14

Анонимен

преди 7 години

Фъндъкова да даде пример как се ходи на работа с колело!

13

Анонимен

преди 7 години

Защо не кажат истината, че повече от половината отиват в Прованс. Защото като дойдат в София с номерата Р, У, ВР, Н и т.н. стават за смях с карането и паркирането. А и като им пращат глобите на адреЗа, там ги няма.

12

тТт

преди 7 години

Ами вдигайте данъците за всяка следваща кола след първата! Ще е елементарно, но ефикасно! Не може съседско семейство от 4 души да има 5 коли, от които 3 стоят пред паркинга на блока и заемат излишно място, а мъжът да ми се смее, че аз съм плащал 255 лв данък, а той, за неговите трошки на 20-25 г без катализатор, общо 150 лв. За Стара Загора става дума, ама не вярвам в столицата и другите градове да е по-различно.

11

Анонимен

преди 7 години

Не са дори 600, защото колите се регистрират по постоянен адрес, а не по настоящ. София има много повече слънце и по-малко дъжд от западните градове в които се кара велосипед до работа. Остава само комплексираните тънкоп.шковци да разберат, че няма да загубят мъжеството си, ако ходят на работа с метро или велосипед

10

Анонимен

преди 7 години

Do 7Sashto da gledame Buinos Ares.Moje I Munchen na hilyda km. e.Po naselenie e kolko Sofia. Kolite sa troino poveche, no nyamat problem kato tuk.

9

Софиянец

преди 7 години

Решението е да се подобрят условията за живот извън столицата. Хората и без това мразят този начин на живот - стрес, мръсотия, престъпност и нехайство. Ако не помните - децата ходеха на училище сами, а сега им трябва охрана и в клас.

8

Анонимен

преди 7 години

Problema ne e v kolite. Problematic e v gradoustroistvenoto reshenie.

7

Анонимен

преди 7 години

Като за начало да намалят цената на градския транспорт.

6

1234567890

преди 7 години

Време е да се въведе congestion charge зона в София

5

Анонимен

преди 7 години

Малко са.Докато изчистим задните дворове на Италия,Германия и Австрия,от старите им трошки,зор ще видиме.

4

Анонимен

преди 7 години

София се е превърнала в мотописта. Разкарайте тези донори. Един мотор вдига шум повече от 600 автомобила. А на Фандъкова все едно мотор е минал през главата й.

3

Анонимен

преди 7 години

На София и липсва един свестен архитект. Първо се прави общия градоустройствен план - с пътища, улици, паркове и чак тогава сгради. София е проектирана през 70-те години на миналия век за 800 хиляди жителя и 70 хиляди коли без линейки, пожарни и др. службни. В Лозенец около семинария можеше да се разшири булеварда, всички къщи бяха общински, но доказано некорумпирания не бе на това мнение, гледам на входа на студенски почнаха да строят на самия булевард, вместо да се помисли да се разшири бул

2

:)

преди 7 години

Фандъка да направи билета 5 лева и ще стане още по-хубаво. *** народ, слаба държава.

1

Анонимен

преди 7 години

Докато пътуваш с градски транспорт по един час, а с кола за 20 мин, това ще е положението.