399

Анонимен

преди 8 месеца

Икономиката на Германия е пред крах. Вестник Bild пише, че германските компании са принудени да намалят производството, конкурентоспособността на силните индустрии е паднала до най-ниското ниво за последните 30 години.

398

Анонимен

преди 8 месеца

Voyah Free 2024 Full-size SUV е с 10 хиляди долара по евтина от предишния модел. Двураменно предно въздушно окачване окачване, многораменно задно също пневмо окачване, регулиране височината на клирънса, два електромотора обща мощност 490 конски сили, ускорение 4.8 секунди, плюс бензинов 1.5 литра турбо двигател 150 конски сили. 37 хиляди долара. Вътре изработката е средно ниво, но е по-добра от немските аналози BMW X3 и Mercedes GLC.

397

до 425

преди 8 месеца

Като ползвател на 2 чисто нови автомобила, които с жена ми сменяме на 3 години със следващия модел, ще ти отговоря. Продажбите в ЕС спаднаха, защото по време на КОВИД не си карахме грам колите и те запазиха стойност. Нещо повече- масово, ама масово интелигенцията из ЕС, вкл. България отиде да живее на село, където нуждата от автомобил е нищожна, защото се работи дистанционно от вкъщи. Новото нормално. Работа от вкъщи. Кеф. Положителните неща от КОВИД- къщичка, градинка, спокойствие.

396

Внос-Износ

преди 8 месеца

Китай внасяше милиони немски лимузини, което принуди Партията да започне да произвежда алтернативи на немците. И точно това виждаме - алтернатива. Друго си е обаче оригинала.

395

Анонимен

преди 8 месеца

В Китай всеки е на електричка. Много по евтини са от Тесла, имат много модели, времето е топло, пътищата са хубави, има зарядни навсякъде. Електричката е градска кола, и китайците в големите градове предпочитат електрички.

394

Анонимен

преди 8 месеца

Русофилът е отишъл нощна смяна в склада на лошата немска компания Лидл, да знаете!!! Изчезнаха минусчетата му.

393

Анонимен

преди 8 месеца

Итересно, европейксите коли като са толкова хубави, защо 2022 са произведени 9.3 милиона автомобили, най-ниското ниво, както през 1993 когато са произведени 9.2 милиона. Нормално в ЕС се произвеждат около 14 милиона автомобила годишно. Защо нещо така вече не ги купуват?

392

Анонимен

преди 8 месеца

Китайските електрички са създадени за богатите китайци, които започнаха да си внасят БМВ и Мерцедеси. БМВ специално изкараха дизайна с голямата решетка заради братята китайци. Като не знаете, поне слушайте по-умните от вас. И за това Китайската Народна Партия се принуди да създаде алтернативи на Немските Тупалки, за да не излизат китайските пари в немците. Въпрос на месеци е Немците да искарат ОЩЕ ПО-ЯКИ ТУПАЛКИ, които ще фалират всички китайски ръжди.

391

Анонимен

преди 8 месеца

Китайските електрички са голава вода, кейдж дуелърите им са гола вода.

390

Анонимен

преди 8 месеца

Кръстан Паралийчев Паралийчин от село Несла!!!

389

231

преди 8 месеца

Интересно китайскоте коли като са толкова хубави и евтини защо европейските авто компании продават милиони бройки в Китай, а в Европа китайските коли са единици ?

388

Анонимен

преди 8 месеца

Аз съм на Пуросангуе.

387

Анонимен

преди 8 месеца

A защо няма вече БМВ М5. Защо са го спрели? Ама споко де, може дрого да си купиш, може БМВ 1 да си купиш вместо М5

386

другаря Костадинов

преди 8 месеца

Аз карам бял тунингован немски Porsche Cayenne, не искам да чувам за китайска или руска алтернатива.

385

Анонимен

преди 8 месеца

Хубаво пишете за китайските електрички. А знаете ли колко бройки има продадени от тях и колко от кейдж дуелърите самоубийци по китайските заводи могат да си ги позволят? не знаете. А колко руснаци могат да си ги позволят и изобщо колко БЕДНЯЦИ от брикс богат да си ги позволят?! Николко. Ще си стоят за красота. Като новия китайски Москвич. 12 броя продадени. Мерси.

384

Анонимен

преди 8 месеца

HiPhi Z (100% електрически) показа по-добър резултат на снежен лосов тест (насипва се сняг за по-трудно) от Porsche 911. HiPhi Z може да предендира за най-добрия спортен автомобил в света. На второ място се нарежда Zeekr 001. Легендарния BMW M5 (беше най-добрия) отива на кино, вече не се произвежда.

383

Какви Китайци?

преди 8 месеца

Дилемата е Мерцедес, Ауди или БМВ. Други коли - няма.

382

Анонимен

преди 8 месеца

Lynk&Co на Geely вече са осезаемо на европейския пазар, навсякъде може да се видят по улиците на европейските градове, по-често и от Тесла. Тесла е тесла, електричката е добра само за градска кола, да даваш толкова пари за такъв камион като Тесла е rлупост. Lynk&Co e много по-добър концепт, и пазара веднага го оценява. BYD също са с много силна маркетингова кампания в Европа.

381

Споко

преди 8 месеца

Споко, хамам мотоспорт сключи договор с БМВ, БМВ ще се оправи.

380

Mercedes-Bmw

преди 8 месеца

Дай да не се заблуждаваме колега. Ти нямаш пари дори за ръждив немски Опел Кадет, спри да се оглеждаш за китайски автомобили. За тях трябват денги. Макар и по-смотани от БМВ и Мерцедес, пак са скъпи. Не са за бедняци, като теб.