Някой може ли да посочи някъде в Европа централен булевард с интензивно движение на автомобили, тролеи и трамваи, който да е с настилка от павета.
Кухата самоковска лейка да ходи да си взема паветата от Дондуков и да ходи да си ги троши в грозната селската кратуна там откъдето е изпълзяла.
Вярно е, че паветата придават друг вид и друг тип атмосфера на градската среда, но дори в Германия, която често даваме за пример, с павета са направени само пешеходни зони, алеи в паркове и площади, а не натоварени градски булеварди с интензивен трафик не само на хора и автомобили, ами и на трамваи. При такъв трафик и натоварване само пълен *** (разбирай кмета и свитата му от кухоглавци) може да избере настилка от павета за бул. "Дондуков".
До Анонимен 2Павето има предимство единствено при пешеходните алеи, защото изглежда красиво.Паветата нямат място на улици с натоварено движение.Ако паветата имаха някакво предимство пред асфалта, хоратя по света щяха да строят магистралите с павета.
Тоя мошеник, дето не е чувал за дескриптивна геометрия, да не ми говори за пресичане на криви, щото според него Истанбул и Сан Франциско не трябва да имат улици въобще, хахаха
Ремонтът на ремонта се очаква след 1-2 месеца. Парите няма да са много 100-200 000. После пак и така, докато на власт е мафията.
Комисионната е прибрана, лентата е прерязана, гербаджийската фирма е прибрала огромната печалба. Всичко друго са подробности. Гласувайте пак така и всичко ще е ОК.
Така се "бори безработицата" по Фандъковски - правиш безумен ремонт с настилка, която през месец ще трябва да се ремонтира, при това скъпо защото паветата изискват много повече труд за поддръжка или подмяна. Хората били искали павета - неземни глупости! За такъв вид ремонт е важно да се питат специалистите и да се вземат функционални, а не емоционални решения. Сегашното положение е по-лошо от предишното.
ТРАЙ НАРОДЕ,........НЕ РАЗБРАХТЕ ЛИ ЧЕ ЦЕЛТА НЕ Е ДА СЕ СВЪРШИ КАЧЕСТВЕНО РАБОТА,...........ЦЕЛТА Е ДА СЕ ...ДЕЛНАТ ПАРИТЕ !!!!!!!!!!! ТАКА И ТАКА НА ГОДИНА ЩЕ ИМА ....РЕМОНТ НА ...РЕМОНТА , И ........НОВИ ПАРИ ЗА ...ДЕЛКАНЕ!!!!!!!!!!
единственият павьор у нас(със свидетелство) е един дядо от Шумен. От строителната камера колко пари заделиха за обучение на кадри, при положение че се знае предимствата на павето, което е не само в София! Има градчета, където няма много трафик, не са мръднали!
С павета и с неравности по ремонтирания "Дондуков". Нямало как!