Немците вече не могат да произвеждат коли, икономиката на целия ЕС се срива, нямат материали, енергията е скъпа и прави автомобила непродаваем.
90% от електромобилите от всички марки се произвеждат в Китай. Производството на ел. коли е много замърсяващо природата и на запад излиза много скъпо. И затова е изнесено в Китай и Индия.
китайските са много зле, карал съм около 1 година такава и за нищо не става, ама явно са по добри от руските, очаквам и иранските копия на пежо да се появаат:) може и индийски:)
BMW също има поточни линии в Китай. Серйните автомобили на BMW от нисък клас първа сетия, 3та серия, и електомобилите им се произвеждат изцяло в Китай.
Завода на Тесла е Китай, да не говорим, че от 3 години Волво е собатвеност на китайската Джили Моторс и цялата гама се произвежда изцяло в Китай. Фолкаваген Груп и Мерцедес също имат производствени мощности в Китай. Голф и Пасат например се произвеждат там.Това означава ли че трябва изброените марки автомобили да се смятат за Китайски?
Да си повериш живота или комуникациите на нещо "измислено", разбирай прекопирано, от ковид-инженер - оле-мале. Китайско си взимам само 1 път в годината и то от ресторанта, хахаха!
За качеството не знам, но от времето на Волекс китайска кола, която да не е по-скъпа от европейска не стм виждал.А защо в Русия не купуват Лади - не става ясно.
явно автоваз, неможе да смогне на белите лади:) иначе китайските коли са пълен шииит, карал съм такава служебна около година и за нищао нестава, както между впрочем и всичко китайско, пънат се да правят нещо, ама нестава
Бедните руски граждани били принудени да купуват китайски автомобили. От лошия си президент били принудени. Не искат, но купуват ли купуват. Принудени били.
2022г - произведени 9.3 милиона автомобили, най-ниското ниво, както през 1993 когато са произведени 9.2 милиона. Нормално в ЕС се произвеждат около 14 милиона автомобила годишно.
А българите карат таралясници, освен това цените на таралясниците скачат, защото икономиката на ЕС се срива и не могат да произвеждат толкова коли както преди.
Работниците в ЕС на минималната заплата едвам си осигуряват храна и жилище, какво остава за нова китайска кола.
Китайците вече правят по добро качество на по ниски цени имат във всички сегменти по качествени автомобили
"Умните"(не са много) германци ходят в Дубай, да си купят германски марки, произведени в Китай, и след това си ги докарват в Германия. Излизат по-евтино. А останалите си купуват същите тези коли, но от ЕС на дебела цена. В момента в Китай има бесен дъмпинг между фирмите, свалили са цените с около 1/3 всички марки ( и националности). Днес пишеше, че Тойота даже е стигнала до плащаш една, взимаш и една подарък. Японците са най-изостанали ...
Разликата е че тия от западна европа ,работниците на минимална могат да си позволят нова китайска кола на лизинг.
Виждам, че тук пишат доста дето хабер си нямат какво може и произвежда Китай. Отишли веднъж до Солун и Одрин и вече международни експерти! *** на квадрат!
Изборът е ясен, руснаците купуват китайски автомобили