116

Продължение 119

преди 4 години

Докато 2/3 от фалшивите Вузове и филиалчета не се закрият и във Вуз да влизат само деца със солидни знания както бе в соца където 30 се бориха за едно място и където стотните от бала решаваха приема нещата ще загиват поголовно. Не може проверяващи във ВУЗ да имат забрана да пишат двойки защото приемът отива на майната си и т.н. преподаватели си стягат багажа. Да бъдеш студент в соца бе престижно защото си се лишил от всякакви ваканции и си наблягал над темите от конспекта.

115

iceblast88

преди 4 години

До икономистЕми като са енергоспестяващи благодарение на "генетичната" си спирачка да станат още по зелени и да отиват да ги вземат от бунището. Така ще са още по "зелени" и ще са полезни за обществото. Ето ти откри как "генетичните спирачки" могат да запълнят ниша, ще пестят енергия от релицрирането и по този начин ще са полезни за обществото. Ще ни спестят милиони ватове от рециклиране, пък и те самите са енергоспестяващи!

114

Замислен

преди 4 години

Не виждам нито една причина изискването за образованост да включва четене, писане и таблица за умножение. А нагоре вече, който е мотивиран, който има генетична склонност към образоване. Познайте колко пъти съм пресмятал синус или косинус в реалния живот.

113

iceblast88

преди 4 години

До икономистМързела е "генетична спирачка" която те пази от прегряване, егати! От какво прегряване? От кълчене по масите ли? Да се кълчи под звуците на маанета не го мързи, ама да прочете една книга и вече имал нужда на първата буква от "генетична спирачка", че да не прегрее.Еми значи и от храна няма нужда защото "генетичната" му спирачка го прави енергоспестяващ и няма нужда от захранване поне 3 дена, той е енергоспестяваш, не мързелив, нали?Щом няма разход на енергия, то енергия не му трябва

112

икономист

преди 4 години

Да, но голяма част от всички тези продукти, за които е вложен много труд и ресурси, в крайна сметка се изхвърлят на бунището, защото не могат да бъдат потребени. Така по-правилно ли ти се струва?

111

iceblast88

преди 4 години

До икономистДа има такива които няма какво да предложат-те са мързеливи от което следва, че са необразовани, нетрудолюбиви, непродуктивни и тн.Няма човек които да не го бива за абсолютно нищо!Няма такъв индивид!Още от праисторията които не е можел да ловува е бил сръчен в изработването на капани или е бил достатъчно умен да запомни кои растения са ядливи!Затова имаме разделение на труда, все има сфера в която имаш заложби!И ако си учил малко, то ти ще си ги развил и ще си полезен за обществото

110

АНОНИМЕН

преди 4 години

Образованието бе побъркано през последните 30 години по заповед на САЩ ,Сорос и Запада. Защо нешите деца да се първи по олимпиади като това не се харесва на запад? По поръчка на ЗАпада ние тотално променихме историята си и литературата си . Нямало турско робство а Левски, Ботев и Вазов измислени герои ли са ? Изхвърлихме класици от литературата за да се учат посредствени автори. Къде са Ваапцаров, Смирненски , Пеньо Пенев? Няма ги защото са били борци срещу фашизма , а това не е хубаво.

109

iceblast88

преди 4 години

До икономисти затова предпочиташ вместо да пишеш на български да ползваш емотикони или здр, ко пр и тем подобни. Това не е резултат от липса на заложби или както ти искаш да го изкараш, че те толкова могат или толкова им бил капацитета, това е от мързел! А с такива индивиди, учителя няма как да постигне резултати! Него го мързи да гледа, цяла нощ цъкал игри или пиянствал, а ти очакваш на следващия ден да е адекватен в училище! Тук става на въпрос за морални ценности, а не заложби на индивида!

108

икономист

преди 4 години

Може и нищо да не може. Има такива хора... Освен това работодателя е този, който трябва да реши какво можеш и до колко го можеш. Има много случаи, в които работодателите не харесват хора с качества, пък какво остава за такива, които не могат да предложат много. Не трябва живота на хората да зависи от субективната оценка на един работодател. Мързел няма, това е по-скоро генетично вродена "спирачка", която предпазва организма от прегряване.

