33

Червен картон за ББ

преди 7 години

Виновни има. Предимно от партията ГЕРБ са, защото последните 7 години са почти постоянно във властта. За да не се чувстват пренебрегнати, виновни са и шилетата от РБ, БСП, ДПС, ПФ, АТАКА и всички участвали в кражбите и далаверите последните години. Ако държавата си беше свършила работата, нямаше да има толкова убити по пътищата. Не аз взимам милиони, за да контролирам и наказвам диваците и джигитите, а КАТ, нали така? Затова за ГЕРБ - ЧЕРВЕН КАРТОН! Нищо не става от тях.

32

Бачко до 31 анонимен

преди 7 години

Понеже става дума за БГ а не за ГМО картофени глави да продължа . У нас първо няма събираемост на глобите . 2 Няма събираемост на такси от винетки от преминаващите транзитно у нас . Глобата за шофиране без винетка по магистрала трябва да е поне 300? . Колко пъти сте видяли да мерят със спецялни камери и да одбиват коли по магистралата за превишена скорост ? Пътищата и купените книжки са лицето на ГЕРБ и останалите мошеници

31

Анонимен

преди 7 години

Виновен е съда! Вие да сте чували някой да е лежал за убити хора на пътя?Пияния нерез Ставийски пак си кара и си пие.....

30

dsss

преди 7 години

Направиха КАТ филиал на данъчното, но който не му пука за безопасността на движението.

29

Анонимен

преди 7 години

Съвсем ясно е защо има толкова много нарушения - защото липсва неизбежност на наказанието при нарушаването на правилата. Няма никакъв смисъл пак да се променя закона, след като е повече от очевАдно, че закона не се прилага, най-вече от КАТ. Експертите по света добре знаят, че увеличаването на размера на санкцията нищо не променя, само в България пседоекспертите на КАТ манипулират хората, че така щели да намалеят нарушенията. На всеки трябва да е ясно, че в КАТ експерти няма, нито преди,нито сега

28

Анонимен

преди 7 години

Скоро няма ли някой утрепан от паднали късове от виадукти по магистралите на Борисов?Тиквата вместо да реже лентички, да го пращат да ходи да опъва после полицейската лента....

27

Discovery

преди 7 години

Абе, тея хора не разбраха, че проблема е в липсавата на сиво вещество у повечето водачи. Липса на отговорност, на образование, на етика на пътя. Колко и да са строги изпитите, колкото и хубави пътища да има... оня като кара, като пълно говввведо файда нулева. Друг проблем е ниската събираемост на глобите и слабото прилагане на законите върху водачите... Не книжката, да им взимат а возилото да видиш как ще се кротнат!!!

26

Бачко до 31 анонимен

преди 7 години

Колега аз също живея в Германия и то от 1984 г и мога да ви кажа че от немците по-*** и неколтурна нация едва ли има ! Що се касае до закона за движение по пътищата тук то той от 4 години е еднакъв във всички провинции . Тук комплексарът и маминият 18 г черкиджия ако реши да се качи на кола с 500 коя ще трябва да плаща месечно гражданска отговорност 2500 ? месечно а минимум за такъв автомобил се плаща 500? за един м.

25

Анонимен

преди 7 години

Виновна е Павлова, благодарение на която си трошим колите в дупките и плащаме 100 лева Свинетка.

24

Анонимен

преди 7 години

Кой премиер-популист направи ограничението за магистрала 140 км в час????

23

Васил

преди 7 години

Виновна е ДЕМОКРАЦИЯТА, откогато започнаха да раздават книжки на килограм!!!

22

ВТОРА ПРОЛЕТ

преди 7 години

От двадесет и седем години у нас мафията и всеки министър се занимава само с кражби и незаконно забогатяване ! ГЕРБ и Цветанов взеха връх с продажбата на документи от гражданство до шофьорски книжки всичко . Цветанов взе връх и с това че въведе карането на светлини и през деня което увеличи шансът от катастрофи . Доказано е че ЛЕД и ксенионовите крушки режат като скалп ретината на окото . Дори и най-старите модели заслепяват през деня което е още един шанс за ПТП. А за пътищата какво ...

21

Анонимен

преди 7 години

Да се въведат ограночения! Не може някакъв пиклю, дето сега е взел книжка да ми кара кола 200 коня.Да се забрани движението на стари автомобили. Например: всичко до 1995 да се спира от движение. Постепенно на 2-3 години да се променя годината(96,97,98...). Това са стари автомобили, замърсяват и не за безопасни.Глобите трябва да са тройни и да важат за всички !!!

20

Германия

преди 7 години

Понеже виждам, че тука повечето не сте излизали в чижбина и не сте били на запад, да ви светна - тук при мен на запад където аз живеят хората имат култура на карането и всеки спазва законите и правилника на движение, а не като *** в България който си мисли, че като се качи на колата и пътя е само негов.

19

Анонимен

преди 7 години

Отговорността е ничия, затова и сме на първо място по жертви на пътя.

18

Галин

преди 7 години

Отговорността е на наглите и ограничени ЗАДкормилни устройства...за тези които карат в лявата лената и в последният момент се мушва с мигач пред теб, за инструкторите които в София карат кормуващите да минават само маршрута на който ще е изпита и още многоо много причини! Не се народ, а ***...Не *** го казал аз..

17

Анонимен

преди 7 години

на партията на тиквениците.

16

Анонимен

преди 7 години

Една от най важните причини е ,че в България застраховката е на автомобила ,а не на водача.Давам пример...ако си италианец и си нямал произшествия застраховката ти е около 400 евра,ако обаче си направил ПТП и примерно застрахователят ти е платил 100 хиляди и тръгнеш да подновяваш,то премията ти скача моментално на около 4 000 евра!!!Това ги спира да са *** на пътя,повярвайте.

15

Анонимен

преди 7 години

Да бе, КАТ ли ви е виновен или държавната администрация че се кара със 100км/час в града или че масово карат пили и дрогирани. Все някой друг ни е виновен. Бай *** не зачита никакви правилници и после дай да търсим кой му е виновен. Собствената ни простотия ни затрива!

14

Анонимен

преди 7 години

Най-голяма вина носят общинските съветници от горния и средния ешалон на властта, а също така парламентарните комисии и членовете на управителните съвети на комитетите по туризма.