И поредната доза медийна кампания против Уйз Еър. Защо не писахте, когато една друга компания, дето се римува с Муфт Панза ме изостави на летището, защото видиш ли - "овърборднати били" - демек продали повече билети, отколкто имало места, а мен, като "сам и млад мъж", който си беше взел 3 дни ваканция, за да отиде на гости при прители, м пробутаха кекаво обезщетение от 400 евро! ХА! Щях да дам 1400 евро отгоре, да си отида на вакнацията. ХИЕНИ!!!
НЕ ПЪТУВАЙТЕ С ТЕЗИ.Преди седмица ни забавиха полета от Барселона с повече от 5 часа, след което кацнахме в Букурещ вместо в София е след още 4 часа се приземихме в София. И за да бъде всичко перфектно се оказа че багажа ни не е качен от Барселона. Екипажът се чуди какви лъжи да сглобява за пред хората.С две думи бягайте далече от тия лъжци и мизерници.
Не знам как е сега, но до 2014 г. щатът на на стюардесите на Уиз Еър в България беше около 350 лева. С разни добавки получаваха към 1300.
Уиз имат хубави каки, най обичам да ги гледам как обясняват за спасителните жилетки - как се духа в тях да се надуят. Пътувал съм и с Бритиш Еъруейз, някой ги спомена като добра компания - те нямат каки а едни дебели, миризливи и космати батковци - стюарди. Там е ОК само ако си обратен.
Все тая как ще пътуваш в нискобюджетна компания! Важното е да стигнеш жив,защото при авария на самолет е малък шанса! Предпочитам да се гъча и да гледам хора с анцузи,но по-голямата част от билета да отива за качествен ремонт на самолета! То и без това полета с подобна компания ти е макс 2 часа! А за ревливите бедняци,дето искат да обикалят,ама с 200 евро в джоба-стоите си у дома или не ревете за комфорта!
Точно така всеки гледа да лети за без пари си има минусиПлащай си на големите компании и не се оплаквай Лети за 20 от София до Берлин и мрънка
Не съм имал нито един неприятен полет с уиз. Даже са класи над Ryan или Lufthansa в някои отношения. Седалките са с нормални отстояния, cabin crew-то са усмихнати и отзивчиви. Може и да е от значение, че все ме бъркат със зап чужденец. От тях само някое 15 мин закъснение да съм видял. Докато с тuм ер бараките все е било грехота за изхарчените пари и нерви!
Айде недей да хвърляш прах в очите на хората и да ги паникьосваш, в един самолет всичко е х2, ако едното не работи другото работи без проблем а за да ИЗЛЕТИ един самолет трябва всичко да работи х2. А на Уиз самолетите - аз съм бил свидетел на летище Варна - даже не им гасят двигателите - едните кацат, кейтъринга се зарежда за 20 минути, в същото време багажа се разтоварва и новият се товари, минава персонала по почистването да обере по-големите отпадъци и след 30 минути самолета излита.
Има и високотарифни компании... на когото не му изнася с нискотарифните да се ориентира към скъпарските. Луфтханза, Ер Франс, Бритиш Еруейс и т.н.
Работя на летище Бургас от 15 години и Wizz са единствената компания за която по станцията може да чуеш - Свалете първо пътниците, че техниците идват с бус пълен с части за подмяна....да не става паника, иначе по документи всичко е наред
Със сигурност има много проблеми, но съвкупната дейност на лоу кост компаниите е огромен обществен принос. Направиха Европа едно малко село. Автобусите са по-скъпи. *** кат мен може да стане сутринта да отиде до летището и в 9ч сутринта да си пие кафето във Виена и то на цената на 3 кила сирене! А тези дето ги докараха във Варна, не е по вина на компанията че летището в София е затворено.
За всеки влак (самолет) си има пътници. В днешно време въздушният транспорт е необходимост, а за да стане достъпен за всички трябва да има и нискобюджетни компании. Аз съм ЗА!!!
Собствениците на Bulgaria Air са собственици и на този сайт. Нормално е да плюват по другите авиокомпании, само че ще им кажа, че дори трагичните Уизз не са ми правили такива мизерии каквито правят Bulgaria Air.
Крахът на Wizz Air: Недоволни пътници, преуморени пилоти и алчни шефове