Проблемът е в КАТ, но КАТ прехвърлят вината от болната глава на здравата и много хора им се връзват.
Има основни неще, които хоарат не знаят, заслепени от манипулациите на катаджиите.1/ повече коли на пътя - много повече катастрофи.2/ по-ниска скорост - повече коли на пътя и още по-ниск скорост3/ още по-ниска скорост - задръстване 4/ повече коли на пътя - по-голямо замърсяване на околната среда5/ по-ниска скорост - по-дълго шофиране - по-голямо изморяване - повече катастрофиИзводът е *** - при по-висока скорост е по-безопасно и по-чисто. Едно от решенията са магистралите,но не е само то
Днес до 100 к.с., утре фо 50 к.с. Малоумието няма граници....При това не съм забелязъл маломощните коли да се шофират по-бавно. Навсякъде, където могат да вдигнат повече, прехвърчат покрай мен, а после на нанагорнището едва пъплят и задръстват движението.
Придружител за нов шофьор - да де, ама ние не сме Франция, а България, където всички работят и никой няма време да придружава три години новия шофьор. Какво остава - да намери някой дядо или баба на 80-90 години и да им плаща, че спят на седалката но него. Другият вариант е да не шофира три години, да изпозабрави каквото е научил и после пей сърце. Подобна е ситуацията и с предлаганото от КАТ ограничение за 100 к.с. Това, което наистина ще помогне е да се закрие КАТ, но едва ли ще стане.
Проблема е в полицията и в КАТ!Има полиция само където има далавера или сигурни нарушители да се изпълни таргета, след това дрямка, кафенце и смяната свърши!Решението е: задължителни авторегистрации предоставени от застрахователите - при доказана вина в ПТП устройството се заплаща в троен размер на застрахователя! Видео контрол в градовете като част от общините! Технически преглед отчитащ интервенции с цел "тунинг" ! Строго следене кога и как паркира! Забрана на десния волан!
Туй милиционерина,за пореден път доказва че е много просто животно. А какво стана с фаровете, нали те щяха да ни спасят от гибел.
Би трябвало да е съвсем очевидно за всички, че предлаганите от КАТ промени ще увеличат катастрофите и загиналите по пътищата. Неясно остава защо толкова много хора не го проумяват!
Мерките са добре дошли но въпроса не е в тях, а в контрола по спазването им, иначе си остава поредната *** работа, като забраната за пиене на бира в парка. Глобени не съм чул да има.
Промяната в закона нищо няма да постигне, ако няма кой да следи, дали този същия закон се спазва.
Това са пълни глупости! Проблема е в контрола и самоконтрола не в колите и конските сили.Много по-проблемно е масовото регистриране на коли с десен волан, паркирането по кръстовища, безхаберието на полицията. Разберете има ли контрол от полицията тийновете ще се кротнат, 90% от тях са на един акт от фалита! И пак да се върна на тъпотията с конските сили - пешеходец може да се сгази и с 20 км/ч. врат се чупи при челен удар в дирек и с 50 км./ч. - решението е КОНТРОЛ!
Сега съществуващия закон и правилника му за приложение не трябва да се променя а да се направи така че да се спазва от всички. Контрол трябва с видеокамери. Да се въведат видеорегистратори на колите. Всеки трябва да знае че ако наруши правилата ще си плаща. За рецидив - отнемане на книжка
да попреведат малко европейски закони , тъпанарите, във Франция до 23 години , караш само с придружител и да видиш , като глобят един два пъти родителите кво става
В това няма логика. Една малка кола(като поло или корса например) със 100 коня, че ако и тия 100 коня са извадени с турбо, е много по - пъргава, отколкото един Пасат например или нещо също толкова голямо, със 130-140 коня. А реално това са масовите коли в България - сигурно над 80%-90%. Повечето гадни катастрофи не са с коли с по 200+ коня. Да не говорим, че пешлемето винаги може да вземе една кола със 100-тина коня и за символична сума да го тунингова до доста повече. В талона пак ще е 100.
До Фактвината е в такива като теб.като нямате култура все някой ви е виновен,.започнете да спазвате правилата и спрете да се мислите за безсмъртни и катастрофите ще намалеят.аман от ***
Не да се ограничават шофьорите, а да се забрани закупуването и вноса на коли с голяма мощност. И без това нямаме нито пътища за такива коли, нито шофьори с необходимите умения да ги карат.
Наистина е друг проблемът, но не семейството и училището могат и трябва да заставят хората, а не само младежите, да спазват правилата. Това е задължение на държавата, в случая на КАТ. Защо КАТ не го прави е друг въпрос. Държавата е за това - да създава правила и да налага спазването им с силата на държавата.
Каквито и мерки да се вземат България е място където има правила, но никой не ги спазва. Джигитите ще си останат джигити. Корумпирания КАТаджия ще си остане корумпиран. Добре, че законите на еволюцията и естествения подбор работят. Само те ще ни отърват от психопатите на пътя.
Зайците зад волана - далеч от мощните коли?