До АнонименСлед като видиш знак за пешеходна пътека, намали достатъчно за да можеш да реагираш адекватно, повярвай ми няма да закъснееш особено, ако вместо с 50 преди пешеходната пътека се движиш с 30.
До Анонимен 60 Ако беше толкова просто щяха и маймуните да карат! При движение с 50 км/ч от момента в който те види шофьора, до момента в който спре колата изминава поне 15 метра. това при сух асвалт и все още не излъскан от годините експлоатация. Това че си с предимство на пътеката не те освобождава от ЗАДЪЛЖЕНИЕТО да се огледаш преди да пресечеш
а кога ще започнат да снимат тези, които решават къде да са пътеките? същите тези, които сигурно прибират част от парите за маркировката, знаците, осветлението??? един от много примери - софия изхода на града, бул. Европа посока МЕТРО-2 около 100-200 метра след разслед разклона за Банкя има пешеходна пътека с нова (почти изтрита) маркировка, в радиус от 100 метра няма нито една лампа, а за капак на всичко пътя е с 4 ленти. Сложете стъмването в 6 часа и един човек с тъмни дрехи в сметките........
Стига сте се обяснявали де. Има ли пътека и човек стъпил на нея спираме и толкова. Не разбирам, защо това е чак такъв проблем за доста от шофьорите.
До do 53 не ти говоря да бягаш по пешеходната пътека.но се дразня когато здрав човек се влачи едва едва и през това време 10 коли му чакат кефа.когато аз съм пешеходец,дори оставям колите да си минат и чак тогава минавам,защото няма да умра ако изчакам 10 секунди. а не както правят други - има една кола на улицата,след нея никой,но пешеходеца решава точно тогава да мине,защото едва ли не от това зависи живота му,да мине пръв.ей това е манталитета на много от нашите сънародници
до 52: Не съм на 35 години, а съм този от коментар 35. А кола съм почнал да карам на 8 години.
При ограничение 50 - минават със 107При 30 - ще минават с около 90 км/чВсе е нещо.Най-добре ограничението да е - (минус) 30. Тогава джигитите с Голф 3-ка ще минават бааавно.
До Анонимен 50 Формулата е ясна, само че заведенията са частни, а пътищата и уиците са държавни/общински.... И че за да се подобрят нещата - трябва да се бръкне държавата/общината. Не говоря за нови пътища, а че не е нормално 4 лентови и повече улици да се пресичат от хората чрез пешеходна пътека - трябват си подлези или надлези. Не е нормално и на магистрала да избичиш намаление 50 и да начертаеш зебра - но в България го има. Не е нормално и първокласни пътища да минават през населени места и по тях да минават и хора и ***... Сега държавата и общините си крият главата в пясъка и слагат ограничения на скоростта - 30 на пеш. пътека.... 30 в жилищна зона... слагат полегнали полицаи... Абе хора, всяко намаляне и ускорение на автомобила е допълнително отделяне на прахоляк от гумите и спирачките и допълнително изгорели газове в атмосферата. А при тези ниски скорости - автомобилние двигатели хич не работят икономично и екологично,сега някои да каже "абе като ти е скъпо няма да караш" - ами аланкоолу, нали ако не съм с колата ще се кача на автобуса бе, нали всичките тези хора които са по задръстванията ако застанат на спирките градскитя транспорт ще даде фира от всякъде... дори и това да оставим на страна - ами снабдяването на магазините, нали стоката трябва да дойде до магазина - с магарешки каруци ли? Или ще ходиш ти да си купиш от извън града - ми нали пак ще се качиш на колата или автобуса - пак ще има тръгване от спирка, оп светофар, оп гърбица, оп пешеходна пътека - газ спирачка, газ спирачка - кой ще диша прахоляци и газове... Та 4 и 6 лентови улици трябва да се пресичат с подлези и надлези от хората, да няма полегнали полицаи - нека да има камери да следят за превишена скорост, или минаване на червено, но поне от кръстовище до кръстовище да може да се кара нормално и равномерно - така се пестят гуми, спирачки, гориво и по малко гадости отиват в атмосферата. А когато два потока - автомобили и хора не се пресичат на едно ниво няма опасност от сблъсък между тях.
Ти и подобно мислещите имате сериозен проблем. Защо трябва пък да се бяга едва ли не по пътеката? Аз лично бързам и се оглеждам, като лалугер, защото не мога да си излагам живота на опаснот и да го оставям на милостта, на такива като тебе. Дядо ми така е умрял - цял живот е псувал против пешеходците и се радвал като блъснели някого - сами били виновни. За секунда се отплеснал веднъж видял бивш съученик на другия тротоар и като пресякъл без да се огледа подобно мислещ го е убил и не спрял даже!
ок,нека си имат предимство пешеходците,но нека не пресичат без дори да се огледат,все едно са господари на пътя и нека не вървят толкова бавно,с което все едно казват ,, аз съм шефа на пътя,ще ми чакаш кефа,мога и по-бавно да мина ''.защото масово се държат по този начин и сякаш го правят нарочно !!!
абе колега :))) ти на 12 години ли си започнал да караш кола :))) че нещо не ти излизат сметките.
човешкият живот струва много повече от това да свалиш 2 предавки, да изгориш малко повече бензин---------------- ***, не става въпрос за газене на хора, става въпрос, че навсякъде са нарисувани зебри, което прави нормалното движение невъзможно.
Ей, на тия на които плащаме заплати от данъци да си свършат работата. Искам да направят така , както не се пуши в заведенията / в София/, така да си намерят формулата и да санкционират и респектират такива убийци на пътя. Толкова години неможаха да научат *** как се кара в населено място. А на мен толкова актове са ми писали за глупости, а винаги спирам на пешеходна пътека и си спазвам стриктно правилата за да не съм опасн за другите. Ако искаш да си луд има къде - гори , планини и др.
като мине със 100 километра през пешеходна пътека след това го спира полиция и продължава ПЕША. Автомобилът се конфискува в полза на държавата. На това му викам аз активен контрол и Справедливост!
Камикадзето е самоубиец, а тези са убийци."Шефът" (*** длъжността...) на столичния КАТ Богдан Милчев е *** каиш, чул-недочул и ръси мозък.
Абе някои въобще гледа ли ограниченията в територията? Такива неща като ограничение, предимство, мигач са непознати по впечатления...
Перфектно!Не се мисли за подлези -- мисли се за пешеходни пътеки!Не се мисли за безопасни кръстовища на Е-мрежата -- мисли се как да накараме хората да карат с 50 и да дадем пари за камери!Не се мисли как международните пътища да не минават през села -- мисли се за камери
ДО 37 коментар На 35 години си, но явно не ти е дошъл акъла в главата, че човешкият живот струва много повече от това да свалиш 2 предавки, да изгориш малко повече бензин и да ти отнеме малко повече да стигнеш от точка А до точка Б. Срам ме е от такива като теб, няма значение какъв е градът, пешеходците не значи че трябва да пресичат цариградско сякаш е квартална уличка, но да му мислят всички глупци които карат като луди като блъснат човек за едното нищо !!!
Къде правилника или в закона за прилагането му е казано с каква скорост се минава през пешеходна пътека?
Камикадзета със 107 км/ч профучали през пешеходни пътеки