Нищо подобно! Този сайт изповядва чрез толерирането на такива ***, като теб, към етническа и религиозна нетърпимост, спрямо турците преди всичко! Така че този сайт е най нацисткият в бг! Но рано или късно ще отговарят пред Темида за всичко, ама за ВСИЧКО!
Италиански *** сглобявани от ***..... от немските автопроизводители треперят от страх от конкуренцията на *** и мужиците хаххахаха
***, *** сички покрай тебе бележат прогрес и инвестират в някакви технологии. Ти, ***, още се занимаваш с овцете в кошарата и цивриш за социализЪма/който не отричам, че освен всички лоши, си имаше и доста хубави страни/.
Дилема;китайски или турски...стоки да си купим.Еее,то не е дилема,ами си е много ясно -българска,но къде е тя.Трябва да попитаме баш...анихилатора на българската индустрия,бащата и идеолога на РеМъДетата и продажбата на държавни активи за 1 пробит$.Който иска да получи...актуален икономически съвет,или просто да го види за да му...благодари,може да го намери в Парламента,или в Драгалевци,но по пантофи не дава съвети.Ако все пак някой отиде,да го пита-от де да внесем пирони;ние не произвеждаме.
ot 30 godini nasam slusham samo kakva bedna dirjava e tr kolko sa negramotni turtsite edva li ne utre tr shte ruhne ostavete fantaziite elate v tr i sami vijte kakvo pravyat horata tuka svyat shte vi se zavie ako ne si minal ot edno myasto 1 mesets nemojesh da go poznaesh postoyanno se pravi po neshto tuka vsichki rabotyat,rabotyat i pak rabotyat
Що радвам се , но ще съм по радостен ако турците купят ВАЗ и накарат руснаците да бачкат по европейски .
абе замирисали простаци, кола която в германия трябва да платиш 1200 евро за да ходи в гробище в бг е луксозна. турците не карат *** кат в бг, останете си със своята мизерия и глупост. айде със здраве
В днешно време в света разликата е прави единствено ИКОНОМИКАТА /ПАРИТЕ/ независимо за какво става въпрос, ние сме най долу като цяло
Ашколсун комшу,аферим.Недей обръща внимание тука на няколко ***.Те мразят успелите българи,какво остава за вас.След месец няма да ги има,защото ще са умрели от глад.Вместо да си търсят препитание,те са тук и по цял ден плюят,къде що е успяло
Тука имаха шанса да произвеждат не само коли. Но чужденците видяха, че булгара рюшветчия иска пари под масата и се отказаха.С влизането в ЕС вместо да валят пари работоспособното и интелигентно население се изнесе и тук останаха само роми и други български граждани пак с ромски манталитет.Нормално е това не се чуди колега.Това е нищо още по зле ще стане в България защото "изтичането на мозъци" продължава.
Ейй завистлив народ ейй! Дей..а булгара ви дей..а, направете и вие амсалаци прости. *** и завистлив народ, бедна държавица!
мисля че в БГ е крайно време да се заговори за християнски фундаментализъм,това са ей такива като бойковиста
до 66Производството на автомобили в Турция започва още през 1954 г., когато в страната се монтират първите американски джипове Willis. След това идват европейските фирми, които започват асемблиране на автомобили в Турция. Fiat (Tofas), Renault (Oyak) и Ford (Otosan) построяват заводи за монтаж, като първоначално автомобилите са предназначени главно за местния пазар и за страни от Близкия изток. През 1971 г. Фиат и Рено започват пълно производство на свои модели в Турция. През 1990 г. в Турция строи завод за производство на автомобили и Дженерал Мотърс. Четири години след американците идва и Тойота. За бурното развитие на производството в Турция помогна отварянето на турската икономика, след като през 1996 г. беше подписан Митническия съюз с ЕС. Така паднаха протекционистичните бариери и произведените в Турция автомобили станаха силно конкурентоспособни. Качеството на произвежданите в Турция автомобили расте непрекъснато. "Днес постигаме същата, а понякога и по-добра производителност от тази в европейските заводи", казва Ерчан Тезер, председател на Турското сдружение за производство на автомобили. В същото време цената на труда в Турция е четири пъти по-ниска от тази в Германия или Франция. Тези положителни промени дават възможност на автомобилните фирми да произвеждат в турските си заводи едни от основните си модели. Така през тази година в Бурса започна производството на Рено Клио 3, европейският автомобил на 2006 година. Голяма част от 150 000 автомобили произвеждани в Турция ще бъде експортирана за пазарите на ЕС. Тойота също произвежда в Турция основният си модел за Европа - Корола. В Турция ще започне и новото производство на лекотоварен автомобил, резултат от кооперацията между PSA Peugeot, Citroen и Fiat. Хюндай, една от най-агресивно настъпващите към световните пазари фирми, също е в Турция от 1997 г. Макар и по-далечни, перспективите за членство или дори само за по-близки отношения с ЕС, правят Турция привлекателен партньор за автомобилните фирми не само от Европа, но и от Азия и Америка.Още за друг голям производител на автомобили в Европа.
Фанатизираните зомбита, пак ръсят злоба.....хехехехехееее! Що бе ***, оти не се радвате на комшиите от Турция, а? Еййй, скапани сте и такива ще си останете!
до 66в нея в момента произвеждат автомобили фирми като Рено, Мерцедес, Форд, Фиат, Тойота, Хюндай и още доста други, общо 15 на брой. Към тях трябва да прибавим десетките фирми, снабдяващи основните производители с материали, суровини и детайли. Сега Турция произвежда повече от 900 000 автомобили годишно, като в отрасъла са заети прако или косвено над 500 000 души
Турция прави своя кола, базирана на Fiat