69

Владислав

преди 6 години

Ако искаш немец "порше" ако искаш американец или англичанин "мото пфое" за японските знаем и т.н всички са един дол дренки проверих ги повярвайте.почти всяка марка си има една автокъъща и това е,няма конкуренция и си правят каквото искат.та на примера ми който искам да дам,видях аз колата за 165лв с ддс. На месец и отивам в автокъщата при което се почна, "ми то трябва 20% от Цената да я платите вие" ми то задължително в цената трябва да влиза гражданска и автокаско ми то трябва всяка година

68

Анонимен

преди 6 години

Аз бих направил гражданската 700 лева и мисля, че ще е реална цена, а данъка 500 лева. Да карат коли хора, които наистина имат нужда и необходимото финансово състояние да я поддържат. Тея джигити, на 18-23 години, без никакъв опит в живота трябва изобщо да им се забрани да карат.

67

Коце кмета

преди 6 години

Фейк нюз и гнусни инсинуации. Ние, гордите евроатлантици под мъдрото ръководство на другаря Тиква цъфтим и връзваме. Може колите да са над 20 години, ама това е щото са ретро уникати за по няколко милиона парчето!

66

Обективен

преди 6 години

Според статистика в новината, в България сме горе-долу като в останалите държави. Навсякъде продължават да се карат бензинови и дизелови коли, навсякъде продължават масово да се карат по-стари коли, България е някъде по средата според брой коли на човек от населението, но не се отчита нещо важно, което е специфично само за България - огромният брой стари коли, които не се ползват реално, но не са предадени за скраб и си имат регистрация в КАТ и затова статистиката отчита, че сме с най-старите.

65

Владислав

преди 6 години

За тези които не са се сблъскали ще ви кажа моя опит,първо мисля че е ясно за всеки защо караме стари коли, защото сме бедни.обаче за тези които искат нова кола (в случея аз) и мислим че можем да си я позволим ето какво стана.Виждам аз на билборд и в нета една кола 2016 г беше, пишеше там че е на лизинг 165 лв с ддс.еми чудесно викам си,можем с жената да отделяме по 165 лв от бюджета и ще караме чисто нова кола, е да ама нее.Мафия и монопол братя, в България има само няколко дилара на нови коли

64

Анонимен

преди 6 години

Снощи по тв обявиха 11 или 12 ? Каква е тая разлика от 8 години на база средно ? Кой лъже.

63

до до 45

преди 6 години

Откога 2.2 се води голям обем бе, момче?!? Това е колкото обема на една кола, после 4х4, ама я кажи кога зацепват задните колела? Май не е перманентно, начи не е 4х4. После тоя дизелов тракалник явно си го чипосал а у, хубаво бълва сажди, еко оризарник.Ако си толко сигурен, че тая бангия има 230 коня, колкото са те излъгали в Маднес, то оди в Хеед ауто да те приземят. После пусни невървелника на четвърт миля, дай 16 секундно време и си посипи главата със сол.

62

Тов е?

преди 6 години

Факт е, редица европейски д-ви преминават към хибриди. Дори Китай. И на мен ми е писнало от стари тарашляци, които тровят мен и децата ми, те обикновено са по-агресивни на пътя, едно е да се удари старото евтино изгнило желязо в мен, друго е нова кола, която си пазиш.Но всичко е държавна политика, ако бъде спряна от движение кола убиец на пътя и жестоки глоби няма да е така. Всяка законност, ред и поведение се определят от Държавата, а това става чрез жесток контрол и глоби.Всичко е имитация.

61

Анонимен

преди 6 години

Я няма нови коли. Имаше едно предаване. Румънски общинари карат нови дачии, а българските нови немци. Значи сме по добре от Румъния. Скоро се очаква да се въведе закон по една нова немска кола до 9то коляно на депутата-родата. За това нямаме пари. Много се краде в БГ

60

Анонимен

преди 6 години

То па едно време бяхме с нови таралясници. Купиш я и веднага започваш да я ремонтираш. Сделано в СеСеСеРе...

59

ОХЛЮВ

преди 6 години

Караме стари защото не можем да си позволим по-нови или нови.Но ни са необходими - в нашето забързано ежедневие.

58

фактически

преди 6 години

Тъжнно но факт ...българите сте най прости от всички народи

57

мислещ

преди 6 години

Колкото ни позволява джоба - такива коли ще караме.Това говори колко много бедна нация сме - кога ще ги стигнем европейците и американците.Никога.

56

Необходимост

преди 6 години

В Европа някъде около 1960 година колата вече не беше лукс, а необходимост. В България това стана малко по-късно - около 1975 година. Разбира се винаги се намират някакви, които са против колите заради някакви свои изкривени виждания или просто от завист, че другите могат да си позволят кола, а те не могат.

55

redordead

преди 6 години

ДО ДАЛИ: и какво е грешно на статистиката? ТО затова се прави глобална, не локална. И на мен познатите ми са 90% програмисти с високи доходи, и от това да заключа че в БГ 90% от хората взимат 3к+ заплати ли?

54

Анонимен

преди 6 години

Стари или не, но в малкият ни град вече в час пик се получават огромни задръствания. Мало и голямо, куцо и читаво си возят задниците в коли. А после, хората били бедни! Това го разправяйте на някой от джунглата!

53

redordead

преди 6 години

Норвегия, 2025 забраняват всички коли с ДВГ, според мен, трябва да ги последваме и да дадем срок до 2030, като компромис да има само за хибриди...Здравето, моето и на всички вас/нас трябва да ни е по-скъпо и ценно от това всички да си караме кенефите дори, когато отиваме на 200 метра до магазина...който не може да си вземе електрическа - ми минава на градски транспорт...

52

до 45

преди 6 години

Драги, карам Мазда 6 4х4, 2.2 175к.с. (с малки модификации я направих 230к.с.)- ускорява доста прилично. Нито е малолитражна, нито е скопена. Харчи една четвърт на всеки немски 15-годишен дарак и влиза в серзиз 1 път годишно за обслужване. Екстри има колкото премиум марка- подгрев на седалки, Bose аудио и каквото се сетиш. Ако мислиш, че не съм карал немска кола- ами карал съм BMW 330i xDrive 2009та модел- прекрасен автомобил, но остаря и го продадох. Неизгодно излизаше- имаше си своите болежки.

51

до redordead

преди 6 години

Те карат мощни коли, ама само на хартия, щото същите тези нямат пари да отворят мотора и да го отремонтират. Пълни кавали.

50

До 53

преди 6 години

А кой е казал, че никой няма право да има кола? Това е твоя подход - задаваш въпрос с очевиден отговор.