40

Анонимен

преди 5 години

Брей, най накрая една разумна статия, която да постави нещата по правилно. И все пак, не се заблуждавайте,че със скъпи зимни гуми в планината, с градски автомобил получавате високо проходим такъв.Т.н. всесезонна гума, с комплект вериги в багажника, правилен подбор на метео условията, шофиране съобразено с пътната обстановка в масовата употреба на МПС за лични нужди е напълно достатъчно. А иначе дори и в БГ при обилен снеговалеж и вятър, няма гаранция, че ще преминеш дори и с зимна гума.

39

Аха

преди 5 години

До СократисАбе,разбирач вземи се скрий някъде и не се изказвай по въпроси които изобщо не са ти ясни. Основните категории гуми са три ЛЕТНИ,ЗИМНИ и ВСЕСЕЗОННИ.Специалните са съвсем друго нещо. Не случайно ADAC всяка година правят и публикуват тестове на трите основни категории гуми.

38

Анонимен

преди 5 години

ОТГОВОРЪТ Е МНОГО ***: всичко е пари търговци и производители са безкрайно алчни и ненаситни.

37

Анонимен

преди 5 години

ОТГОВОРЪТ Е МНОГО ***:всичко е пари търговци и производители са алчни и ненаситни.

36

Сократис

преди 5 години

До преди няколко дена, тук четяхме, че зимните гуми били задължителни, а сега, май преписвачите разбраха, че не са...Няма такова понятие зимни и летни гуми, а има всесезонни и специални високопроходими.Дали са за сняг, лед или друго, то те са в категорията "специални" и са със съответните означения."Зимната" гума се измисли от търговците и техните медийни лобисти, които повтаряйки до втръсване "зимна" гума, направиха този термин нарицателен.Доброто е, че все-повече хора, вече прозряха истината!

35

Анонимен

преди 5 години

"Та, ако не шофирате на сняг или под 0 градуса летните са си ОК."Според зависи. Моите гуми дойдоха с книжка и ЦеДе(колко архаично, а?), където пише "моля не карайте с тези гуми, ако температурата е по-малка от +11С". Явно сместа им е такава или се презастраховат. Но наистина на +5 градуса не са това, което са на +30 или +40. Осезаемо. Говорим си за Conti SportContact6. На отрицателни не съм ги пробвал, нито на сняг и лед, но карането на студено(+5С) ти дава някаква идея какво ще е...

34

Анонимен

преди 5 години

До КрайАбе, мaймyнo пpocтa, толкова много глypocти си изписал, че се чудя, как изобщо успяваш да пазиш равновесие с толкова малко мозък.

33

Анонимен

преди 5 години

Ако не ходите в планината а карате само градско зимна гума не ви е нужна. Ако ви се наложи да карате непредвидено през планинска местност имате шанс да преминете с летна гума. Как става това ли. Ами много лесно. Само трябва да изпуснете малко въздух от гумите колкото да омекнат да потънат 2 см. и няма да имате проблеми. Изпробвал съм го. Сцеплението се увеличава по добре от зимна гума. Когато преминете планината ги донапомпвате както са били защото в противен случай износването им е гарантирано

32

Джантата

преди 5 години

Купуваш си четири обикновени джанти по 100 - ина лева парчето , слагаш си зимните гуми на тях и си ги сменяш пред блока за половин час като им дойде времето ! Ама то пуста гъзария да си все с летите !

31

Анонимен

преди 5 години

До lelkaПреди 25 години никой не караше с 200. Нямаше и толкова коли по пътя. Пък и тогава се сменяха гуми.

30

lelka

преди 5 години

Интересно как до преди 25 години нямаше такива проблеми с гумите, не знаехме че има летни и зимни гуми. И на запад май не знаеха.

29

Край

преди 5 години

Смяната на гумите -летно/зимни и типичен начин по който българите бяха маркетингово изработени да плащат повече за нищо.Лакърдите че "няма зимни джапанки и летни ботуши" ги оставете на черните момчета по гумаджииниците. Те мразят всесезонната гума щото им взима хляба. От 5 г. карам само със всесезонни гуми. Ядове нямам.

28

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 25 "Интересно мие кои ли финансира слави"Минусче. Този коментар не е за тук. Освен това използвай някакви точки и запетаи и пиши грамотно. Главата ми ще се взриви от изречението ти.

27

До долния

преди 5 години

Ми много ясно, че така ще кажат, иначе бизнеса на вносители и гумаджии рЕзко ша замрЕ, 2 пъти в годината.

26

Тео

преди 5 години

Всичко зависи кога се кара автомобилът. В Германия е позволено да си и с летни гуми през зимата(грайфер НАД 4 мм!!!), но когато атмосферните условия се влошат, разбирай завали сняг, зимните са задължителни и можеш да отнесеш глоба. Отделно застраховката ти не плаща щетите ако стане беля. Но не изкача катаджията от шубраците да каже о-хооооо, и к'во прайм ся?Та, ако не шофирате на сняг или под 0 градуса летните са си ОК. Просто трябва да си познавате автомобилаи задкормилното устройство да е ок!

25

Край

преди 5 години

Не карайте с летни гуми на сняг - независимо от грайфера.При тежко безпаричие карайте със зимни гуми целогодишно. Зимните гуми не се "изпичат" лятото. Истината е че се изтриват по-бързо. На топло зимните не са с перфектни показатели - но не са и з драматични като летните на сняг.

24

Анонимен

преди 5 години

Интересно мие кои ли финансира слави за дестабилизация в България вече е ясно че са негови тия сподвижници се едно не може да дочака следващите избори просто няма смяна ми това комамдва и иска власта

23

Анонимен

преди 5 години

Докато няма единни изисквания, всеки ще се пише разбирач. А като се обърне колата - и философ. Разбира се не той е виновен, а пътят, времето, производствен дефект на колата или извънземни.

22

Край

преди 5 години

Всички премиум марки гуми разработиха всесезонни и те са точно за нашия климат - на юг от нас където не пада сняг се карат само летни.В Северните щати на САЩ не са чували за смяна на гуми кара се само със всесезонни и не се чисти повече сняг от тук.Всесезонните се препоръчват при среден клас автомобили за доста по северни страни от нас.

21

Анонимен

преди 5 години

Зимни то все сезонни няма бре освен ако не са побългарени