Аз даже съм бил скромен. Я чети мнението на кмета на Варна!С увеличаването на населението във Варна расте и трафикът на автомобили В края на 2008 година във Варна вече живеят около 970 000 души. Внушителната цифра оповести на последния си за годината брифинг кметът Кирил Йорданов. Справка на отдел Информационно обслужване в общината сочи, че в морската столица официално регистрираните жители са 359 801. Началникът на отдела Сергей Борисов обаче е изчислил, че съотношението между родените и починалите във Варна е 2,8. Борисов уточни, че тази цифра не е официална, но ако изчислим адресно регистрираните по този коефициент, ще получим население от почти един милион.Работоспособното население във Варна е малко над 230 000 души, от тях 117 862 мъже и 115 884 жени. Това обаче са само хора, които са адресно регистрирани в морската столица. Реално тук работят много повече хора.
То и да е позволено - това е самоубийство! Да не говорим за бензин.... Ще излезе по-евтино със самолет!
Ми има такива неофициални информации бе. Лятото идват поне 100 хилки да работят по комплексите около и в града
Може ли някой да пресметне с каква скорост би трябвало да се движат? София-Бургас за 3 часа.
Аз,от Кривунделово до Софето стигам за 10-сет часа,като правя задължителнотри...почивки по 1 час,с моя много запазен Вартбург.П.С. След като наближа...околовръстното,спирам на първия платен охраняем паркинг и го оставям...там;страх ме е да не ми го откраднат колекционериот...Лозенец.
"Поставяме си нови цели гражданите в България до няколко години да пътуват до Бургас за три часа както с влак, така и с кола по "Тракия", обяви регионалният министър Росен Плевнелиев.че то и сега има такива. Зависи къде живееш.
Софийско море или София пристанище на три морета[източник?] е името на провалил се проект за опасване на тоталитарна България с канали и изграждане около София на язовири.В периода 1950 1956 г. по време на управлението на Вълко Червенков в държавата се извършва масивна индустриализация и строителство, донякъде по съветски образец. Голяма част от обектите, построени с участието на бригадири, се използват и до днес (2010 г.), друга част се показват през годините като неефективни за икономиката на България.Предвиждало се е изграждането на пристанище Павлово. Този проект е част от хидровъзела "Пасарел", който включва строителството на язовир "Сталин" (сега язовир "Искър"), ВЕЦ "Пасарел", бент "Кокаляне", ВЕЦ "Кокаляне", долен изравнителен язовир "Панчарево", Плавателен канал и ВЕЦ "София". [1]Началото на Софийския плавателен канал е до шосето от лявата страна на язовирната стена на Пачаревското езеро. Изкопи са направени в землищата на селата Горубляне, Симеоново, Драгалевци и от Дървеница до Павлово. Въпреки разширяването на столицата и голямото ново строителство в зоната на трасето на канала, все още има незапълнени участъци от този канал в кв. Младост-3, на границата между Младост-1 и Младост-2, покрай мaнастирa "Св. Пророк Илия" в Младост-2, парка "Въртопа" в посока към Дървеница и Студентски град.Според Георги Марков, който посвещава един от задочните си репортажи на темата, строежът се използвал като начин за тероризиране и провокиране на населението. Поради тоталитарния строй липсва открито противопоставяне на идеята. И след изоставянето не последва критика за прахосването на милиони работни дни.[2]
К'во преброяване бе човече. Варна в момента е половин милион. Преброяването е за писерушките с тефтерите които ходят от дом на дом.Имаш ли представа колко народ работи без адреси във Варна особено лятото? Да не казвам че ставаме 600-700 хиляди в този период.
Споменава се за пътя софия-бургас-3 часа, защото бургас е по-близо до сф, до варна няма как да е 3 часа, а не че министъра го е повече грижа за южна бг, еднакво НЕ *бава и северна и южна,според мене много се е изсилил с това "до няколко години", защото под няколко не се разбира двуцифрено число години, но да видим..
При 9 км. на година??? И то започната магистрала..... Важното е да се хвърлят едни цифри на народа и той да се възхищава. А и да не забравяме че през това време трябва и да се поддържат другите пътища. А това не се правиии! Но с магистралите комисионните са най-големи, спор няма както и пари за икономика, здраве, култура, пенсии и т.н.
софиянците сигурно и корабите искали да местят в софия.само че няма къде да ги пуснат защото в софия няма море.всичко в софия.*** нещото
С влак или кола – София–Бургас за едни 3 часа