5

Airmaster

преди 14 години

4 сектор избухва. Капитанът успява частично да овладее ситуацията и с риск за живота си да спусне бавно дирижабъла на земята. Това помага на част от намиращите се на борда да оцелеят, изскачайки през панорамните прозорци в залата за наблюдение. По тази причина, от намиращите се на борда 97 пътници и екипаж, се спасяват 62

4

Airmaster

преди 14 години

Към 19 часа се получава разрешение за кацане и Хинденбург се снижава се до 180 м. Но от задната му част изтичал водород - пилотите забелязали, че задницата натежава, не не се досетили, че може де е заради теч. От влажността на въздуха и движението на дирижабъла, той се е наелектризирал и когато въжетата са спуснати и са хванати от хора, намиращи се долу, поради контакта на въжето със земята зарядът се е освободил с електривческа искра в металната рамка. Заради това водородът, изтичащ от 4 сектор

3

Airmaster

преди 14 години

То и немците са си направили свръх огромен дириджабъл, само че малко се е подпалил и пак е летял до Ню Йорк...След 77 часов полет Хинденбург достига Ню Йорк, на 6 май, където на наблюдателна площадка на Емпайър Стейт Билдинг го очакват много любопитни граждани, включително и журналисти. Дирижабълът прави една обиколка над града и се направлява към базата за приземяване. Оттам му е отказано приземяване поради лошото време и дирижабълът кръжи известно време, очаквайки разрешение...

2

Mar4o

преди 14 години

Zashto li imam chuvstvoto che shte svurshi kato Titanik no na 21vi Vek

1

Дирижабъла

преди 14 години

Това е уникално! Стига да е вярно, че на тази медия и нямам много доверие.