Чети мойто момче, за "чистите" ти дизели от 2008-*** година:"Повече от половината от всички внесени дизеловите автомобили са на над 10-годишна възраст, т.е. нямат задължителния от 2011 г. насам стандартен филтър за твърди частици. Така се изхвърлят прахови частици във въздуха, причиняващи рак, и от статистическа гледна точка те са причина всяка година в България да причиняват над 13 хил. смъртни случая"
Ужас, сега като дойдат мръсните дизели от 2007-08 година и заменят дизелите от 1995 година ще стане особенно мръсно :-) Това виц ли е, що ли? Сегашните гробници които се карат в БГ ще се заменят със съвсем друго поколение автомобили, които замърсяват десетократно по-малко, да не говорим че една печка на въглища замърсява колкото 1000 (ХИЛЯДА) дизела и всъщност те са най-големия проблем.
Тукашните берлински лакеи се надпреварват да обясняват как вината била на България. Още малко ще кажат, че и Дизелгейт е по вина на България. Жалка лакейска му работа.
Карам електрически Golf.Много съм доволен.Мой приятел има електрическо BMW I3.Скоро ще купува още едно такова.
"ПРОБЛЕМЪТ не ев Германия, а в България. "Проблемът нямаше да е в Германия, ако след Дизелгейт немците си бракуваха и рециклираха тези нафтови печки, вместо да се чудят на кого да ги продадат че да си избият част от загубите. Баш на Германия си е вината.
ПРОБЛЕМЪТ не ев Германия, а в България. Български фирми-вносителки и частни лица купуват от Германия и внасят у нас неотговарящи на европейските изисквания автомобили. Регистрираните у нас официални вносителки на германски марки автомобили не внасят ***.Това е все едно да обвиним Германия, че у нас българи внасят употребявани гуми, които само "изглеждат добре" и нашенеца ги купува по 10 лв парчето.
Тази статия заблуждава.Ако държавните институции и то добре са платени. СИ вършат работа този пазар отпадя
Цялата играе е за пари у нас!! Някои ще спечелят милиони с всичко свързано с "чистия въздух", не разбирате ли? Някой да каза нещо за стандарта на живот, за кражбите на милиярди от всичко за да богатеят Шайкаджиите? За качеството на горивата нещо? За пътищата? За лошата организация на пътя? Всичко е да спечелят тези които ще придават катализатори и ековинетки. А за тези които горят пар//цали, въглища, пластмаси и гуми? Нищо разбира се, защото кой ще им гладува срещу 50 лева. ГЕРБ си заминават!!!
Спрете да купувате :) Само се оплакваме и пишем колко е зле как сме прецакани. Добре ни е да се оплакваме, обаче да се покажем с 10-15 годишен автомобил закупен от автомобилното гробище на Германия, Италия и т.н. Отговора е: "Е да бедни сме, не можем да купим нов" Да така е! Но какво правим возим се по един човек в лъскавата 15 годинишна кола, пушим цигарката и сме славен народ. Помните ли '94 световното? А днес, след 2 години...това е далеч! НЕ не ни убива дизелът, от мисленото ни е!
"Мчи купувайте електромобили от Германия бре!Кой въ кара да земате дизели?"Немски електромобил ахахахах това беше добър виц.
А германската икономика се държи на милиони тонове пушеци годишно бълвани от централите им на въглища!
Голяма глупост е тази статия. Тука в Перник сме изкупили сигурно 20% от всички дизелови голфове и пак въздуха ни е по-чист от на софиянци.
Що да не купувам дизел? Аз пък викам да си купя дизелака а ти да ми *** праховите частици. А, ***?
Давайте ги насам на безценица па нека ни е зле. Как само ше се наметам на едно ТДИ да ми харчи по 7-8 градско и 4-5 извън. Нека ми е зле, че е дизел.
До МюмюнНемците си гледат интереса както винаги, а ние защо купуваме и внасяме всичките им стари ***.И не само колите ни убиват, а основно храните, които те бракуват и нипрехвърлят тук. Ами лекарствата, които не са тествани или ги тестват върху нас.Отдавна немското качество чудо не съществува. Свръх производството и липсата на пазари ги принуди да произвеждат стоки, оцеляващи само в срока на гаранцията.Всичко останало е само мит, на който нашенци кой знае защо все още вярват.
"Старите дизели се изнасят в Източна Европа и влошават въздуха"След което пак същите тези държави-износителки ни глобяват за мръсния въздух. Лицемерието на ЕС в пълният му блясък.
Дизелгейт: Как Германия "изнася" скандала у нас?