83

Анонимен

преди 1 година

Немците вече не могат да произвеждат коли, икономиката на целия ЕС се срива, нямат материали, енергията е скъпа и прави автомобила непродаваем.

82

Анонимен

преди 1 година

Китайските автомобили вече превъзхождат немските.

81

ютюб

преди 1 година

Новый китаец Li 9 уничтожил Mercedes-Benz GLS

80

Анонимен

преди 1 година

90% от електромобилите от всички марки се произвеждат в Китай. Производството на ел. коли е много замърсяващо природата и на запад излиза много скъпо. И затова е изнесено в Китай и Индия.

79

Анонимен

преди 1 година

китайските са много зле, карал съм около 1 година такава и за нищо не става, ама явно са по добри от руските, очаквам и иранските копия на пежо да се появаат:) може и индийски:)

78

Анонимен

преди 1 година

BMW също има поточни линии в Китай. Серйните автомобили на BMW от нисък клас първа сетия, 3та серия, и електомобилите им се произвеждат изцяло в Китай.

77

Анонимен

преди 1 година

Завода на Тесла е Китай, да не говорим, че от 3 години Волво е собатвеност на китайската Джили Моторс и цялата гама се произвежда изцяло в Китай. Фолкаваген Груп и Мерцедес също имат производствени мощности в Китай. Голф и Пасат например се произвеждат там.Това означава ли че трябва изброените марки автомобили да се смятат за Китайски?

76

Striker

преди 1 година

Да си повериш живота или комуникациите на нещо "измислено", разбирай прекопирано, от ковид-инженер - оле-мале. Китайско си взимам само 1 път в годината и то от ресторанта, хахаха!

75

Москвули

преди 1 година

За качеството не знам, но от времето на Волекс китайска кола, която да не е по-скъпа от европейска не стм виждал.А защо в Русия не купуват Лади - не става ясно.

74

Анонимен

преди 1 година

явно автоваз, неможе да смогне на белите лади:) иначе китайските коли са пълен шииит, карал съм такава служебна около година и за нищао нестава, както между впрочем и всичко китайско, пънат се да правят нещо, ама нестава

73

СИ ЗИПИН.

преди 1 година

ЩОМ Е КИТАЙСКО - ЗНАЧИ Е РОДНО ПРОИЗВОДСТВО. РЕШЕ СТАНА КИТАЙСКА ПРОВИНЦИЯ.

72

Анонимен

преди 1 година

Бедните руски граждани били принудени да купуват китайски автомобили. От лошия си президент били принудени. Не искат, но купуват ли купуват. Принудени били.

71

Анонимен

преди 1 година

2022г - произведени 9.3 милиона автомобили, най-ниското ниво, както през 1993 когато са произведени 9.2 милиона. Нормално в ЕС се произвеждат около 14 милиона автомобила годишно.

70

Анонимен

преди 1 година

А българите карат таралясници, освен това цените на таралясниците скачат, защото икономиката на ЕС се срива и не могат да произвеждат толкова коли както преди.

69

Анонимен

преди 1 година

Браво!

68

Анонимен

преди 1 година

Работниците в ЕС на минималната заплата едвам си осигуряват храна и жилище, какво остава за нова китайска кола.

67

Анонимен

преди 1 година

Китайците вече правят по добро качество на по ниски цени имат във всички сегменти по качествени автомобили

66

Вметка

преди 1 година

"Умните"(не са много) германци ходят в Дубай, да си купят германски марки, произведени в Китай, и след това си ги докарват в Германия. Излизат по-евтино. А останалите си купуват същите тези коли, но от ЕС на дебела цена. В момента в Китай има бесен дъмпинг между фирмите, свалили са цените с около 1/3 всички марки ( и националности). Днес пишеше, че Тойота даже е стигнала до плащаш една, взимаш и една подарък. Японците са най-изостанали ...

65

До69

преди 1 година

Разликата е че тия от западна европа ,работниците на минимална могат да си позволят нова китайска кола на лизинг.

64

L.

преди 1 година

Виждам, че тук пишат доста дето хабер си нямат какво може и произвежда Китай. Отишли веднъж до Солун и Одрин и вече международни експерти! *** на квадрат!