" Най - вероятната причина........" Те дори не знаят каква е причината. Ужас! Хайде сега всички, които взеха решението да се похарчат милиони за тези камери, да отидат на съд! И Прокуратурата да вземе да се самосезира , защото това е злоупотреба с пари в огромни размери.
Ми да сложат и на нашите. Приветствам. Но не съм аз собственикът. В поста ми исках да подчертая закъснението от повече от 3 години от самото нарушение. Как да имат ефект камерите при такова забавяне? Просто са пари похарчени на вятъра. И то ва е в резултат от неуките полицай, а не от камерите...
"нормалната скорост за автомобилите извънградско е около 110кмч почти всички се движат със такава скорост без да си мъчат автомобилите."Баце, то през километър има знак "60" или "50", ти ми говориш да я вдигнат от 90 на 110... нема да се реши проблема. И що ги има? Щото на всеки, дето му скинало правил включвания към пътя(кръстовища), както му скимнало - без оглед видимост има ли, без уширения за включване в пътя, без никаква логика!
Всички тези устройства, ако не са монтирани от производителя, са незаконни и могат да се манипулират. Иначе, при добросъвестно използване-прав си...
До МиткоАз затова на служебните коли съм сложил GPS и карта за идентификация и винаги е ясно кой шофира.
Основна причина за птп е вида път, състояние на пътя,и състояние на мпс едва тогава е скорост. Проблемът е че по закон всичко е несъобразена скорост, обаче дупки по магистралата липса *** видимост и знаци, изпреварване на камиони, не се води сратистически
До МиткоИииии казваш, че си я карал най-много на писта, където не важат правилата за движение по пътищата и никой няма да те пипне. Виж, един GPS с реални данни, сега има такива устройства, които могат да записват местоположение и километри, както и време кога е станало и на всеки технически преглед устройството да се разтоварва. На база на това да се налагат санкции, ако трябва!
Най-добре, на всички нови коли, продадени в България, да задължат производителите да слагат " черни кутии", в които да се записва всичко за скоростта при движение. И като те спре КАТ, включва лаптопа в OBD2 и се вижда историята на "подвизите" ти. Тогава няма нужда от никакви камери и няма мърдане пред съда дори ...
Ми то е ясно що не дават резултат. Оня ден получих електронен фиш за нарушение извършено от мен на 26.07.2016??? година. Та то минало давност!!!. И беше "незначително":) - 29 км/ч превишение в Пловдив. Снимката беше неясна, що се отнася до това, кой е карал. Платих 70 лева /при промоция-1 седмица -30%/, но това нормално ли е? Вече имам съмнения дали аз съм карал служебната кола /само номерът на колата е ясен/...
Кви камери ? Нали герб ви казват че закона няма значение ? Важно е само да си ченгеджииска щерка или от мафията герб. Тиквата не спазва ограниченията за скорост и нищо .Ясно е посланието към народа .На закона мамата *** съм ;)Ние сме над закона ,а за другите най високи стандарти ;)
нормалната скорост за автомобилите извънградско е около 110кмч почти всички се движат със такава скорост без да си мъчат автомобилите.явно ограничената скорост трябва да се повиши така съвестните водачи няма да са нарушители но приходите от глоби ще намалеят.
Как е в повечето западно-европейски държави. Всеки акт трябва да има доказателства като снимка/видео със скорост, дата и час. Снимката/видеото трябва (задължително) да е ясна! Заедно със снимката има кратък увод, изложение и заключенис с подчертани точки от закона които са нарушени. Трябва да се чете името на полицая, точното място на нарушението, дата, час! До колкото съм запознат за подвижен радар вече се изисква видео-клип за доказателство.
КАТ а и цялото МВР са мобилизирани да дерат по 5 кожи от хората и да пишат актове и фишове.Нямаш актове - ти си некадърник, пишеш глоби в несвяст-ставаш любимец на шефовете.
Трябва да има тест за средно глупав депутат за средно време! Щото те са безкрайно глупави за дълго време...
До ДрагиНяма такава отсечка! От Правец до Севлиево са близо 90 км. Да, има няколко *** ограничения до 60 км.
До Анонимен 92Транспортната полиция на запад патрулира и отчита промени/повреди/инциденти и пр. Сигналите постъпват в общините и от там, според спещността на случая пращат екип. Патрулирането е в задължениятя на КАТ, до колкто съм запознат с БГ закона. От там на сетне какво следва май никой не знае!
До Анонимен 91Полицаите не слагат или махат знаци. Нямат такава функция и тези неща се решават и изпълняват от други
До Драги 90В този случай си прав. Аз го написах по долу че кадърността на българския полицай е под въпросителна! На запад транспортната полиция е орган който не седи само по хранилките а обикаля непрекъснато и отчита промени/ремонти/повреди по пътищата! У нас - ръцете у джобу и безхаберие!
Мехлеман НагазянАко си пътивал скоро по пътя София-Варна, неизвестно защо наречен магистрала "Хемус", не може да не ти е направило впечатление, че има една отсечка между Правец и Севлиево, която е права като политик в предизборна кампания, но:1. Защото едно време там имало бензиностанция.2. Едно време там имало кебапчийница.в продължение на 10 км. е забранено изпреварването и скоростта е ограничена до 50 км. в час.!? Нито бензиностанцията работи, нито кебапчийницата. Руини.Хранилка е.
Камерите за скорост не дават резултат, правят отсечки за "средна скорост"