До До 39 Чиновник"Само изключително прoст човек може да се радва, че с неговите пари се купуват само 13 трамвая, а не 30-40 трамвая, колкото са парите."Първо, тези пари не са лично мои, нито лично твои, нито са лични средства на шуренайка ти. Второ, провери където искаш, каква е цената на една чисто нова трамвайна мотриса от среден клас, преди да русиш заучени опорни точки.
До Пилчард и РенЕ, СЕГА ВЕЧЕ КАТО СМЕ ПАРТНЬОРИ С ФАЩ, ТЕ НЕ САМО ЧЕ НИ ДОПУСКАТ ДА ПРОИЗВЕЖДАМЕ КАКВОТО СИ ИСКАМЕ, НО И НИ ДАВАТ БЕЗВЪЗМЕЗДНО НАЙ-ВИСОКИ ТЕХНОЛОГИИ...КЕФ ТИ ДА РУПАШ ГМО СОЯ КЕФ ТИ ГМО ПШЕЕНИЦА КЕФ ТИ ГМО ЦАРЕВИЦА КЕФ ТИ МЕСО ОТ ТРИКРАКО ПИЛЕВярно, плащаме си с децата, ама кво да праим -не сме тарикати на хранилка на Америка за затриването на Бългалия
Вместо да си ги произведем ги купуваме.Вместо да произвеждаме за нас и да изнасяме, ние само внасяме.Единствените инвестицци са във вериги магазини, за да купуваме западните *** на високи цени и качество, като за държава от третия свят. Превънаха ни в едни потребители, които са без собствено мнение и изпростяхме от мислене как ще ни стигнат парите до края на месеца за храна, наем/кредит, ток, тел, вода, дрехи. И така цял живот докато евентуално остискаме до пенсия...
Да българсктие травмаи никак не бяха лоши за времето си, освен това на някои от тях направиха и доста читава реновация преди няколко години. Обаче за да създадем чисто нов модерен трамвай, който да е конкурентен на всички останали производители се иска много повече от традиции. За жалост поради различни причини в момента сме на светлинни години от Шкода, Песа и т.н. За да правим трамваи като техните се искат колосални инвестиции, каквите към момента нямаме. Сравняванете несравними неща...
Ето затова болниците фалират. Защото вместо да се дадат тези пари на Пирогов например, те се дават, за да потънат в джобовете на обръчите от фирми. Правете си изводите.
Сравнени с произведените в развитите страни по същото време, българските трамваи изглеждат само по един начин - жалки.----а още по-жалки в момента са проститутките, наркоманите и тираджиите, които единствено произвеждаме в днешно време,а най -вече - гнусни платени *** о тр пки, които лъжат за коричка хляб и шише ракия колко тогава е било зле и колко сега - добре.
"Простолюдието" много добре знае какво иска - да не го крадат разни като теб и да има работа в България. Ти щом се радваш, че ни крадат, значи и ти си от крaдците.
До Анонименми до преди 30 години това- химия, металургия, оптика, инженерни кадри, го имахме и развивахме.После изведнъж дойдоха едни мили чичковци отвъд океана, единият имаше пиратска превръзка на едното око, и казаха: вижте сега, вие сте прости и бедни, щото имате тука една земя, едно море, едни образовани хора и тия гадни *** много ви карат да учите и работите, що не почнете да се занимавате само с туризъм и земеделие, ще живеете по добре, а ние останалото ще ви го вземем, щото сте пр
Само изключително прoст човек може да се радва, че с неговите пари се купуват само 13 трамвая, а не 30-40 трамвая, колкото са парите.
Не знам какво им е модерното, но всеки следващ "нов" модел трамвай, тролей или автобус, ми е все по-неудобен и по-нефункционален. Новите модели сякаш са правени за случая, когато няма правостоящи и всички са седнали. Трамваите на Трамвайния завод бяха с много добре замислена функционалност и много добри за времето си, вкл. и кардалевите ремаркета след 1931 година, но от закупуването на трамваи по за над 3,56 милиона лева единият, се краде много и затова трамвайният завод не произвежда трамваи.
До До 29 ПенсионерСравнени с произведените в развитите страни по същото време, българските трамваи изглеждат само по един начин - жалки. Това е истината.
До :):)ми ние сме пришълци от северозапада, и освен данък сгради и такса смет, плащаме само ДОД и ЗОВ минимум около 2500 лева месечно от трудови договори в София, а от бизнеса в провинцията - около 25 х. лева месечно само от ДДС, така че форумни чикидижии като вас по- добре да не се обаждат.
българина пращи от мозък особено когато е гладен. Да се направи на ниво съвременен автомобил , трамвай и други МПС трябва добре развита промишленост : химия , металознание ,преси 100 т. оптика и електроника а на Красно село в трамвайния завод какво имаме ???? Живея до него единствено е апетитен парцела ....
Стига сте подсмърчали подир завода, ако и той е същия като вагоно-ремонтния - отпиши го. Последния път се возих в някакъв "обновен " вагон и всичко беше в стърчащи видии и зле боядисани плоскости.
....И ще ги направя русофоби.----------------------------------------Не се и съмнявам, и ще научиш да отговарят "Ми ебби си майкята тогава", ще ги научиш да налитат на бой на учители, лекари. Изобщо всички особенности на етноса...Сполай.
Трамваите в София са за книгата на Гинес - единственият случай в историята, при който села имат трамвай. Селата са Подуяне, Княжево, Павлово, Красно село, които тогава са си били села близо до София, но ... с трамвай.
До Пенсионер. Произвеждаше нормални трамваи за времето си. Да не би стари немски трамваи да са по-добри. Хайде да се повозите на 11.Кой ви каза ,че трябва да се произвеждат трамваи от 50-години. Ако в София има завод,той би могъл да произвежда модерни трамваи.Или смятате,че народ ,който даде на света кирилица, Джон Атанасов, българина,които проектирал Аполо - не е способен да произведе трамвай? А завод -това е работни места - реални,производство, това което липсва в БГ
То и навсякъде по света трамваите преди "100 години" бяха на нивото "направи си сам", сравнени с сегашните трамваи. Много ги обичам такива сравнения - нещо направено в България преди 50-60-70 години, сравнено със сегашното производство и на тази база да се твърдят всякакви небивалици, както правиш ти.
70% от населението в България живее в градовете.Преди 1944г. е точно обратното. Селета са се развивали.В Русия 90% живеят в градове . Селата са във времето на феодализма.
Защо не вземе пример от гр. Венеция Италия.Вижте там какви видове транспорт има Мисля че много добре може да се приложи в Софияособено хибрида между трамвай и тролей мисля че това ще реши транспортните проблеми на София
Обновление: София заделя 46 млн. лева за 13 нови трамвая