36

Анонимен

преди 10 години

Фабриката се появи в резултат на правителството на господин Борисов. Комунистите няма какво да се хвалят защото бума в индустрията започна точно по времето на ГЕРБ.

35

Йово

преди 10 години

До гай баньоРазбирам те, но аз не говоря за някакви цехчета вдигнати от "кота 0", иначе има много малки и средни фабрики в шивашката, безалкохолната. ПВЦ и селскостопанската(Месо и Млеко преработвателни) промишленост които са от "кота 0" но те не са фактор който да дръпне икономиката нагоре.

34

Анонимен

преди 10 години

България тръгна към тоталитаризьм с управлението на тези плъхове.

33

Анонимен

преди 10 години

Колко струва едно такова возило в България или както някога по Живково бългаско производство за износ, не се пуска на вътрешен пазар. От българи се произвежда но нито се яде нито се носи от българи освен ако не са емигрирали някъде.Хубавите наши стоки ги купувахме от СССР, ГДР, Унгария, Чехия, Полша.

32

stenata

преди 10 години

От една страна смятам от много време насам, че стойнев трябва да получи медицинска възбрана да си отваря устата. От друга - човекът е забавен до степен на професионална циркова клоунада, как да го спреш съвсем!:))) И кога тръгна производството на Great Wall, че не става много ясно от дебилната радост на министъра?!

31

Анонимен

преди 10 години

Стойнев,Стойнев-ХИМКО спря,както и много хим.заводи заради непосилните цени на пр.газ.Как ще го вдигаш на крака и с тези цени?Колко торови заводи останаха по тази причина в БГ?Няма ли някой който да му каже ,че това са глупости.

30

гай баньо

преди 10 години

До ЙовоСамо казах че завода РАБОТИ.А нови заводи вдигнати от нулата има колкото щеш но не са в северозападнала България.

29

Kaleko Aleko

преди 10 години

Като са толкова хубави, що в парламента не сменят мерцедесите и беемветата с Грейт Уол? Че и тук се правят, малко да стимулират производството?

28

Анонимен

преди 10 години

КОЙТО ИСКА ДА СИ КАРА КИТАЙСКИТЕ КОЛИ,АЗ КАТО ПО БАЛЪК ЩЕ КАРАМ ЯПОНСКИ

27

Onboard

преди 10 години

Да ви кажа ли колко взема един електро-инженер там? :)

26

Йово

преди 10 години

До гай баньоДа не би новия собственик да е вдигнал завода за гуми "ВИДА" от кота 0. Този завод си го имаше и преди 1989 г.

25

Име

преди 10 години

2000 бройки на година... :)) Серийни автомобили за ценители :))

24

Дебора

преди 10 години

Браво! Актуално високо технологично образование и ПРОИЗВОДСТВО могат да вдигнат икономиката на България.Пожелавам успех на производителите и дай Боже още такива производства в цяла България!!!Само отваряйте очите и внимавайте какви закони на корумпирания некадърен държавно административен апарат ще сложат крак и на това производство.

23

Анонимен

преди 10 години

с ГОЛФА ги пера и по надежност и по хубост,оп и по скорост

22

Анонимен

преди 10 години

Тука всичко става с цели епохи закъснение,а понякога дори не става

21

гай баньо

преди 10 години

До ЙовоМа ти сериозно ли?Ако смяташ че България се простира от Видин до Враца може и да ти повярвам че няма заводи строени от кота нула.А ВидаХИМ работи с нов собственик от доста време и май ми намирисваш на нямащ нищо общо със северозападния край и си пишеш колкото да не умреш.

20

Анонимен

преди 10 години

До боян, няма автомобил, който да се произвежда в една държава! Български фирми например произвеждат чаркове за почти всики големи марки европейски автомобили. Като се почне от спирачки, огледала, скоростни кутии и т/н.

19

vesko02

преди 10 години

Държавната администрация не иска да се вози с тях.

18

Анонимен

преди 10 години

Един приятел вече година кара Волекса на горната компания и е много доволен! До сега нула дефекти и за градски условия е идеална.

17

боян

преди 10 години

Между другото, това е абсолютна и 100% лъжа! Автомобилите се внасят на модули и се сглобяват тука, не знам защо продължават да лъжат по този начин... Нищо от тези коли не е произведено в България и всеки, който се съмнява, да иде в Баховица и да види сам (ако го пуснат, разбира се).