43

Анонимен

преди 6 години

"Не мога да проумея смисъла на статията! Излиза, че Германия целенасочено ни трови, като насила едвам ли не ни докарва тук 'стари' дизелови автомобили?!?! Що за идиотщина? Не си ли ги купуваме именно ние тези коли?"A Германия защо не бракува и рециклира тези автомобили след Дизелгейт след като са опасни за хората? Печалбата от тях ги прави полезни ли?

42

Циник

преди 6 години

Имаме Голф 6ца бензин...движението във Франкфурт е такова, че плащам 800? годишно карта за метрото а колата я ползваме за по-далечни дестинации.Еднопосочни улици..Задръствания....липса на паркоместа

41

Ме

преди 6 години

Не мога да проумея смисъла на статията! Излиза, че Германия целенасочено ни трови, като насила едвам ли не ни докарва тук 'стари' дизелови автомобили?!?! Що за идиотщина? Не си ли ги купуваме именно ние тези коли? И колкото и да са стари, те ще заменят още по-стари които в момента са в движение. За нови, няма средства но за товане са ни виновни немците.

40

сър

преди 6 години

спрямо деморкатичните принципи банановите републики заслужават амортизираните и отровни концепции.агент Дейвид Джейкъбс

39

Анонимен

преди 6 години

...Ми ...в гащите!Е вие какво искате ,да карате с 1-2 литра на 100км и да не си плащате прескъпо за това удоволствие?И воден да е двигателя(постижимо е) пак ще има МОШЕници дето да искат своя дял.Харчете си екологичния бензинец ,пълнете джобчетата на международните корпорации и лобита в сянка и бъдете доволни.

38

Анонимен

преди 6 години

Като не можете да си позволите по-нова кола просто няма да карате, ще ползвате градски транспорт или такси. Колата не ви е рожденно право.

37

Циник

преди 6 години

В много неща - сте прави...и в много не!Двоен стандарт - безспорно го има - причината ( единствената ) хроничното безпаричие на българина.Ако българите можеха да си позволят автомобил с 15км. на тахиметъра..вноса на стари щеше да отмре.Друго е "стряскащо" 13 000 годишно умират от рак....ако е истина - е хорър! 13 000

36

Анонимен

преди 6 години

Немците ги подгониха за замърсяване с азотен диоксид, а нивата на замърсяване с азотен диоксид при дизелите спаднаха много чак при Евро 6 и на практика се изравниха с бензиновите коли. Проблемът при немците е, че имат много коли и ги използват много, т.е. средно на човек, там изминават десетки пъти повече километри на година, в сравнение с България. Това означава, че един бензинов двигател в Германия замърсява в пъти повече, отколкото дизелов двигател в България.

35

haha

преди 6 години

превозните средства, които не са бракувани съгласно изискванията и стандартите наЕвропейския съюз, биват насочвани към пазарите в Източна Европа и Африка****************************************************************************Да а некои от Бг си мислят че са част от цивилизованта европа. Германците директно показват на бьлгарите че са на нивото на африканците.

34

Анонимен

преди 6 години

Замърсявайки в България, не замърсявате ли в ЕС?:D Не ми отговаряйте, въпросът е риторичен..По същият начин стои и въпросът с вноса на работна ръка-европейският работодател в Бг не може да плаща европейски заплати на работниците си, но ползва европейските пазари и продава на европейски цени.Континетални ценности, какво да правиш...

33

Анонимен

преди 6 години

Хайде сега, друг ни е виновен, че ние купуваме нещо. Никой не ни е задължил да вземаме точно това или онова. Колата има спецификации - с/без катализатор; с/без филтър за микрочастици; с/без ад-блу сисетма. Всеки има глава на раменете си и може да реши и да каже - не, тая кола замърсява, не я искам, ще купя другата.Отделно, че аз познавам хора, които нарочно си махат/пробиват катализатора, какво да говорим за филтрите.

32

Истината

преди 6 години

Странна статия, отново смесваща верни с неверни неща. Това, че богатите държави изнасят замърсяващите производства, както и по-замърсяващите автомобили към по-бедните страни като България се знае от много години. Невярното е, че едни коли замърсяват много, а други изобще не замърсяват. Истината е по средата - с всеки следващ евростандарт замърсяването намалява, но и по-старите и по-новите замърсяват, едните повече, другите по-малко. Внасяните в България коли са вече поне по Евро4 и малко замърся

31

Анонимен

преди 6 години

Смятам,че всеки производител трябва да си предвиди начини за рециклиране или съхранение на произведените от него машини. Тази статия е поредното доксателство, че не сме в ЕС, за разлика от Германия, но пък пплащаме вноски на ЕС. Това е все едно вие да си изхвърлите кофата с отпадъците в съседния двор, и да се води, че сте си почистили имота.Болклукът за едни и съкровище за други, това са евроценностите.

30

Анонимен

преди 6 години

Проблема пак е в наща държава, немците много ясно че ще си пробутват ***, а при нас трябва да има контрол. Ако държавата забрани 10 годишни или по стари дизели да видиш как всички ще се метнат на рейса и няма да има проблем. Ама наш *** нали е най гоуемио гъзар та как ше му се забрани на него. А да не говориме дизела колко по-скъпо излиза след малко експлоатация, там дюзи тъпотии, всичко е супер скъпо, ама на *** науи му арчи 1 литър по малко та така...

29

Анонимен

преди 6 години

Немците са измислили машината на времето: палиш дизеловия Фолксваген и те обгръща мъгла. След като се разсеят кълбетата дим се озоваваш в 19-ти век.

28

Андрей Слабаков

преди 6 години

Винаги съм знаел че хората се разболяват от рак на белите дробове от дизелите, а не от цигарите. Седнали те да ми пречат на пушенето.

27

Анонимен

преди 6 години

До ГеоргиевКарам електрическа Тесла и си поръчах новата роудстар. Дали не са по-добри от твоите закъснели изделия произведени от зор и немай къде поради швабска недалновидност? Как мислиш колега?

26

ДНЕС

преди 6 години

Дизеловите автомобили в България , Нов Внос Втора Употреба , имат вече цена която се доближава до тези с десен волан .

25

Анонимен

преди 6 години

Крайно време е коли над 10 години да не бъдат вкарвани в България. Дори 10 години са много. Напълнихме се с трошки защото *** трябва да си избива комплексите като кара 15 годишно БМВ.

24

House M.D.

преди 6 години

Колегата от коментар 19 ще обясни ли къде е този дизелов портал?