Чл. 20. (2) (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Водачите на пътни превозни средства са длъжни при избиране скоростта на движението да се съобразяват с атмосферните условия, с релефа на местността, със състоянието на пътя и на превозното средство, с превозвания товар, с характера и интензивността на движението, с конкретните условия на видимост, за да бъдат в състояние да спрат пред всяко предвидимо препятствие. Този закон докато го има всички сме виновни!
Гледайки снимките е ясно:Пасата влиза с ляв завой, БМВ-то на ония не кара напално в неговото дясно платно, влиза с десен завой-вижда насрещната кола и свива леко в дясно да предотврати челния удар и леко косо забърсва нашия човек в лявата му предна част.
Независимостта не независимите експерти е относително понятие и зависи от това кой ще плати повече.
Националната служба за охрана (НСО) е юридическо лице на бюджетна издръжка и представлява специализиран военизиран държавен орган, подчинен на президента на Република България. Тя осигурява охрана, специализиран транспорт и пропускателен режим на граждани, заемащи или заемали определени висши държавни постове, членове на семействата им, чуждестранни гости с особена важност за страната и др. НСО е правоприемник на Управление за безопасност и охрана (УБО) - подразделение на Държавна сигурност.
На всички стана ясно, че джигита с Пасат-а е виновен, но продължават да лаят и плюят. Ето за това няма да се оправим - вместо да работите и да правите БВП, лаетя и плюете останалите. Не можа Сталин да ви каже на вас...
123 - Особенно интересна е алинея 2, нали - 2) Разпоредбите на ал. 1 не освобождават водачите на моторни превозни средства със специален режим на движение, както и водачите на съпровожданите от тях автомобили от задължението да управляват по безопасен начин.
Нормалните шофьори може би щяха да имат време да реагират, ако джигитите от НСО спазваха Закона за движение по пътищата и се движеха с разрешената скорост. Не може да се вменява като вина на някого нещо, за което той разбира части от секундата преди да се ударят. Оказва се обаче, че в България може, но така е при демокрацията.
Чл. 92 (1) Водачът на моторно превозно средство със специален режим на движение може: 1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, но само след като намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно; 2. да надвишава разрешената максимална скорост на движение дотолкова, доколкото няма да застраши нечий живот или имущество; 3. да не се съобразява с организацията на движението, когато това се отнася до посока на движение и завиване в определени направления; 4. да паркира или да престоява независимо от разпоредбите на този закон; през това време той може да подава само светлини сигнали. (2) Разпоредбите на ал. 1 не освобождават водачите на моторни превозни средства със специален режим на движение, както и водачите на съпровожданите от тях автомобили от задължението да управляват по безопасен начин.
Как карат джигитите от НСО, знаят всички, които са се срещали с тях, но тук и друго е важно - няма време за реакция. За някакви части от секундата, примерно за 1/10 от секундата, нормалния шофьор трябва да види светлинна сигнализация, да чуе звукова сигнализация, да определи доколко може да се изнесе вдясно и доколко може да намали или да спре и т.н., а в същото време трябва и да мисли как да избегне челния удар с движещата се в неговата лента срещу него тежка кола, не пиша нарочно кола на НСО.
< Щом пасата е ударен отпред а другата кола от страни то версиите може да са само две.....>И при положение ,че удара на пасата е от пред-значи той е виновния според КАТ и НСО !
Оправдават се като ученици нашите управници. ..........ама аз дори им казах че тук е опасно.............на мен ми звучи като оправдания.....и аз така лъжех като бях малък
Извинете, обърках темата, по тази тема трябваше да пиша:"ФРАНС ПРЕС ПРЕДАДЕ, че Бойко Борисов нарочно е заповядал на кортежа да удари Пасата, за да си повиши рейтинга. Седящият до него Цветан Цветанов не е направил нищо, за да предотврати катастрофата. Тъмното минало и на двамата е добре известно на Франс Прес"
а ти чел ли си закона за движение 111 или и ти си някое самозвано камикадзе като шоферчетата на Боко
Имах предчувствие, помолих ги да карат внимателно. Не са превишавали скоростта, чувствам се неудобно, защото седя на задната седалка и нищо не мога да направя. На отиване, когато влязохме в тоя завой, Цветанов още отдалече започна да им казва, че този завой е опасен", разказа Борисов.
TOVA PREDADE SEGA FRANS PRESSБорисов и Ал. Петров смекчиха тона16.02.2011 15:02Двамата приеха тезата, че когато двамата се карат, печели трети, но не уточниха кой е той.Борисов каза също че никога не е визирал Петров и го цени и уважава като експерт и човек. Петров приема извиненията и е съгласен с Борисов че печелят трети лица от всичко това. Както се казва - Томахавката е заровена и няма да научим отново истинските факти за меко казаното тъмно минало на милиардера Борисов.
Шофьорът на "Пасат"-а с акт за удара с кортежа на НСО