128

Анонимен

преди 3 години

"Никога не се разваляше" .... муахахахаа ;))))))))))) добре :)))))

127

Док

преди 3 години

Колата бе адекватна за времето си. Просто устройство и много лесна за ремонт и поддръжка. 20 години беше като член на семейството. На баща ми му се късаше сърцето като я продаде за да ми плати семестрите за първата година в университета.

126

Анонимен

преди 3 години

Аз си спопням И друго .Спираше аввтобус Чавдар- Всички лапета - на Пампорово - зелено училище..партията плаща..Сега бате Бате да те прати на Пампорово..

125

Анонимен

преди 3 години

Абеее едно си спомням - Жигула на старо беше по-скъпа от нова, щот за последната се чакаше 10 и повече години, а животът си вървеше.Да живей соца!

124

Анонимен

преди 3 години

Към Финландия може и да са изнасяли Жигулита дето не се развалят, ама към България идваха все *** върнати от някъде и тамън оправиш едно и нещо друго се развали.

123

...

преди 3 години

Сега ако намеря пак такава, ама читава, ще я купя и възстановя. Частите са евтини, цялостно боядисване и е пушка. И пак ще карам. Няма такова жив0тн0. Къде ли не съм ходил с нея - никъде не ме е оставяла.

122

...

преди 3 години

Форд морд - още през 70-те години на миналия век, в Жигули и Лада имаше кожен салон. И наистина тези коли не се разваляха как бъде. С добри гуми, зимата си караш спокойно, въпреки че е със задно предаване. Имах една Седмица навремето. Ей, повярвайте ми такъв тормоз й налагах и пак не успях да я счупя. Единствено сменях съединител (от частите де) и пак газ. Нямаше строшаване това нещо. После си купих Самара, като излязоха. Карах я 3 месеца, махнах я и се върнах на Седмичката. Стана на 30 г. и я..

121

@

преди 3 години

Добре бре, защо лъжете? 90 млрд рубли имало и това се било равнявало на 100 млрд $? Да ама по официален курс, където не може да ги обмениш, а рублите ставаха единствено за да си изтъркаш ***. Целият източен блок беше гладен за някаква валута и под валута се има предвид $, лири и марки, а не тоалетна хартия. Какво значение има какъв държавен курс обявява СССР за собствената си валута при положение, че никой не я иска и не може да я обмени? Все едно да кажем, че от утре лева е 100 $ и готово.

120

Анонимен

преди 3 години

до 140И я да видим като пишеш щуротии кой модел на Форд видя,че беше ''пълно'' с Фордове тогава по онова време?!

119

cky2kbg

преди 3 години

нормални ли сте? тия коли се разваляха по пътя за морето всеки път. А дано не сте виждали катастрофа. Защото аз и това видях на живо челен сблъсък жигула с форд с 50-60 км/ч. Пред очите ми. Жигулата пътника с колан счупи стъклото с глава. Коша се сгъна изтекоха всякакви течности, акомулатора бе изхвърчал. Почти се отцепи коша. Форда само бронята му бе за смяна

118

ВАЗ 21061 183км/ч

преди 3 години

Кайена е хубав, понеже има огромно предно стъкло, от което може да ми вижда стоповете по-хубаво.

117

до 137

преди 3 години

Ква баничарка те гони, по-добре ЗИЛ или МАЗ.

116

Анонимен

преди 3 години

Ако някой комунист тръгне да краде кашкавал, по - добре да вземе някоя баничарка вместо тази лада. Защото вместимостта й е малка за товарене.

115

Анонимен

преди 3 години

Преди бая години отивам на училище и гледам една леееко странна "Жигула".Гледам отзад - пише Fiat 124.Мисля си с детския промит от соца мозък: Бреей, от тоя Запад нищо не става, и "Жигулата" изкопираха даже.После се оказа,че било обратното...

114

Анонимен

преди 3 години

За времето си бяха коли за средната класа.Обикновените хора обаче карахме Москвич.Жигулата беше с пружини и не качваше достатъчно стока,обаче Москвича си беше добро магаре с ресори!Имаше и пикап 2715ИЖ.Колото му натовариш ще го закара!

113

Джедай Мастър

преди 3 години

- Защо ладата комби има чистачка на задното стъкло?- За да почиства мухите, които се размазват в него.

112

Христо Мотористо

преди 3 години

Хубави коли бяха за времето си!Имал съм и Москвич, и Лада!Честно казано съм по-доволен от Москвича, защото е по-стабилен в завоите и по-непрентециозен.16 касетки с череши купих от Кюстендил, Москвича ги докара без проблем до жк. Младост 4.Сега карам Голф 7, купих го чисто нов от магазина преди 6 години!Винаги, когато съм залагал на нови автомобили, съм бил доволен!По-добре 1 читав автомобил в семейството, отколко 4 автомобила от Горубляне или Дупница, които не си знаят собствениците!

111

Татул

преди 3 години

Имах една оранжева. В семейството като чисто нова дойде през 82, Лично аз я карах от 89 до 2009. 2015 замина в движение за една морга. За времето си не бяха лоши коли. Какво ли не съм превозвал с нея. Помня като младежи как ни спря милиция и в нея бяхме 10 човека -имаше двама в багажника :) Калеко ми караше тогава форд и беше голям гъзар с него. Само да не се развалеше, 'щото части йок. Не редно да се правят сегашни сравнения с преди. И западните се разваляха.

110

Анонимен

преди 3 години

До Русия е изостаналаКакви външни панти бе, Gавно? Може би и с колела отгоре!Долно тыпанарче, ВАЗ 2101 е лизензионно копие 1:1 на автомобила на годината -FIАT-124!

109

Хемус

преди 3 години

Тука някои жалят и за "Чавдар" и " Мадара"!Те хубаво чехи и немци са ни дали лицензите,ама само като човек види побългарените сглобки и шевове на каросериите,и ще ви стане ясно защо не издържаха на конкуренцията при пазарната икономика