129

Genata

преди 13 години

Чл. 20. (2) (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Водачите на пътни превозни средства са длъжни при избиране скоростта на движението да се съобразяват с атмосферните условия, с релефа на местността, със състоянието на пътя и на превозното средство, с превозвания товар, с характера и интензивността на движението, с конкретните условия на видимост, за да бъдат в състояние да спрат пред всяко предвидимо препятствие. Този закон докато го има всички сме виновни!

128

Смешници

преди 13 години

Гледайки снимките е ясно:Пасата влиза с ляв завой, БМВ-то на ония не кара напално в неговото дясно платно, влиза с десен завой-вижда насрещната кола и свива леко в дясно да предотврати челния удар и леко косо забърсва нашия човек в лявата му предна част.

127

Независим експерт

преди 13 години

Независимостта не независимите експерти е относително понятие и зависи от това кой ще плати повече.

126

Анонимен

преди 13 години

Националната служба за охрана (НСО) е юридическо лице на бюджетна издръжка и представлява специализиран военизиран държавен орган, подчинен на президента на Република България. Тя осигурява охрана, специализиран транспорт и пропускателен режим на граждани, заемащи или заемали определени висши държавни постове, членове на семействата им, чуждестранни гости с особена важност за страната и др. НСО е правоприемник на Управление за безопасност и охрана (УБО) - подразделение на Държавна сигурност.

125

Анонимен

преди 13 години

На всички стана ясно, че джигита с Пасат-а е виновен, но продължават да лаят и плюят. Ето за това няма да се оправим - вместо да работите и да правите БВП, лаетя и плюете останалите. Не можа Сталин да ви каже на вас...

124

Анонимен

преди 13 години

123 - Особенно интересна е алинея 2, нали - 2) Разпоредбите на ал. 1 не освобождават водачите на моторни превозни средства със специален режим на движение, както и водачите на съпровожданите от тях автомобили от задължението да управляват по безопасен начин.

123

вили

преди 13 години

Нямат срам , нямат свян, горят човека за да угодничат.Ментараджии.

122

77777

преди 13 години

Нормалните шофьори може би щяха да имат време да реагират, ако джигитите от НСО спазваха Закона за движение по пътищата и се движеха с разрешената скорост. Не може да се вменява като вина на някого нещо, за което той разбира части от секундата преди да се ударят. Оказва се обаче, че в България може, но така е при демокрацията.

121

чети и после лай!

преди 13 години

Чл. 92 (1) Водачът на моторно превозно средство със специален режим на движение може: 1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, но само след като намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно; 2. да надвишава разрешената максимална скорост на движение дотолкова, доколкото няма да застраши нечий живот или имущество; 3. да не се съобразява с организацията на движението, когато това се отнася до посока на движение и завиване в определени направления; 4. да паркира или да престоява независимо от разпоредбите на този закон; през това време той може да подава само светлини сигнали. (2) Разпоредбите на ал. 1 не освобождават водачите на моторни превозни средства със специален режим на движение, както и водачите на съпровожданите от тях автомобили от задължението да управляват по безопасен начин.

120

77777

преди 13 години

Как карат джигитите от НСО, знаят всички, които са се срещали с тях, но тук и друго е важно - няма време за реакция. За някакви части от секундата, примерно за 1/10 от секундата, нормалния шофьор трябва да види светлинна сигнализация, да чуе звукова сигнализация, да определи доколко може да се изнесе вдясно и доколко може да намали или да спре и т.н., а в същото време трябва и да мисли как да избегне челния удар с движещата се в неговата лента срещу него тежка кола, не пиша нарочно кола на НСО.

119

едно мнение

преди 13 години

< Щом пасата е ударен отпред а другата кола от страни то версиите може да са само две.....>И при положение ,че удара на пасата е от пред-значи той е виновния според КАТ и НСО !

118

Boris

преди 13 години

Оправдават се като ученици нашите управници. ..........ама аз дори им казах че тук е опасно.............на мен ми звучи като оправдания.....и аз така лъжех като бях малък

117

Иван

преди 13 години

Извинете, обърках темата, по тази тема трябваше да пиша:"ФРАНС ПРЕС ПРЕДАДЕ, че Бойко Борисов нарочно е заповядал на кортежа да удари Пасата, за да си повиши рейтинга. Седящият до него Цветан Цветанов не е направил нищо, за да предотврати катастрофата. Тъмното минало и на двамата е добре известно на Франс Прес"

116

до 111

преди 13 години

а ти чел ли си закона за движение 111 или и ти си някое самозвано камикадзе като шоферчетата на Боко

115

iliq

преди 13 години

vruzkarite ne6astni i kola ne mogat da karat maminita usrovci tupi

114

Анонимен

преди 13 години

111- Е и! Къде пише това, което е засегнал колегата:) Я посочи текста да го видим:)

113

до 112

преди 13 години

Имах предчувствие, помолих ги да карат внимателно. Не са превишавали скоростта, чувствам се неудобно, защото седя на задната седалка и нищо не мога да направя. На отиване, когато влязохме в тоя завой, Цветанов още отдалече започна да им казва, че този завой е опасен", разказа Борисов.

112

Анонимен

преди 13 години

boyko e vinoven

111

Иван

преди 13 години

TOVA PREDADE SEGA FRANS PRESSБорисов и Ал. Петров смекчиха тона16.02.2011 15:02Двамата приеха тезата, че когато двамата се карат, печели трети, но не уточниха кой е той.Борисов каза също че никога не е визирал Петров и го цени и уважава като експерт и човек. Петров приема извиненията и е съгласен с Борисов че печелят трети лица от всичко това. Както се казва - Томахавката е заровена и няма да научим отново истинските факти за меко казаното тъмно минало на милиардера Борисов.

110

do СПРАВКА

преди 13 години

Само дето ЦЦ не е бил там. 5 лева и черта амфети, а?