За такситата трябва да се направи следното1. макс 5 годишна кола от определен клас нагоре .... щото ако едно сузуки лиана или деу матиз се тресне някъде няма да могат да ги съберат пътниците освен, че липсва всякакъв конфорт на возене2. макс 50 годишни водачи категория C3. задължителни технически прегледи 4 пъти годишно4. Добра лична хигиена
Поредната пушилка от бакшишите. Ще се появи Слънцето, ще им се усмихне и всеки по пътя с обещанията за просперитет и сравнения с предишните правителства. Защо не питате Бойко колко струва бензина в съседна Сърбия по бензиностанциите на Лукойл които се зареждат от българската рафинерия. Мой приятел се върна от Сърбия преди три дни и лично е зареждал нафта за 2лв.10ст. Проверете сами.
3-4 ГОДИШНА ''НОВА'' КОЛА МАРКА ШЕВРОЛЕТ,ХЮНДАИ И ТЕМ ПОДОБНИ КОЧИНИ НЕ Е ПО НАДЕЖДНА,ЗДРАВА ИЛИ КОМФОРТНА ОТ 15 ГОДИШНО АУДИ ИЛИ БМВ.КОГАТО НА 1000 ДУШИ СЕ ПАДА 1 ТАКСИ,ТАРИФИТЕ СА РАВНИ НА ЛИТЪР ГОРИВО,ЩЕ СЕ ВОЗИТЕ НА НОВИ ЛУКСОЗНИ КОЛИ С ПРИЯТНО ИЗГЛЕЖДАЩ ШОФЬОР И С УДОВОЛСТВИЕ ЩЕ ПОЛЗВАТЕ УСЛУГАТА....НО ПЪРВО ТРЯБВА ДА ПОЗАБОГАТЕЕТЕ МАЛКО.В ЕВРОПА ТАЗИ ПРОФЕСИЯ Е ПРЕСТИЖНА ЗАЩОТО Е ДОБРЕ ПЛАТЕНА И ОТГОВОРНА.ВЗЕМЕТЕ СИ ТАКСИ В ФРАНКФУРТ И СЕ ПОВОЗЕТЕ 30-40 МИНУТИ...
Много съм доволен от Мерцедес с180 1998г въпреки че е на 750000км си върви много добре. Жалко че това са последните здрави мерцедеси
Колите трябва да са до 2г.! Шофьорите до 50г.! Да не са ***! С вратовръзка, костюм, изкъпани и сресани! В колата да не мирише на кокос и пот! Вътре да не лумка чалга! С фабрична газова уредба! Технически прегледи на всеки 3 месеца и осем часови смени!Това трябва да стане, бакшиши смотани, а не да ми карате морги на 1 000 000км и пътника да се чуди дали ще умре ако и падне гумата или от задух заради миризмата на евтини цигари, пот и чесън!
бакшо - рикша това е бъдещето, само да има противогази за клиентите че като пръдне на баира на драган цанков става лошо... че може и да опръска даже...
Няма безопасен автомобил на 10 години! От 1995 година насам никой от автомобилните производители вече не произвежда коли, които са конструирани за употреба за период по-дълъг от 5 години, просто не е икономически обосновано! Автомобили като Мерцедес 124 или Волво 240 никога повече няма да се произведат!
Ти па да си вдял бакшиш в БГ някога да е купил ново Волво?!Добре си е закона, те и така повечето са егати бангиите, на вид по над 15г, представям си, ако им позволят реално да са на по 15-20г коли. Че това са си ковчези. Малко повече качество трябва да се преследва даге, само по арабските страни (виж Египет, Тунис и т.н.) бакшишите карат абсолютни бангии и е прието за стандарт. В Египет дори ме качи един с българска екс-такси Лада с бг брояч за парите от едно време щракащите в лв :)
Аз пък искам това правило да бъде въведено и за автобусите. Докога ще се движат по улиците 30 годишни Чавдари. Реално погледнато и бакшишите и автобусите превозват все хора
Има и коли на години, които са по-здрави и по-запазени от някои по-нови. Ако мине технотест волво на 10г. не е ли по-сигурно от Матиз на 5?
Автомобили до 5 години, без помпички и т.н. "тарикатски" устройства, задължителен душ за водачите всеки ден и в никакъв случай чалга в колата! Когато това се изпълни, може и да ползвам такси!
Да протестират цял живот ако искат да си направят катун пред народното събрание , аз не им ползвам *** услуги на тия *** и в никакъв случай не ми пречи , ако изчезнат от улиците , дори напротив.
иначе малко са ни селяците в софия ,че сега варненските бакшиши ще идват...те наще щото не са от къде ли не ,та сега и тия... трябва когато идват в софия нормалните хора да си подсигурят нещо голямо за придвижване,което е поне три тона за да не смеят *** да блеят като карат и да засичат нормално движещите се граждани.
Бакшишите сами ще си затворят бизнеса. С тия високи цени на такси не се качвам. Да дремат като мисири по спирките.
Таксиджиите готвят протести, на 22 март идват в София