56

Анонимен

преди 2 години

До Боби бобкаа, и като чу въведението на лекцията за КПД, после задряма и пропусна да чуеш за КПД при производство и пренос на електроенергия...

55

Крундел

преди 2 години

Поредните слабоумия на зелените талибани на отчет в китай, що китай ли?Вижте кой произвежда тия батерии...Първо - електромобилите са най-доброто нещо, което може да се измисли/направи, но батериите са проблем, живот 3-5 години, капацитета е 70% при ниски или високи температури, новата струва 4/5 от цената на нова кола, изключително запалими и негасими са при запалване, на практика не се рециклират и цапат колкото кола с двг, че даже и повече, ако правим ток от въглища

54

нестандартен

преди 2 години

моята кола е с двигател с външно горене .

53

Анонимен

преди 2 години

До Боби -- нали разбираш колко хора ще могат да си позволят, цитирам: "Голямата тесла "Х" и с БМВ Х5 "джипче"!?

52

Анонимен

преди 2 години

Вие се кахърите за ДВГ-тата ли? Само за информация - нов ФВ Голф през 2018 е струвал средно (екстри и оборудване) 21 000 евро. Същия нов автомобил през 2022 струва 37 300! За тея 3-4 години цената е удвоена. А цените ще растът още защото производството намалява, а тея с парите ще ги напомпят още. Вече като купуваш нова кола, въпроса не е екстри или отстъпка, а кога ще получа колата. Свиквайте.

51

Анонимен

преди 2 години

До Боби -- а къде е производството на тока?! нещо като въглища, загряване на вода, въртене на турбини, пренос на енергия, кабели, контакти многото посредници, при дизела това се намира в колата..

50

Анонимен

преди 2 години

ЕС няма залежи на петрол и в опита си да е независим прави тотални простотии! Колко енергия и вредни емисии се отделят при производството на батерии? Какво ще правим със стотиците хиляди умрели батерии, които съдържат и токсични елементи? По какъв начин ще става зареждането на електромобилите в жилищните комплекси? Какво и колко ще е производството на елетроенергия нужна за електромобилите? По колко часа ще се чака за зареждане на междуградски станции и с това да се увеличи времето за път? И т.н

49

Анонимен

преди 2 години

А на другите континенти дали ще ги забранят? Само Европа ако иска да е климатично неутрална нищо няма да се получи, освен да обрече на бедност и намаляване европейското население за сметка на Китай, Индия, Африка.

48

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 37 .. "Ако сметнете икономията от гориво и липсата" --- а сметна ли колко ще струва подмяната на батерията през пет години и и цената на сервиза?!

47

Анонимен

преди 2 години

До Перпетумобиле .... ще си дърпаме ремарке с дизелов генератор... хем колата електрическа, хем постоянно ще се зарежда...

46

Анонимен

преди 2 години

Че кой идеоот ще спи в гараж на запален мотор със затворени врати на гаража ,ние знаем ,че са по-хубави електричките ама за 2-3хил.лв. голф има ли електричка ,защото болшинството такова търси.. всеки иска Tesla ама пари само за на теслата дръжката

45

Да питам

преди 2 години

Кога започва остъкляването на ЕС, та да не влиза мръсен въздух отвън и да ни е хладничко?

44

Анонимен

преди 2 години

До 37 Каква "икономия"? Реално чената на километър е еднаква! Каква "липса на поддръжка"? След 8 години тая батерия ще е за смяна! А бързозарядните може и след шест години! И какво става ако искаш да ползваш автомобила за нещо различно от градски транспорт? На всеки 300 километра спираш да зареждаш по два часа? А как точно ще зареждаш, като няма станции?

43

Анонимен

преди 2 години

След 13 години? Дали ще има ЕС тогава? ЕП преценили ли са?

42

Караток

преди 2 години

Чипосани нафталинови черни каак смъpдят..Който не е спал в гараж на работещ двигател, нищо не разбира от коли и няма право се обажда.Няма нужда да се забраняват. Няма кой да ги купи, нито с какво гориво без внос или на цена от 5-20 кинта да ги зарежда.Гледайте:FAMILY RACE! * 6 People in the the Tesla Model X Plaid vs Porsche 992 Turbo S Drag RaceНа 4.06 бе окончателният нокаут на изкопаемите бpички.

41

Продан чобанина

преди 2 години

Да речем ,че имаш бизнес с четири пет баничарки за по четири пет хиляди лева работни коли да не кажа за по хиляда лв. щот повечето са такива (като икономиката ни) изведнъж хоп купи си четири пет електрички за по 30-40хил .лв.

40

Сата НАТО

преди 2 години

Дали ще димят 1000 коли или 1 ТЕЦ разлика няма, даже май ТЕЦ-а цапа повече. ----///---- ТЕЦ-а не цапа повече, на ТЕЦ-а може да се сложи филтър. А на 100 000 коли половината поне ще са с развалени филтри, а в БГ даже 70% ще си разпробият катализатора или FAP-a, за да върви повече. А, да, и EGR-a ще си запушат.

39

аа

преди 2 години

абе няма беспоко само моабет да ставаслед две -три години ни ЕС ще има ни гявол

38

Ракета Пейтриът

преди 2 години

Пeтpoл+ауспух=бедност, болести и мизерия. Роден чист ток+ел.коли=тишина, кеф, свеж въздух и богатство

37

До 37

преди 2 години

Че купи си електричка ве!Какво чакаш?