Заради исключително жестоко вредни скенери инсталирани вместо доказано безвредни жълти фарове засега електромобилите с е приемат ГНЕВНО от природата.Увреждат тежко ЗЕМЯТА И КЛИМАТА заедно с милиони нови автомобили с инсталирани тежко терористични жестоко вредни скенери като halogen,xenon,led and lazer..РАдияцията от тях е видима проникваща режеща земята и атмосферния океан.Предизвиква тежки увреждания трудно лечими вкл на пешеходци и велосипедисти..Оринетира вражески космически кораби..
38 Не след 50г а до 2040г при сегашния добив ще се изчерпят всички съществуващи в момента източници на петрол.Прогнозата е без евентуалното увеличение на потреблението в Китай и Индия.Заради това е това пришпорване в електротранспорта.Часовника тиктака и времето на познатия ни живот изтича.
До 44ДВГ може да работи и на водород. За момента най-ефтино водород се получава от природен газ. После ще се премине на шистов. А накрая чрез хидролиза от АЕЦ от ново поколение. Електромобилите са една пирамида - компаниите получават субсидии от държавите уж да разиват екологично чисти транспорни методи
Работех със служебен електромобил,да те е страх да натиснеш ''газта'',точеца бега много брЪже!
за сега само ТИР на ток няма за да може Наташката като си хване клиент по магистралата да и замирише на родната и руска ко4ина
До 39от 26 1. мозакът ти явно е много ограничен щом за теб есеки който не подкрепя мнението ти е "нещасна руска ватенка". Хайде дай пример за кораб на БАТЕРИИ, не на ток получен от друг вид гориво на борда а кораб на БАТЕРИИ. Същото важи и за останалите примери. Говорим за БАТЕРИИ. Способен ли си да асимилираш тази информация или не?
Гледах в тубата един тир на батерии и изминаваше доста голямо разстояние в тестовете, но все пак не е натоварен и кара в идеални условия (писта).
Енергоизточниците ще се ползват паралелно. Коли ще има на ток, хибриди, бензин, газ. Дизела ще остане за селскостопанската техника и багери и тирове и кораби. Няма революция. КПД на системата петрол-дизел-дизелов двигател е много по-високо от КПД на системата енергоизточник-ток-ел. двигател.
Суперкондензаторите представляват кондензатори с извънредно голям капацитет, които биха могли да заменят широко разпространените в момента химически батерии [1]. Главните материали за производството им са въглеродни нанотръби, бариев титанит (BaTiO3), аерогели и други извънредно порести вещества.[2] Съществуват и прототипни модели, изградени от 90% целулоза и 10% въглеродни нанотръби.
До Анонимен 26 кораби на ток има доста ... трамвай тролей и метро са на ток ... а трактор на ток дори беларус пуска прототип -- нещасна руска ватенке стягай си Наташката да ба4ка по гръб щото друго нямате
Това с тази статия малко като научна фантастика. Рибата още в морето,а вече сложили тигана и правят сметка. Я стане, я не стане. Верно, че петрола свършва след 50 г., но до 50 г. може и Земята вече да я няма. Сами виждате накъде върви светът.Та за тези електромобили малко е пресилено сега да се говори като за някава реалност заплашваща бензиновите. Не познавам никой който да има електромобил. Сега разни богаташчета се хвалят в ютуб, но признават, че е само за градски условия. Не е за дълъг път.
До BGКой "ТИР" си видял на БАТЕРИИ? Тесла показаха концептуален модел камион който не работи - беше просто за изложение и се казваше че се надяват един ден да направят такъв. Или може би говориш за тези в Германия? Но тогава не си ви " виждал" а само си чувал за тях защото единия модел са малки камиончета за градска среда (което не е ТИР) а другия модел е на базата на тролейбусите - няма батерии и ходи само където има жици
Ще се вдигне цената на тока и ще му сложат акциз. За форсиране ще се монтират свирещи *** и тромби, които ще имитират звука на ДВГ автомобила, за да се чува на пътя от пешеходжите.
4-8 хиляди долара в Али баба.За градско придвижване. Макс скорост 50 км/ч. С другите разходи да стъпи на 10/12 хиляди.
До Анонимен 20 ами дигнетеси НЕ една ами ДЕСЕТ стени току виж сте се развили от колхозни *** тип ссср до под 4овеци като по времето на царете ви щото толкова ви е нивото реално )))
Ще сринат ли електромобилите петролните пазари?