Като чета коментарите по-долу разбирам, че освен пилота на разбития самолет, психично болни са и половината от коментиращите! Нацията ни е болна, изпростяла и негодна за себевъзпроизвеждане! Бог да пази България, защото ние не можем!
Западът днес - полицейщина, майнд контрол, русофобия, отчуждение, ислямизация!Честити ви *** ценности, поробени българчета.
Стига сте ни занимавали с чужди трагедии и с измислените си статистики, които уж отразявали общественото мнение а истината е, че те имат за цел да създават такова (който се върже). Пишете за това как 700 000 БЪЛГАРИ катастрофират всеки ден живеещи в мизерия и оцеляващи незнайно как. Защо скубят данъци от най-слабите от и без това унизителното заплащане. За абсурдите и лицемерието на властта. Как ходеха по села и паланки и се предлагаха.Това правителство ли!?.... Ще свърши и неговото величие!
До Шоп 54от 2013 до 2015 година е в компанията. За това време има поне 500 налетени часа. Местните чартъри имат полети около час от второкласните летища до Хъбовете където се прекачват пътниците. Така че пилота за 2 години мима 500 часа и около 500 кацания - ако за това време не е стнанал профи то аз нищо не разбирам от авиация. Излитане и още повече кацане е най-опасната част от полета.
Стига с тия конспиративни теории, оставете хората да си свършат работата, щом са се захванали швабите всичко ще стане ясно
До Пилот 52РАЗСЛЕДВАНЕТО НА ВСЯКА КАТАСТРОФА СЪС САМОЛЕТ НЕ Е ЗА ДА СЕ НАМЕРИ ВИНОВЕН А ЗА ДА СЕ НАУЧИ ИСТИНАТА И АКО МОЖЕ ЗА В БЪДЕЩЕ ПОДОБНА СИТУАЦИЯ ДА СЕ ПРЕДОТВРАТИ ИЛИ ДА СЕ МИНИМИЗИРА ЕФЕКТА.
по силен е мотива на фирмата да си изчисти името от колкото мотива на човек с успешна кариера да реши да се убие и да изтрепе толкова народ просто така, а това с психическите отклонения ако го признаят то тогава ще дискридитират цялата система за сертифициране и лицензиране на пилоти в германия
На 28 години със само 630 часа това е пилот с провалена кариера.Имаше една голяма вълна пилоти, които завършиха точно преди кризатаот 2008 г. И после сума години не можеха да си намерят работа.
Гурбет,Имай предвид,че обществото на запад не е като нашето. Ако стане ясно, че открият жив виновник, той ще си го отнесе. Затова най-вероятно правят опит да прикрият истината.
Само един коментар - Пилота е имал 630 часа и бил сравнително неопитен?!?Това мога да го кажа за линеен пилот по трансатлантическа или транстихоокеанска линия. Един полет е повече от 12 часа. За пилот за своите 630 часа направил поне 500 кацания на разни второкласни летища бих го нарекъл профи и дори ас.
до 45ааа, викаш другите 24 годишни кочини от този модел които реално продължават да летят са по-малко опасност, ако се окаже че има повреда при този самолет, отколкото втори евентуален човек с психически отклолнения в редиците на екипа на фирмата? Брех да му се невиди, цепиш косъма на 3 с логика.
Подобни случаи е имало и в миналото.Пилотите от гражданската,транспортна и военна авиация винаги са били най-привилегированите служители във системата и това е нормално.Те трябва да са материално и финансово обезпечени,да ползват превилегии,данъчни облекчения и екстри които за останалите са недостъпни,но има нещо което мисля,че трябва да се промени-те трябва да бъдат семейни с деца а не свободни ергенчета..Когато знаеш,че долу те чака семейство и деца,няма да пожертваш невинни хора и деца...
Natapqli 4oveka, kak ne. Vinoven e, 6tom e poel kontrol nad samoletut!? Komisii ot experty razglejdat slu4eqt vuz osnova na fakti, razbira se 4e ne mogat da se izopa4avat faktite a i ne se pravqt bezrazborno uliki..
До 43не бе то сега няма да има милиарди загуби, и между другото много по-голям удар по имиджа на една авиокомпания е наличието на пилот със психични проблеми, отколкото техническа неизправност
42 Гурбет,Тук говорим за Луфтханза бе. Говорим за милиарди загуби ако се разчуе истината, че самолета се е повредил.
До Анонимен Gledah Prskonferenzijata ....predstaviteljat na Lufthansa pochti priplakvashe che tova bilo edinstven sluchai, che samoletite i pilotite im bili nai-dobrite v sveta ...... ama tozi Pilot bil vinoven.. ,bla bla bla bla....da ne izbjagat klientite im !!!
Отдавна се отказах от бизнес със Запада. Прехвърлих по-голямата част от авоарите си в руски банки, а другата засега залежава в швейцарски. Работя предимно с лоялни партньори от Русия и съм доволен. Скалата на приходите ми расте с няколко десетки милиона на година. Важното е човек да излезе от шаблона и да се насочи навреме където трябва.
да пуснат офицално записите да видим така ли е!! Най-лесно да се обвини някой, защото ако проблема е в самолета някой ще загуби мнооооооооого пари..
до Гурбета, не можело да се изопачава резултати от черна кутия? Брех майка му стара- така убедено го каза сякаш си присъствал лично на всички експертизи на черни кутии в историята на самолетните катастрофи. Баси смешника.
Лична драма или лудост! Защо Лубиц свали самолета?