Абе не знам за магоьника от аз или от моз, но според немската телевизия изнесен доклад 90% от професионалистките в Германия са българки.
Българите са прости и не могат да си отворят собсвени заводи, добре че са нашите по старши парнтьори от ЕС да отварят заводи да работим за 800 евро заплати!
До Анонимен 129А бе не змам за Англия и какво заводи имат Хонда и Нисан и как ще се оправят с Брекзит, но 90% от професионалистките в ЕС са българки, работят си момичета, предлагат си професионалните услуги и не ги интересува нито Хонда, нито Нисан как ще се преборят с пазара след Брекзит.Не знаш, но много обичаш да обясняваш кое как е.В Магьосникът от Оз плашилото казва, че е много хора обичат да говорят много въпреки, че нямат мозък.Така и ти.А тези 90% са Рускини, но ги е срам да си кажат
Защо България не си отвори собсвени заводиИ в тези заводи заплатите ще са космически, нали? А бе, чехълче, кой в днешно време ти работи евтино, бе :)
До АнонименЗащо не поканят Лада да прави завод в Сърбия или Унгария?Фолксваген никой не го кани, българите молят фолксваген, просят, българите така са затънали в мизерия и безработица, че се молят на немците да отворят завод за каквото и да е и българите за готови да работят на най-ниското заплащане само да не гладуват.
Защо канят фауве да прави завод в България българите да им работят евтино. Защо България не си отвори собсвени заводи?
Защо не поканят Лада да прави завод в Сърбия или Унгария?А търпят онези гадове от Ауди и БМВ. Ама сигурно могат да си купят това, което произвеждат, знае ли човек? С 1300 евро заплата, направо на дузини ще ги купуват аудитата.
До ... 165Орбан, сърбите и Ердоган привличат инвестиции, а ние сме брюкселски трепетлики.Забележи, че привличат западни инвеститори а не руски.Защо не поканят Лада да прави завод в Сърбия или Унгария?
До Анонимен 161При Тодор Живков само москвичи и лади а при ЕС и НАТО имаме изборо между Мерцедес, БМВ, Джегуър, Ауду, Фолксваген, Бентли, Тойота, Порше, Нисан, Кадилак, Ферари, Опел, Лабморджини, Астон Мартин, Бугати!При Живков и Москвичи нямаше за всички.Една Лада беше 100 заплати.Сега за 100 заплати смятай каква кола можеш да си купиш.
България очевидно не е подходяща за чужди инвестиции, заради мафиотското управление в последните 30 години и особено в последните 10 години. Предполагам, че VW добре го знаят и няма да инвестират в България, а България е в списъка, за да може VW да догвоори по-добри условия в някоя друга държава, която отдавна са я избрали. Освен мафията във властта, пречка е и че в България добрите работници са в пенсионна или предпенсионна възраст. Младите са много зле. Малкото изключения само потвърждават пра
До Анонимен"А какви заплати ще плащат немците от фауве? Немски или български?"---Немците ще ти плащат "съобразени" заплати. :)
До Анонимен 147Нищо не казвате за Цецо? Що така бе?Какво искаш да ти кажем за Цецо в статия за Фолксваген?
До ЕС и НАТОБългарите я докараха до там, че да водят битка с други за да ги наемат по-евтино да слугуват.Нали ти обясних вече, че така правят и глупавите бедни англичани и американци като канят японските фирми да отварят заводи в техните страни.
До Анонимен 154българина нова кола не може да си купи, както беше преди 1989 годинаНапротив, може да си купи нова кола и някои го правят, но голям брой хора не желаят да дават пари за тенекии и купуват употребявани.Навремето ако искаш кола трябва да се примириш с чакане за руска бракма, защото няма от къде и втора ръка да купиш.Комшията чакал 10 години и след 5 да я продаде на теб!?Знаеш ли кога?Ха ха!
До Анонимен 155А Бългаерия защо не си отвори собствени родни заводи за родно производство, ами се предлага евтино да и предпочетат услугите пред други, както на магаистралата. Кой и пречи? Путин ли? Или българите са прости?Защото не България трябва да отваря заводи, а българите.Но такива има и то не малко, но ти няма как да знаеш, защото не те и интересува.За теб важно е само да си направиш нормата от коментари колко е зле у нас и как нищо не се прави.
До Анонимен 171Това не е инвестиция, това е аутсорсинг за евтина работна ръка. Те са 100% собсвеници, българската държава няма дял в завода, тогава щеше да инвестиция ако имаше дялЧервените никога няма да проумеете, че колкото по-малко се бърка държавата на частния бизнес толкова по-богати са хората в нея.Само вие бленувате национализации и ТКЗС-та.Аман от вас бе ей, аман!Оставете ни да работим и ковем бъдещето си без вашите изостанали схващания.
Направо не мога да повярвам колко тесногръди хора живеят в тази България ! Нямало хора ? В момента има 180 х. безработни, постоянно безработни, които не се регистрират на борсата са около 1 млн. българи, а трудоспособното население е над 3 млн., обаче сме нямали кадри ? Независимо дали р.м. ще са 2 или 18 хил. такъв проект ще генерира милиарди БВП, приходи за хазната, възможност за нови производства захранващи завода и т.н. Хората, които ще работят там ще харчат парите си в България и т.н.
Вучич си е приятел с Бойко... Но битката за VW си е бой, битка!