеите се отделят със стена от тротоарите. Иначе колоездачите си карат по тротоара когато си искат.

72

Анонимен

преди 5 години

Малко опит от Дания - Има едни светлинки, които закачаш отпред и отзад на колелото, когато е тъмно. Големи са, колко един палец. Кара се на велоалеята, а ако няма такава, караш в най-дясната част на платното за движение. Иначе буташ. Пешеходците не ходят по велоалеята и всичко е наред. Но и не карат с по 50 км в парка, като нашите откачалници ...

71

Анонимен

преди 5 години

Няма как някакъв перко, който лети с 30 км/ч по тротоара и ти идва безшумно от към гърба да е с предимство пред пешеходец. Има прекалено много случай на прегазени и потрошени пешеходци от колоездачи.

70

Не разбирам

преди 5 години

Каква е логиката да се слиза от велосипеда на пешеходна пътека??

69

Анонимен

преди 5 години

Примерите с Холадния са безумни - там гъстотата на населението е 409 човека на кв.км, а в България е 65 човека на кв.км. Гъстотата на населението е определяща за това дали да има ограничения за автомобилите и дали да се насърчава използването на велосипеди.

68

Анонимен

преди 5 години

А как е в Норвегия, колегите от Норвегия няма ли да се включат?

67

Колега

преди 5 години

Като шофьор, колоездач и активен пешеходец НЕ подкрепям част от промените. Велосипедистите нямат работа на тротоарите. Ако си на кръстовище трябва да слезеш. Като абсолютен компромис според мен може да бъде евентуално пресичане САМО ако има други пешеходци, заедно с тях и с тяхната скорост (напр. не повече от 15км./час). НЕ трябва да се допуска пресичане на велосипед еднолично на кръстовище - опасно е и за двете страни. Жилетката е абсолютна глупост посред бял ден. Особено лято и при изкачване.

66

Анонимен

преди 5 години

За първи път да прочета умно предложение от Пътна полиция

65

Анонимен

преди 5 години

Олеле ... Жалка и смешна работа

64

Анонимен

преди 5 години

Няма град по света подобен на София по брой жители и такава малка гъстота на населението, в който да има такива ограничения за движението и паркирането на колите, каквито има в София. Ограничения има в много по-гъсто населните градове и държави и там насърчават велосипедстването заради тази голяма гъстота на населението.

63

Пустиняк

преди 5 години

Точно пообикалях Холандия. Там навсякъде е така. Но те са с няколкостотин години пред нас минимум, а и имат визия за развитие. При нас бай *** не ще.

62

Анонимен

преди 5 години

Забраната на дизелите не е най доброто решение. По добре да се вдигнат данъците и да има голяма еко такса. Също и да вдигнат акцизите върху дизеловото гориво. Карането на дизелов автомобил да стане неизгодно.Така хората сами ще се откажат от дизела и ще минат на по чисти и евтини горива или директно на ток.

61

Анонимен

преди 5 години

Велоалите в София увеличиха замърсяването на въздуха. Сега с тези изменения замърсяването ще се увеличи още един път. Защо се увеличи замърсяването е ясно - велоалеите предизвикаха по-голями задръствания.

60

Анонимен

преди 5 години

В София никой не спазва пешеходните пътеки. Мен на Драган Цанкнов вчера един щеше да ме сгази, въпреки че има 4 камери. Никой не ги гледа.