А КОГАТО В МИРНО ВРЕМЕ ПОЛИЦИЯТА ОРГАНИЗИРА ТЕРАКТ НА САМОЛЕТ ЗА ДА КОМПРОМЕТИРА ДЕЙСТВАЩ ПРЕЗИДЕНТ И ДА ОЧЕРНИ НАТО ТОВА КАК СЕ НАРИЧА?
Този не е експерт а rлynaк. Никой не може да е отговорен безразборно да е отговорен за постъпките на някой си. По тази логика значи може министъра на МО да е виновния. Отказ на техника не е вина на ръководството. Електроника например може да се развали произволно и няма как да се предвиди или избегне това. А авиошоуто е традиция много преди Радев да е президент а той за разлика от този самозванец е експерт. Има си прокуратура и тя ще прецени на кой е вината.
Дрънкат пълни глупости и никой не повдига основният въпрос - защо България, държава член на НАТО вече от 20 години все още ползва самолети закупени по времето на СССР? Къде ни е съвременното натовско оборудване? Защо пилотите и войниците ни се учат на музейни експонати? Защо летят на скрап?
МЕЧТАТА НА ТРИФОНОВ Е БИЛА ДА СТАНЕ ПИЛОТ, АМА НЕ СТАНАЛ. И МНОГО ХАРЕСВАЛ ТАЗИ ПРОФЕСИЯ И ПОДПОМАГАЛ ЛЕТЕЦА РАДЕВ ЗА ПРЕЗИДЕНТ. ТА ТАКА СЕ НАБЪРКАЛ В ПОЛИТИКАТА И РАЗБЪРКАЛ ДЪРЖАВАТА. И ХИТТЛЕР НЕ СТАНАЛ ХУДОЖНИК И КАКВО НАПРАВИ...?
Няма нужда от експерт 3 българи загубиха живота си а това ръководство си живее животът Сгрешили но никаква отговорност Защо
Поредния експерт на хранилка при Шиши.Винаги има човешка грешка.И защо са турили снимка със укрозначка
По времето на социализма всеки ден загиваха хора! Мерките за безопасност бяха на много ниско ниво. Работниците масово бяха без предпазни средства и без никакъв инструктаж. Началниците пък не носеха никаква отговорност. Постоянно става тежки инциденти по строежите, в заводите и в армията. Много хора умираха и абсолютно нищо не се разследваше. Партията беше приела тези инциденти за нещо нормално и един вид цената която трябва да платим за имаме прогрес.
Пилотирането на 38 годишен самолет, с 10 години по-стари от старши-лейтенанта, е отговорност на министъра на отбраната , правителството и парламента.
От 1952 г. до 1991 г. в българските Военновъздушни сили са станали 134 катастрофи, при които загиват летците, а самолетите са напълно разрушени. Само през 1973, 1984 и 1990 г. няма катастрофи, това показва статистика от 2021 г. на БТА.
До Радослав....Бойковия експерт трябва ли директно да каже, че министерството през последните 3-4 години беше служебно, и се иэбираше и ръководеше от Румен Радев. Или ти сам ще се сетиш по некое време..
РАДЕВ ЗА ДА СИ НАПРАВИ РЕКЛАМА ПОГУБИ ДВАМА ЛЕТЦИ. НА ВРАМЕТО ТРИФОНОВ ГО КАНДЪРДИСВАШЕ ДА СТАНЕ ПРЕЗИДЕНТ И РАДЕВ ОТКАЗВАШЕ С ДОВОДА, ЧЕ НЕ СТАВА, А ТРИФОНОВ ГО РЪЧКАШЕ - СТАВАШ БЕ, НИЩО РАБОТА.
този миленски само като му видиш физиономията разбираш че става въпрос за умствено увереден от посещения в посолството
Тоя шемет не беше ли бивш политически офицер подвизавал се като цензор в Информационния център на МО при Тагарев? КъФ експерт кви 5 лева?
Този човек си казва нещата в прав текст и си е точно така Каква демонстрация на какво то няма нищо Загинаха напразно вече 3 българи и всеки се крие няма отговорност и пак същите излизат вече 4 години крах над закона са явно
По времето на социализма всеки ден ставаха тежки инциденти но имаше пълно информационно затъмнение и никой не разбираше. Често дори и близките на жертвите също не знаеха истинската причина за смъртта. Просто им се съобщаваше че техният роднина е загинал при инцидент докато е изпълнявал служебните си задължения и случаят приключваше. Няма разследване, няма виновни. Няма и на кой да се оплачеш. Държавата в лицето на БКП и ДС коли и беси. Постоянно, всеки ден загиваха хора при трудови злополуки.
Да обвиняваш президента който е парадна фигура в парламентарна република е все едно да обвиняваш чистачката в летището за авиокатастрофа!
Експерт: Когато в мирно време загине военнослужещ, това е провал на командването