231

Анонимен

преди 4 дни

Мм, тук голяма реклама се прави на чине електричките, но всеки знае качеството на чине продуктите, а за самозапалващите се електрички от чина и не само, има достатъчно материал и за четене и за гледане. Жалко че ЕС ги следва и убива автоиндустрията си с доказано качество, е зелен е.:))

230

Анонимен

преди 4 дни

HiPhi и Zeekr официално започнаха продажбите в Германия. От тогава в немското интернет пространство блогърите задават въпроса - защо Zeekr X има по добра комплектация от BMW X5, а струва с 30% по-евтино.

229

Анонимен

преди 4 дни

Новият Zhiji LS6 e с три пъти повече конски сили от BMW iX3 и струва само 41 хиляди долара за пълна комплектация. BMW iX3 с пълна комплектация е 80 хил долара. При това BMW iХ3 също е с китайска батерия.

228

Китайски марки

преди 4 дни

И аз се чудих за някоя китайска марка, накрая зор-заман сетих се за BYD - това са някакви китайски, дето ги бутат тука и приличат на Volkswagen. Също и на Гриша Ганчев HAWAL-а. До там.

227

Анонимен

преди 4 дни

Новият suv NIO ES8 отвява BMW и Mercedes обратно в училище да се учат да правят автомобили. На краш тест Euro NCAP набира повече сумарни точки от BMW X5, BMW iX и BMW серия 3. Изцяло алуминий. Максимална комплектация 84$ хил. 33 сензора, автопилот, автопаркиране, два елмотора 650 конски сили, 4.1 сек. до 100км/ч. Въздушно окачване с техлнолгия CDC, 6 лидара сканират постоянно неравности на пътя и се грижат за перфектен комфорт, регулиране височината на клирънса(12 - 21 см.). Фаровете с лидари и знаят как и кога да светят. Кожа напа навсякъде с масаж, вентилация и отопление.

226

Анонимен

преди 4 дни

Забелязвате ли в коментарите, че за немските говорите и с марки vw, bmw, mercedes, а китайските наричате просто китайски. Защото кои са китайски и кои южнокорейски даже не правим разлика май. Опитвам се да се сетя китайска марка и ми е трудно. Бихте ли говорили в конкретни марки моля.

225

Анонимен

преди 4 дни

Avatr 12, пълна комплектация 400 хил юана (51 хил евро). 29 сензори и лидари, автопилот и автопаркиране. 570 конски сили, 3.8 ускорение до 100км/ч. Елмотор на Huawei с пожизнена гаранция за първия собственик. Окачвана с технология CDC (лидари следят за неравности на пътя и адаптират окачването автоматично), въздушно, с регулиране на клирънса от 11 до 15.5 см. Батерия 94 kw/h с пожизнена гаранция за първия собственик. Натискаш бутон и седалката се превърща в легло със ситема за "нулева гравитация" ако искаш да починеш. Вътре практически няма пластмаса, всичко е кожа.

224

Анонимен

преди 4 дни

Що не купувахте великия китайски дувар на Гришата веееее пуйки застреляни?

223

Анонимен

преди 4 дни

Знаете ли че, пустините на америка са напълнени с непродадени мерцедеси, БМВета, голфове от старите нафтови технологиии ... и за всичко това е платил американския народ? Америка през 2008 година забрани дизеловите автомобили, за да не замърсяват природата и чистотата на въздуха! Държавата изкупи всички дизелови автомобили от хората и им върна парите! Спомням си имахме лека кола ТДизелГолф купена преди години за 18 000 $ и ни върнаха 16 000 долара! А в България още вкарват някакви си ПърдящиКоли!

222

Анонимен

преди 4 дни

Voyah Chasing Light с пожизнена гаранция 30 датчика и сензори, автопилот и автопаркиране, видеозапис, два ел. мотора общо 510 конски сили, пробег 730км, ускорение до 100км/ч за 3.8 сек, пневматично окачване, регулиране на височината на клирънса. Максимална версия обурудване 60 хил долара, базова версия 322,900 yuan ($43 хил). Немски аналог от такава класа (Full-size luxury car E-segment 5th category of the European cars) Mercedes Benz EQE AMG 43 4MATIC, 2 години гаранция, (476 коня, ускорение 4.2 секунди, пробег на батерията 506км) - 150 хил долара за пълна комплектация.

221

:D

преди 4 дни

Трябва да си абсолютен мазохист да си купиш електричка. А това да си купиш китайска електричка си е за медал направо.

220

Дачо

преди 4 дни

За базова Шкода Октавия ми искат 65 бона. Няма да стане. Ще си карам старата до дупка. По-скоро ще се кача на градския транспорт, отколкото да хвърлям пари в пропастта от алчност, която сами си отвориха европейците. Новата кола не ми е ключова необходимост. Дойде време за сметката и отрезвяване.

219

Анонимен

преди 4 дни

За EQS 580 4MATIC втора ръка се чака с месеци. Не за да го купиш, а за да го продадеш. От първоначална цена 120 хиляди евро за кола на 2 години, след 6 месеца чакане може да го прдадеш за 80 хиляди евро само с 40 хиляди загуба. А може и още 2 години да чакаш ако искаш, ама тогава ще го продадеш за 30 хиляди.

218

Анонимен

преди 4 дни

Китай правят 100 км осемлентова магистрала за една седмица, Европа за 5 години

217

:D

преди 4 дни

Всеки си има вкус, на мен лично китайските коли са ми грозни, а EQS ми изглежда супер красив..

216

Анонимен

преди 4 дни

Ако световната система на доминация на запада не се запази, и западът трябва да живее според възможностите си и това с което разполага, всичко ще се срине и ще доведе до пълен икономически колапс. Такъв е бизнес модела на западната система - базиран е на постоянно расширяващи се пазари и увеличение на производството за което са нужни евтини ресурси от колониите преди и днешните васали. След загубата на НАТО в Украйна икономиките на запада ще колабират и ще се сринат.

215

Анонимен

преди 4 дни

Всеки иска кола, да е спокоен с нея, а не фоерверки-електрички, които не може и на паркинг или в гараж да се паркират с цел сигурност.:)) в нета има много видеа за тези ^коли^ факли.

214

Анонимен

преди 4 дни

Ако световната система на доминация на запада не се запази, и западът трябва да живее според възможностите си и това с което разполага, всичко ще се срине и ще доведе до пълен икономически колапс. Такъв е бизнес модела на западната система - базиран е на постоянно расширяващи се пазари и увеличение на производството за което са нужни евтини ресурси от колониите преди и днешните васали. След загубата на НАТО в Украйна икономиките на запада ще колабират и ще се сринат.

213

Карайте квот искате

преди 4 дни

Константин си е купил бъги, всеки да си купува каквото му е кеф, демокрация сме, но знайте едно. Лява лента на магистралата е за мощни европейски автомобили. Можете да ги познаете лесно, виждат се на страничното огледало и на това за обратно виждане, приближават бързо към вас, обръщат ви огледалата и вие, за да не заплачете като малко момиченце, започвате да се самоутешавате как вашата електричка ви е придвижила за 15 лева, а тоя в лошата немска кола ще изгори 49 лв поне. Хак да му е ахахахах

212

Анонимен

преди 4 дни

Европа вече диша прахта на арабския свят и югоизточна Азия, пък какво остава за Китай, там е друга вселена вече.