170

Анонимен

преди 5 години

Абе не знам за магоьника от аз или от моз, но според немската телевизия изнесен доклад 90% от професионалистките в Германия са българки.

169

Анонимен

преди 5 години

Българите са прости и не могат да си отворят собсвени заводи, добре че са нашите по старши парнтьори от ЕС да отварят заводи да работим за 800 евро заплати!

168

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 129А бе не змам за Англия и какво заводи имат Хонда и Нисан и как ще се оправят с Брекзит, но 90% от професионалистките в ЕС са българки, работят си момичета, предлагат си професионалните услуги и не ги интересува нито Хонда, нито Нисан как ще се преборят с пазара след Брекзит.Не знаш, но много обичаш да обясняваш кое как е.В Магьосникът от Оз плашилото казва, че е много хора обичат да говорят много въпреки, че нямат мозък.Така и ти.А тези 90% са Рускини, но ги е срам да си кажат

167

Анонимен

преди 5 години

Защо българската министърка на туризма ходи в Москва да се моли за руски туристи?

166

Анонимен

преди 5 години

Защо България не си отвори собсвени заводиИ в тези заводи заплатите ще са космически, нали? А бе, чехълче, кой в днешно време ти работи евтино, бе :)

165

Анонимен

преди 5 години

До АнонименЗащо не поканят Лада да прави завод в Сърбия или Унгария?Фолксваген никой не го кани, българите молят фолксваген, просят, българите така са затънали в мизерия и безработица, че се молят на немците да отворят завод за каквото и да е и българите за готови да работят на най-ниското заплащане само да не гладуват.

164

Анонимен

преди 5 години

Защо канят фауве да прави завод в България българите да им работят евтино. Защо България не си отвори собсвени заводи?

163

Анонимен

преди 5 години

Защо не поканят Лада да прави завод в Сърбия или Унгария?А търпят онези гадове от Ауди и БМВ. Ама сигурно могат да си купят това, което произвеждат, знае ли човек? С 1300 евро заплата, направо на дузини ще ги купуват аудитата.

162

Анонимен

преди 5 години

До ... 165Орбан, сърбите и Ердоган привличат инвестиции, а ние сме брюкселски трепетлики.Забележи, че привличат западни инвеститори а не руски.Защо не поканят Лада да прави завод в Сърбия или Унгария?

161

Анонимен

преди 5 години

182, Фолксваген групата има завод в Англия бе, илитерат :)

160

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 161При Тодор Живков само москвичи и лади а при ЕС и НАТО имаме изборо между Мерцедес, БМВ, Джегуър, Ауду, Фолксваген, Бентли, Тойота, Порше, Нисан, Кадилак, Ферари, Опел, Лабморджини, Астон Мартин, Бугати!При Живков и Москвичи нямаше за всички.Една Лада беше 100 заплати.Сега за 100 заплати смятай каква кола можеш да си купиш.

159

Анонимен

преди 5 години

България очевидно не е подходяща за чужди инвестиции, заради мафиотското управление в последните 30 години и особено в последните 10 години. Предполагам, че VW добре го знаят и няма да инвестират в България, а България е в списъка, за да може VW да догвоори по-добри условия в някоя друга държава, която отдавна са я избрали. Освен мафията във властта, пречка е и че в България добрите работници са в пенсионна или предпенсионна възраст. Младите са много зле. Малкото изключения само потвърждават пра

158

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен"А какви заплати ще плащат немците от фауве? Немски или български?"---Немците ще ти плащат "съобразени" заплати. :)

157

aa1830

преди 5 години

Ще чакаме да го преместят от Сърбия в България след 50тина години.

156

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 147Нищо не казвате за Цецо? Що така бе?Какво искаш да ти кажем за Цецо в статия за Фолксваген?

155

Анонимен

преди 5 години

До ЕС и НАТОБългарите я докараха до там, че да водят битка с други за да ги наемат по-евтино да слугуват.Нали ти обясних вече, че така правят и глупавите бедни англичани и американци като канят японските фирми да отварят заводи в техните страни.

154

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 154българина нова кола не може да си купи, както беше преди 1989 годинаНапротив, може да си купи нова кола и някои го правят, но голям брой хора не желаят да дават пари за тенекии и купуват употребявани.Навремето ако искаш кола трябва да се примириш с чакане за руска бракма, защото няма от къде и втора ръка да купиш.Комшията чакал 10 години и след 5 да я продаде на теб!?Знаеш ли кога?Ха ха!

153

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 155А Бългаерия защо не си отвори собствени родни заводи за родно производство, ами се предлага евтино да и предпочетат услугите пред други, както на магаистралата. Кой и пречи? Путин ли? Или българите са прости?Защото не България трябва да отваря заводи, а българите.Но такива има и то не малко, но ти няма как да знаеш, защото не те и интересува.За теб важно е само да си направиш нормата от коментари колко е зле у нас и как нищо не се прави.

152

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 171Това не е инвестиция, това е аутсорсинг за евтина работна ръка. Те са 100% собсвеници, българската държава няма дял в завода, тогава щеше да инвестиция ако имаше дялЧервените никога няма да проумеете, че колкото по-малко се бърка държавата на частния бизнес толкова по-богати са хората в нея.Само вие бленувате национализации и ТКЗС-та.Аман от вас бе ей, аман!Оставете ни да работим и ковем бъдещето си без вашите изостанали схващания.

151

Анонимен

преди 5 години

Направо не мога да повярвам колко тесногръди хора живеят в тази България ! Нямало хора ? В момента има 180 х. безработни, постоянно безработни, които не се регистрират на борсата са около 1 млн. българи, а трудоспособното население е над 3 млн., обаче сме нямали кадри ? Независимо дали р.м. ще са 2 или 18 хил. такъв проект ще генерира милиарди БВП, приходи за хазната, възможност за нови производства захранващи завода и т.н. Хората, които ще работят там ще харчат парите си в България и т.н.