70

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 84На времето имахме немски танкове и самолети и после с тях ги нападнахме....

69

Анонимен

преди 4 години

И защо да не платим дори със заем, БВП на България вече 100 млрд. Това не фалиралата България вашето управление на Виденов и Орешарски?

68

икономика

преди 4 години

Бедна дьржава сме за завод на Фолсфаген, много бедна.Зависима от подаянията на европейските страни.

67

Анонимен

преди 4 години

До АнонименНе. А също и 50 годишен остарял самолет не може да си позволи България, но ще вземе заем и ще коригира бюджета, за да плати предварително милиардите на САЩ.

66

Анонимен

преди 4 години

Направили цех за болчета и гайки в който работят 10-12 човека...отива някой да реже ленти и казва че е завод от тежката промишленост....това е действителността...

65

уикипедия copy/paste

преди 4 години

До 1989 г. българските ВВС са получили и експлоатирали общо: 224 МиГ-21, 90 МиГ-23, 4 МиГ-25, 22 МиГ-29, 23 Су-22, 31 Су-25, 44 Ми-24, 18 Ми-8s всичко 460 машини.

64

Жалка история

преди 4 години

Българите се молят и тръпнат в очаквания и вълнени някой да дойде в България да си отвори завод му работят евтино. Евроатлантическото бъдеще вече е тук.

63

Анонимен

преди 4 години

Когато си съюзни с Русия купуваш СУ когато си със САЩ купуваш Ф. Това толкова ли е трудно за разбиране, червени ***?

62

www

преди 4 години

Ако изборът е продиктуван от липса на рабона ръка в БГ - ОК. Но ако изборът е заради това, че Турция ще подпомогне инвестицията, то това си е чиста проба лицемерие. ЕС забранява купища неща и слага камари с ограничения за подпомагане на бизнеса от държавата а в същия момент Германия избира държава, която не е длъжна да спазва тези ограничения.

61

Анонимен

преди 4 години

А можеш ли да си позволиш Ф 35 дето е на два месеца?

60

хи, хи, хи...

преди 4 години

Оставкаааааа!

59

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 71На разни цехчета заводи ли им казваш...

58

Анонимен

преди 4 години

VW,може и да не са взели окончателно решение за новия завод,но ,БГ не е в играта.Турция или Саудитска Арабия са държавите в които ще се строи завода!VW се цели в пазарите в Близкия изток и е нормално завода да е в Азия!

57

Анонимен

преди 4 години

Най вероятно завода ще го направят в Кърджали защото така или иначе ще се присъедини към Турция в скоро време....

56

Гошо...Тъпото

преди 4 години

Анадолските...тролчета си изпочупиха пръстите завалиите,да натискат по клавиатурите;дано поне да им...плащат.

55

men

преди 4 години

и сега обратно в реалноста. ИГРАТА СВЪРШИ. човек може да игнорира реалноста безкрайно, но не може да игнорира последствията от игнорирането. до ридактурчиту: до кога бе сине майчин сме в играта? докато го свършат завода ли? или докато произведат първите милион коли? или докато исус слезе пак на земята? за един приятел питам, иска да работи у завода. между другото какво стана с великия завод за *** на тиквоний? още ли сме в играта и там?

54

Анонимен

преди 4 години

Самолетите не са 50 годишни, а чисто нови. Не лъжи!

53

Анонимен

преди 4 години

Комунистите във форума са бесни от яд че България при ГЕРБ се развива и големи концерни обсъждат възможността за инвестиции.Питам ви защо при Орешарски нито един завод не беше построен?

52

Анонимен

преди 4 години

Предлагам да го направят на границата. Отстрани на Капитан Андреево. Половината в Турция, половината в България. Така хем са в ЕС като им изнася, хем не са за другите случаи. Чиста врътка.

51

ай сиктир

преди 4 години

Така и не стана много ясно защо китайците избягаха от тук не, че "Great Wall" са кой знае каква марка, но дори и те ни напуснаха. Чудя се след това как някой може да се надява да дойдат други камо ли VW.