Ще има последствия за неуредиците в БДЖ, ако има разписани стандарти. Но понеже е държавно предприятие, няма стандарти, няма санкции. БДЖ е монополист, няма алтернатива. Ако има алтернатива, хората ще избягат от БДЖ и фалит. Плаща им се на километри, а не на човекопоток. Това е също проблем. И няма да стане с единични дела, заведени от пътуващи от един влак. Проблемите са системни и повсеместни. Животозастрашаващи. Трябва да се закрие.
Лошо е, но не е чудно! В последните 5-6 години цели 5 пъти се пуска обществена поръчка за доставка на нови локомотиви за БДЖ и 5 пъти се спира от поредното ново и по-умно от предното правителство
Колко още ще търпи? Но това е следствието от 45+35г прегръдка на Кремъл - спонсор на ДС кукловодите , които опоскаха и опростачиха народа. Народе събуди се и измети кремълските слуги и квази-псевдо евроантлантиците , а иначе отявлени мафиоти Пеевски , Доган и Баце.
до 52 Другите 54 вагона станаха подарък за украинския наркоман. Той не подбира. И пепел да му подариш ще я приеме на драго сърце.
Нищо не видяхме от ЕС, щото отгоре прибираха всичко. За 15 год. ГЕРБ насочваха парите за магистрали(там се краде лесно чрез свои фирми), правеха паркове и градинки, а за влакове- нищо.
Нехае се за закъсненията защото няма дела за нанесени емоционални и материални щети от страна на потърпевшите.Трябват такива искове да има но не само от 1 пътник
До 44 За комунизъм се говори като манталитет, начин на мислене на ръководните кадри и оперативния състав, които ходят на работа за заплата и за да не стоят вкъщи да скучаят. А квалификации като "слабоумен" говорят за аргументативна немощ и лош речников запас.
БДЖ си мислят, че хората ползват влак за развлечение, за ходене на почивка, за екскурзийка и пътуването с влак е за разглеждане на пейзажа. Затова нехаят за закъсненията. Не им минава през ума, че хората са тръгнали по работа, може да правят прекачане на др. влак или автобус и гонят час, студенти отиват на изпит, някой отива на лекар, на свиждане на болен или др. ангажимент. Изключителна безотговорност.
до 40 Аз редовно пътувам от гара Величково ( село във Варненска облас)т до Варна с рушвет. Билета е 4.50 за 60 километра разстояние. Всички кондуктори ги знам за този маршрут. От 10 кондуктора 2-мaa не са корумпирани. На другите 8 само докато ме видят и си приготвям 3 лева. Спестявам 1.50. Това е положението...за 60 км разстояние 3 кинта. Във Варна за автобусна спирка която е на един километър от спирката на която си те одрусват 2 лева.
Тук един слабоумен индивид говори за комунизъм ......аз до колкото знам от десетилетия сме демократична , либерална , толерантна , еврогейска ....територия ! Какво е виновен комунизма не можах да разбера ......Вярно че тези локомотиви са от него време но понеже сме бедна , малка територия ...нямаме пари за нов локомотив ....милиарди даваме за картинки на самолети ....линейки нямаме ама пари се дават за нови бмв-та .....златото разбира се НЕ е наше ....за всичко е виновен комунизма на Китай !
до 39 Да, почти винаги пристига влака от Варна до София за 8 часа. И поради този факт трябва да са доволни пътниците от пътуването където това разстояние се изминава за двойно по- малко време в бяла държава с всичките му гари там? :))))
На БДЖ не им пука, че стават за смях, не им пука, че някой може да пострада, ще обвинят някой на ниско ниво и ще продължат по старому. Типично комунистическо, провалено предприятие, което си гледа само заплатите месец за месец и нехае за системните произшествия. Няма контрол. Сами си проверяват себе си. Няма санкции. Безотговорна работа.
По-добре пишете в новините, когато някой влак на БДЖ пристигне навреме, не се запали или пътниците останат доволни от пътуването...
Трябваше да го бутат влака че да станем за смях за втори път на целия свят след като оня ден бутаха влак у нас.
За какво намесваш руснаците и Русия? Все Русия ви е в устата, като обсесия. Тук иде реч за недалновидно и безперспективно управление, за харчене на пари за вагони и локомотиви без инженерна компетентност, без съгласуваност и съвместимост на нещата, без мисъл за поддръжка и т. н.
Запали се бързият влак от Варна за Пловдив преди Чирпан