Само в България можеш да видиш човек в кола за 1000 лева и телефон за 1200Само в България могат да са известни *** като Азис, Ерик, Джамайка и всеподобни маймуниСамо в България може да ни управляват мафиото-комунистиСамо в Бългаия може да се рекламират кредити като EASYCREDIT, JETCREDIT Само в България може пенсионерите с 40 годишен стаж да получават 120 лева а *** с над 5 чавета 1200 леваСамо в България се лекуваш платено, учиш платено и работиш безплатно.
"Какви коли търси българинът - надеждни, запазени, до 20 бона"- Тази шкодичката на снимката е за около 500-700 лв. не знам кои са тия до 20 бона.
"В автокъщите за втора ръка се предлагат коли, които са изминали до 100 хил. км и на възраст до 3 г." Ако увеличи пробега с още 100-200 хил. км. и увеличи и годините с 2-3 , може и да се доближи до истината. Колите са масово от Италия над 100 хил. км, минимум на по 5-6 години. Ако дигнат цените, по-добре човек да си купи нова кола на изплащане, поне ще е сигурен че кара нова кола и ще има 5 г. гаранция. А при втора ръка - 5-6 хил. лв и още 1000-2000 за ремонта след това.
prekaleno mnogo koli stanaha veze ,vsiako bulgarsko govedo iska da ima kola ,niakoi imat veze po 3,4s kolite vkushti,i niama kude da si gi parkirat ,a zapushvat ulizite ,s kolite vkushtia sigurno 60,70% ot tia taka narezeni shofiori *** imat psihizni otklonenia
Най-скъпото нещо, което са имали първобитните хора,са били техните деца. Най-скъпото нещо, което иматбългарите, е западната им кола.
Българите вече не купували коли до 5 бона?!? Ха ха ха хо хо хо. Днес в София, от утре и в други градове:))))))..........Да, купуват до 3 бона:)))
Българинът и Българката в повечето случай търсят ефтини коли, здрави, икономични и практични от 1000 до към 5 - 6 000 лв. Как при мизерни заплати, нисък стандарт , да си купиш кола за около 20 000 лв. Това могат да си го позволят мисля малко хора у нас и след като до 20 бона можеш да си купиш чисто нова Дачия или Шкода защо да даваш пари за изгнили ламарини.
Политическият идиотизъм на комунистическите *** се опитва да задмине тъпотата на тъпоъгълен триъгълник, но... успаява благодарение на картонената комунистическа глава в която има само въздух.
Возим се у градскио. Икарус 1984 г. Малко трака, ама се търпи - къде ше одиш? Иначе има сички екстри. Зимас отвън е по-топло. Лете отвън е по-студено. Климатроник. Шофера е лубезен, като комунистически чиновник.
Е то новите коли са толкова калпави,че дори да успее човек по някакъв начин да си купи нова кола то поддръжката със сигурност ще го разори.
lмоята количка тая година *** 20 години - взех я на старо преди 10 години и си я пазя и слава богу освен стандартна подръжка досега друго не и е правено,и слава богу - пари нема за друго
Това означава, че бедните хорица вече не купуват коли. Купуват тия къде им е паднал некой лев. Я от наследство, я продал имот.
В последно време зачестиха поръчковите статии от типа "купувайте скъпи коли, сега е момента, купувайте имоти, сега е момента..." и т.н. Днес гледах новини по три различни национални телевизии и по трите имаше уж небрежен репортаж как имотите вече нямало да падат, как имало раздвижване и сега трябвало да се купува, че ще скачали цените! Това за мен означава само едно - авто-търговци и брокери са огладнели до предела си и не издържат вече, а положението се е смарангясало съвсем и са се побъркали!
адски много се кефя на мърльовци дето много разбират от колите с десни волани и са виждали такива само на картинка. Има една категория коли дето изобщо не се правят с ляв волан... примери колкото щеш като най-популярните са Skyline GT-R, B4 RSK, FTO и Galant VR-4.
В България просто липсва средна класа, почти всички карат коли за около 1500 до 2500 лева. Останалата част карат коли за по 50 бона и нагоре, а много голяма част от хората въобще не карат автомобили. Няма я нормалната средна класа Българи, като преди 25 години. Едните са много бедни и работят за ужасно богатите като получават колкото да не умрат, че даже и за толкова няма.
Е в София е така,ама я *** при некой майстор в провинцията.Даже човека там с кафе те чака тъй като няма работа,няма коли за ремонт.И качеството на работа е съвсем друго.Всичко се изпипва и ремонтира качествено.Аз се убедих в това и вече ходя само при един майстор,който работи в прованса и е много печен.
Какви коли търси българинът - надеждни, запазени, до 20 бона