47

Чиновник

преди 6 години

До До 39 Чиновник"Само изключително прoст човек може да се радва, че с неговите пари се купуват само 13 трамвая, а не 30-40 трамвая, колкото са парите."Първо, тези пари не са лично мои, нито лично твои, нито са лични средства на шуренайка ти. Второ, провери където искаш, каква е цената на една чисто нова трамвайна мотриса от среден клас, преди да русиш заучени опорни точки.

46

Анонимен

преди 6 години

До Пилчард и РенЕ, СЕГА ВЕЧЕ КАТО СМЕ ПАРТНЬОРИ С ФАЩ, ТЕ НЕ САМО ЧЕ НИ ДОПУСКАТ ДА ПРОИЗВЕЖДАМЕ КАКВОТО СИ ИСКАМЕ, НО И НИ ДАВАТ БЕЗВЪЗМЕЗДНО НАЙ-ВИСОКИ ТЕХНОЛОГИИ...КЕФ ТИ ДА РУПАШ ГМО СОЯ КЕФ ТИ ГМО ПШЕЕНИЦА КЕФ ТИ ГМО ЦАРЕВИЦА КЕФ ТИ МЕСО ОТ ТРИКРАКО ПИЛЕВярно, плащаме си с децата, ама кво да праим -не сме тарикати на хранилка на Америка за затриването на Бългалия

45

Анонимен

преди 6 години

Вместо да си ги произведем ги купуваме.Вместо да произвеждаме за нас и да изнасяме, ние само внасяме.Единствените инвестицци са във вериги магазини, за да купуваме западните *** на високи цени и качество, като за държава от третия свят. Превънаха ни в едни потребители, които са без собствено мнение и изпростяхме от мислене как ще ни стигнат парите до края на месеца за храна, наем/кредит, ток, тел, вода, дрехи. И така цял живот докато евентуално остискаме до пенсия...

44

Анонимен

преди 6 години

Да българсктие травмаи никак не бяха лоши за времето си, освен това на някои от тях направиха и доста читава реновация преди няколко години. Обаче за да създадем чисто нов модерен трамвай, който да е конкурентен на всички останали производители се иска много повече от традиции. За жалост поради различни причини в момента сме на светлинни години от Шкода, Песа и т.н. За да правим трамваи като техните се искат колосални инвестиции, каквите към момента нямаме. Сравняванете несравними неща...

43

Анонимен

преди 6 години

Ето затова болниците фалират. Защото вместо да се дадат тези пари на Пирогов например, те се дават, за да потънат в джобовете на обръчите от фирми. Правете си изводите.

42

до 38

преди 6 години

Сравнени с произведените в развитите страни по същото време, българските трамваи изглеждат само по един начин - жалки.----а още по-жалки в момента са проститутките, наркоманите и тираджиите, които единствено произвеждаме в днешно време,а най -вече - гнусни платени *** о тр пки, които лъжат за коричка хляб и шише ракия колко тогава е било зле и колко сега - добре.

41

До Чиновник

преди 6 години

"Простолюдието" много добре знае какво иска - да не го крадат разни като теб и да има работа в България. Ти щом се радваш, че ни крадат, значи и ти си от крaдците.

40

Анонимен

преди 6 години

До Анонименми до преди 30 години това- химия, металургия, оптика, инженерни кадри, го имахме и развивахме.После изведнъж дойдоха едни мили чичковци отвъд океана, единият имаше пиратска превръзка на едното око, и казаха: вижте сега, вие сте прости и бедни, щото имате тука една земя, едно море, едни образовани хора и тия гадни *** много ви карат да учите и работите, що не почнете да се занимавате само с туризъм и земеделие, ще живеете по добре, а ние останалото ще ви го вземем, щото сте пр

39

До 39 Чиновник

преди 6 години

Само изключително прoст човек може да се радва, че с неговите пари се купуват само 13 трамвая, а не 30-40 трамвая, колкото са парите.

38

Анонимен

преди 6 години

Не знам какво им е модерното, но всеки следващ "нов" модел трамвай, тролей или автобус, ми е все по-неудобен и по-нефункционален. Новите модели сякаш са правени за случая, когато няма правостоящи и всички са седнали. Трамваите на Трамвайния завод бяха с много добре замислена функционалност и много добри за времето си, вкл. и кардалевите ремаркета след 1931 година, но от закупуването на трамваи по за над 3,56 милиона лева единият, се краде много и затова трамвайният завод не произвежда трамваи.

37

Анонимен

преди 6 години

До До 29 ПенсионерСравнени с произведените в развитите страни по същото време, българските трамваи изглеждат само по един начин - жалки. Това е истината.

36

Анонимен

преди 6 години

До :):)ми ние сме пришълци от северозапада, и освен данък сгради и такса смет, плащаме само ДОД и ЗОВ минимум около 2500 лева месечно от трудови договори в София, а от бизнеса в провинцията - около 25 х. лева месечно само от ДДС, така че форумни чикидижии като вас по- добре да не се обаждат.

35

Анонимен

преди 6 години

българина пращи от мозък особено когато е гладен. Да се направи на ниво съвременен автомобил , трамвай и други МПС трябва добре развита промишленост : химия , металознание ,преси 100 т. оптика и електроника а на Красно село в трамвайния завод какво имаме ???? Живея до него единствено е апетитен парцела ....

34

Анонимен

преди 6 години

Стига сте подсмърчали подир завода, ако и той е същия като вагоно-ремонтния - отпиши го. Последния път се возих в някакъв "обновен " вагон и всичко беше в стърчащи видии и зле боядисани плоскости.

33

рускиня до 24

преди 6 години

....И ще ги направя русофоби.----------------------------------------Не се и съмнявам, и ще научиш да отговарят "Ми ебби си майкята тогава", ще ги научиш да налитат на бой на учители, лекари. Изобщо всички особенности на етноса...Сполай.

32

Анонимен

преди 6 години

Трамваите в София са за книгата на Гинес - единственият случай в историята, при който села имат трамвай. Селата са Подуяне, Княжево, Павлово, Красно село, които тогава са си били села близо до София, но ... с трамвай.

31

рускиня

преди 6 години

До Пенсионер. Произвеждаше нормални трамваи за времето си. Да не би стари немски трамваи да са по-добри. Хайде да се повозите на 11.Кой ви каза ,че трябва да се произвеждат трамваи от 50-години. Ако в София има завод,той би могъл да произвежда модерни трамваи.Или смятате,че народ ,който даде на света кирилица, Джон Атанасов, българина,които проектирал Аполо - не е способен да произведе трамвай? А завод -това е работни места - реални,производство, това което липсва в БГ

30

До 29 Пенсионер

преди 6 години

То и навсякъде по света трамваите преди "100 години" бяха на нивото "направи си сам", сравнени с сегашните трамваи. Много ги обичам такива сравнения - нещо направено в България преди 50-60-70 години, сравнено със сегашното производство и на тази база да се твърдят всякакви небивалици, както правиш ти.

29

Анонимен

преди 6 години

70% от населението в България живее в градовете.Преди 1944г. е точно обратното. Селета са се развивали.В Русия 90% живеят в градове . Селата са във времето на феодализма.

28

панализатор

преди 6 години

Защо не вземе пример от гр. Венеция Италия.Вижте там какви видове транспорт има Мисля че много добре може да се приложи в Софияособено хибрида между трамвай и тролей мисля че това ще реши транспортните проблеми на София