До Боби бобкаа, и като чу въведението на лекцията за КПД, после задряма и пропусна да чуеш за КПД при производство и пренос на електроенергия...
Поредните слабоумия на зелените талибани на отчет в китай, що китай ли?Вижте кой произвежда тия батерии...Първо - електромобилите са най-доброто нещо, което може да се измисли/направи, но батериите са проблем, живот 3-5 години, капацитета е 70% при ниски или високи температури, новата струва 4/5 от цената на нова кола, изключително запалими и негасими са при запалване, на практика не се рециклират и цапат колкото кола с двг, че даже и повече, ако правим ток от въглища
До Боби -- нали разбираш колко хора ще могат да си позволят, цитирам: "Голямата тесла "Х" и с БМВ Х5 "джипче"!?
Вие се кахърите за ДВГ-тата ли? Само за информация - нов ФВ Голф през 2018 е струвал средно (екстри и оборудване) 21 000 евро. Същия нов автомобил през 2022 струва 37 300! За тея 3-4 години цената е удвоена. А цените ще растът още защото производството намалява, а тея с парите ще ги напомпят още. Вече като купуваш нова кола, въпроса не е екстри или отстъпка, а кога ще получа колата. Свиквайте.
До Боби -- а къде е производството на тока?! нещо като въглища, загряване на вода, въртене на турбини, пренос на енергия, кабели, контакти многото посредници, при дизела това се намира в колата..
ЕС няма залежи на петрол и в опита си да е независим прави тотални простотии! Колко енергия и вредни емисии се отделят при производството на батерии? Какво ще правим със стотиците хиляди умрели батерии, които съдържат и токсични елементи? По какъв начин ще става зареждането на електромобилите в жилищните комплекси? Какво и колко ще е производството на елетроенергия нужна за електромобилите? По колко часа ще се чака за зареждане на междуградски станции и с това да се увеличи времето за път? И т.н
А на другите континенти дали ще ги забранят? Само Европа ако иска да е климатично неутрална нищо няма да се получи, освен да обрече на бедност и намаляване европейското население за сметка на Китай, Индия, Африка.
До Анонимен 37 .. "Ако сметнете икономията от гориво и липсата" --- а сметна ли колко ще струва подмяната на батерията през пет години и и цената на сервиза?!
До Перпетумобиле .... ще си дърпаме ремарке с дизелов генератор... хем колата електрическа, хем постоянно ще се зарежда...
Че кой идеоот ще спи в гараж на запален мотор със затворени врати на гаража ,ние знаем ,че са по-хубави електричките ама за 2-3хил.лв. голф има ли електричка ,защото болшинството такова търси.. всеки иска Tesla ама пари само за на теслата дръжката
До 37 Каква "икономия"? Реално чената на километър е еднаква! Каква "липса на поддръжка"? След 8 години тая батерия ще е за смяна! А бързозарядните може и след шест години! И какво става ако искаш да ползваш автомобила за нещо различно от градски транспорт? На всеки 300 километра спираш да зареждаш по два часа? А как точно ще зареждаш, като няма станции?
Чипосани нафталинови черни каак смъpдят..Който не е спал в гараж на работещ двигател, нищо не разбира от коли и няма право се обажда.Няма нужда да се забраняват. Няма кой да ги купи, нито с какво гориво без внос или на цена от 5-20 кинта да ги зарежда.Гледайте:FAMILY RACE! * 6 People in the the Tesla Model X Plaid vs Porsche 992 Turbo S Drag RaceНа 4.06 бе окончателният нокаут на изкопаемите бpички.
Да речем ,че имаш бизнес с четири пет баничарки за по четири пет хиляди лева работни коли да не кажа за по хиляда лв. щот повечето са такива (като икономиката ни) изведнъж хоп купи си четири пет електрички за по 30-40хил .лв.
Дали ще димят 1000 коли или 1 ТЕЦ разлика няма, даже май ТЕЦ-а цапа повече. ----///---- ТЕЦ-а не цапа повече, на ТЕЦ-а може да се сложи филтър. А на 100 000 коли половината поне ще са с развалени филтри, а в БГ даже 70% ще си разпробият катализатора или FAP-a, за да върви повече. А, да, и EGR-a ще си запушат.
Пeтpoл+ауспух=бедност, болести и мизерия. Роден чист ток+ел.коли=тишина, кеф, свеж въздух и богатство
ЕП забранява стандартните автомобили