107

iceblast88

преди 4 години

До икономисте добър и да го насочат в тази насока. Няма човек които да не е способен на абсолютно нищо! Няма такъв индивид! Или имаш някаква заложба за каквото и да е или просто си мързел! Няма средно положение. Ако не си добър в ръцете, то си добър в сметките и образованието е където това трябва да се забележи и да те насочи дали ставаш за работник, началник, мехатроник, фрезист, заварчик, монтажник, продавач и тн. Но когато на теб дори буквите не ти се учат и ти е все по трудно да комуникираш

106

iceblast88

преди 4 години

До икономистЗа да получиш нещо, то ти трябва да дадеш защото най малкото някои се е потрудил за да създаде това което ти искаш. Да получаваш даром, без да работиш е утопия която я има само в главите на комунистите и мързеливите. Всичко си има цена (все пак човек очаква нещо насреща в замяна на труда си, има вложени материали, транспорт, дизайн, износване на машини и тн.) затова няма как даром като мана небесна да получаваме блага и тук идва образованието, да открие кои, какво го влече, в какво

105

икономист

преди 4 години

Ясно е, че има нужда и от работници. Ти например си избрал да бъдеш шивач, но защото явно си сръчен и тази дейност ти се отдава и те прави щастлив. Обаче, ако не можеше да шиеш, едва ли щеше да станеш арматурист. Много се съмнявам... Не може обаче да караш хората, които нямат твоите разнообразни умения, да избират професия, която не ги удовлетворява, но трябва да я вършат само за да оцелеят.

104

таня

преди 4 години

Какви ги говорим, като голяма част от студентите открито заявяват, че са в университета, за да докретат до втори курс и после на бригада в САЩ - това е крайната цел, а не ученето. А повечето, които завършат икономика например, стават продавачки в кафенета. Факт. Какви са тези разговори, стратегии, писане на планове и тем подобни, за какво са изобщо, като реалността е друга!

103

iceblast88

преди 4 години

До икономистИ за това получава колкото е заслужил. Има разлика между каквото може и нищо, нали? Това, че някои го мързи не означава, че той толкова може, а само, че е мързел. Дори ти трябва да се съгласиш, че има балкан разлика между нещо и нищо! Да всеки допринася с нещо, но когато само ревеш, че искаш, а нищо не правиш, това е никакъв принос и настояване за получаване на готово, а резултата от това го виждаме при ромите!Когато се дава даром индивида започва да става все по нагъл и по изискващ

102

глад и мизерия

преди 4 години

Това е резултата от ограмотяването ни в дух на комунизъм!!!

101

икономист

преди 4 години

Сам си го написал, всеки допринася с каквото "може"! А всеки сам преценява какво и колко може от дадено нещо, не съм ли прав? Освен ако не живеем при условията на диктатура....

100

училище-мъчилище

преди 4 години

Винаги и всякога си спомням за училището за побоищата от учители и родители!

99

iceblast88

преди 4 години

До икономистНяма как да лежиш и да чакаш нещо да се случи.Или се хвани и се опитай поне малко да учиш и да внимаваш или просто не губи времето на преподавателите.Ако си там само заради помощите,то защо въобще обществото пилее ресурс които може да се пренасочи за стимулиране на трудолюбивите например?Това което ти твърдиш със заложбите е донякъде така,няма как всички да сме ракетни инжинери,но и за това не трябва всички да се напъваме да сме "икономисти", тази държава има нужда и от работници!

98

Анонимен

преди 4 години

Това че неграмотността расте се вижда най добре по време на парламентарния контрол.

97

iceblast88

преди 4 години

До икономистИ както ти каза твоя кумир от ГРОБ (младежко БКП) вие сте материал! И докато не докажете с умствения си капацитет, че сте нещо различно съм длъжен да се съглася с него за това. Да си човек не е право, а се заслужава! Ние сме социални създания и като такива ако искаш да си част от обществото, то ти трябва да допринасяш за това общество с каквото можеш, а не само да ревеш, че искаш, а в същото време нищо да не правиш. Хората са казали помогни си сам за да ти помогне Господ.