Де бяхте бе, "профсъюзи", кога "честния частник" Валентин Моллов ухапа към 25 милиона евро за стари вагони???? А? Да ви го начукам на ***!
На 30 няма да дойда,защото съм доволен от това Правителство.А на този влак на синдикатите съм се возил одавна ,и нищо добро до сега не съм видял
Съгласна съм с последните ви коментари.... ама питам преструктурирането какво общо има с продаването...или отдаването... и знаете ли какви"атестации" предлагат, как ще подбират кой да остане и кой не/????!!!!!!!!Това е държавата в момента и трябва да й напомним, че нас малките ни има... и аз съм бивш служител там, но смятам, че трябва да подкрепим хората, защото днес управленците не предлагат решение, те пак следват своите финансови интереси...
Знаете ли най-новия виц .. има ли гърци в България .. да в железниците! Развалят им рахата /да бичат карти по депата и да люпят семки/ и го удариха на стачка. Тия люде с фуражките явно не разбраха, че така повече не може, 800млн. лв. дълг, 35 млн. оперативна загуба за първото полугодие! Реформи имаше в образованието, здравеопаз. и т.н. те като през Тошево време, всяка година 100млн. дотации за тях .. да ама не! Явно са решили да последват съдбата на Кремиковци и всичките 13 хиляди на борсата!
ще ви цитирам предизборните обещания:Сътресения в сферата няма да има, гарантираха министрите на транспорта и на труда и социалната политика Александър Цветков и Тотю Младенов.Синдикатите подписаха стачни споразумения с БДЖ и Национална компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ). Последва и меморандум, под който подписи сложиха двамата министри. Една от причините за стачките беше опасността от съкращаване на около 6000 души по условие за заем от Световната банка за железниците. Снощи министри и синдикати успокоиха, че това няма да се случи.
БДЖ е тегава и зле работеща структура. Нормално е когато се генерират загуби да има преструктуриране. Като във всяка работна среда и там има свестни хора и пълни безхаберници. Проблемът е, че втората категория са значително по-вече. Казвам го от гледна точка на човек, работил макар и за кратко там. Има два варианта - или се започва преструктуриране или БДЖ фалира. Тогава всички протестиращи пак отиват на борсата. Така е когато властват мързела и ниската производителност. Те са характерни за БДЖ
Геро,всички.стачкуват....ама.по.работните.си.места,....за.това.не.се.вижда.стачката.....ела.на.30.11.2011.....в.13:00.пред.парламента:):):)явно.не.си.наясно,че.се.стачкува.на.работното.място....всички.останали.действия.за.НЕЗАКОННИ
Не ви ли прави впечатление,че стачкуват стотина човека,от които 70% синдикални лидери,и накрая работниците ще хапнат дървото.А на КНСБ Лидера ,жена му се е подписала за увеличавана с още 1 година стажа за пенсия.
Умишленото съсипване на БДЖ е факт от години... днес бях свидетел на среща в депо Надежда на служители и директори, които обясниха, че част от дейностите ще преминат в ръцете на частни фирми... питам аз това не е ли допълнителен разход за железницата... не е ли признание, че те не могат да управляват, щом имат пари за частни фирми... е, можете да си извадите заключение, знаете и кои фирми ще работят там... а знаете ли, че на мястото на съкратен вече има назначен!!!!!!!!!!! СТАЧКА!
Тази зима положението ще стане критично - безработицата надхвърля 20%,а цените на всичко скачат всеки ден,парите нестигат дори и на работещите...на фона на това Боко наглеца и свитата му мутро-*** ми разправят колко сме добре - ще има паднали гербаджииски глави и виденова зима
Абе...17...като си толкова отворен,я сподели с "по-нисшите" какво толкова работиш,какъв ценен кадър си... Ама като ти гледам изказа и правописа си гола вода,въздух под налягане...клоун смотан! И тебе те тресе синдром "СТРАНДЖАТА"!
Имам чувството, че отговорните лица са или тотално некомпетентнти или това просто е "държавна" политика. Железницата не е някакво предприятие, за да се сравнява с него. Железницата е стратегическа част от Държавата. Държавата без предриятие може- без железница-не. Съсипването на железницата е равносилно със съсипване на армия и полиция- демек със суверинитета и независимостта на Държавата.
Ден четвърти от стачката: Не тръгнаха 201 от общо 261 влака