Ако имаш парите - ясно, ако не стигат за нещо (както е в болшиството случаи в БГ семействата) почваш да търсиш гъвкавост и да изключваш тези неща, които няма да ти нарушат нормалното ежедневие и начина на живот.. Разбира се, може да се случи да опреш до "преразглеждане" и рязане на разходи и от първа необходимост - храна, дрехи и т.н. За това не съм съгласен, че трябва да съпоставяме колите със стоките първа необходимост - различни неща са просто.
Със чисто нов Форд ц макс съм .Аз на аудита съм се накарал и въобще не служа на марки като вас.Ама вие сте комплексари.Затова ти казвам че сте тикви.А пък при соца беше живота .Сега е простащина
До Анонимен112Ако си с милионче и нагоре годишен доход, въобще не стои въпросът за втора ръка.Въпросът е дали да взимаш заем за кола с твоята заплата от 3-4х..
До Дядо ХюАбе по-добре нещо квалитетно , отколкото две смрадливи от махалата.Иначе спор няма, по-добре чисто нова ЕС-класа отколкото стар ситроен.едва ли някой казва мещо напротив.Тук спорът е за две коли на една цена.
До ЦецоПо тая логика и дрехи втора ръка, телевизор също може такъв, пералня, кренвирши, че и те по-евтини... Ха-ха-ха. Колко живота ще живееш за да се почувстваш истински човек?
По-скоро, "Колата на бг ПРОВИНЦИАЛИСТА: Дизел втора употреба, често над 20 годишна" и "пуши к'ът кюмбе".
До Анонимен109Ама кажи за тебе.Ти още с москвича ли си?Тиква си ти - цял жовот те лъжеха, че ще идвал светлия социализъм и ти вярваше.
До ха-хаУтре не, ама в понеделник мога да дойда да те видя в болницата.Коя тая болница?За София се надявам да става въпрос, да не ме пратиш сега в каспичан, там няма да дойда.
Аз пък мисля, че истината е по средата - няма лошо да е втора ръка кола, но да не е на преклонна възраст. Взимаш машина с остатъчен ресурс, който доизползваш. Лишаваш се от "лукса" всичко да е ново по нея и да минеш ти сравнително безпроблемните първи 100к км, но пък си на "+" от това, че не губиш от бруталната обезценка на новата кола и не плащаш фирмени обслужвания и каско-та върху големи суми. Просто ползваш "уред", който е що годе съвременен и върши работа.
До Анонимен101А ти за какво мислиш?Каза колко били лоши българите и кви лоши коли карали.Ама нищо не каза за теб.Трагедията са такива като тебе.Да намира кусури на другите може всеки.
До ГошоКато ми дойдеш в болницата да те съживявам - моля, представи се - Гошо. Ще слезем долу до паркинга да ти покажа Лексуса.
Затова България не трябва да влиза в Шенген.Хората тук мислят само да изкарат пари за да се наплюскат като шопари и да се кефят на 15 годишната си бричка пред блока.Трагедия.
Защо ли няма статии със сравнение на заплатите в ЕС? Предполагам, че сме на последно място. Плюс разбира се сравнение на доходите от наеми, аренда, печалба. Не е сложно, неизгодно е.
До >!>!>!>Ко да ти кажа.Не ти вярвам.Ако ти си вярваш - не говори добре за тебе.Нещастния и тъжния си ти.Гошо е учил повече от тебе и изкарва повече пари от тебе, ама не вярва на някакви форумн *** хвалещи се с виртуални ферарита.
До Анонимен 96Много тънко, аз за тез пари взех мазда 3. Сигурно върната от лизинг си я взел? 2017 ако е - пак много малко.
Гошо не вярва че само той е изтеглил късата клечка от лотарията на живота, и че само той не може да си купи хубава нова кола, гошо е в амок. Гошо не вярва, че някои хора (повече учили) изкарват много повече кинти от него и съответно карат по-хубави коли. Но най-тъжното е, че ако Гошо беше доволен от живота това нямаше да го интересува, а той реагира, защото е нещастен и тъжен :(
Колата на българина: Дизел втора употреба, често над 20 г.