26

Анонимен

преди 1 година

Нали разбирате, че това поскъпване на всичко с по 20-30-40-50% няма да доведе до нищо добро.

25

Анонимен

преди 1 година

Аз винаги си купувам коли, които няма в България - те са първа употреба, защото в България има само нови или втора употреба! Да ви имам проблемите! Поздрави от територията отвъд Шенген! Чакам ви в Еврозоната с добре дошли!

24

aa1820

преди 1 година

Това е пълно безумие един трошляк на 18 години сега да струва с 50% повече отколкото преди година. Дори не коментирам цената и качеството ба автомобила....но който има пари и няма глава нека пълни гушите на тарикатите от Горубляне.

23

Анонимен

преди 1 година

До 23 - Ами дай да дам 140 000 кева ... Сигурен съм, че като си спестя 4-5000 лева за ремонти ...

22

Анонимен

преди 1 година

Те ако вземат да въведат поредната идиотщина със забраната на двигателите с вътрешно горене - пардон, не ако, а КАТО я въведат - тия 40 % увеличение ще ни се струват песен. Тогава едва 20ина процента от европейците ще могат да си позволят изобщо кола. Останалите - с обществен транспорт. Ама споко, гарантираният минимален доход ще включва и възможността за придвижване от къщи до работата и обратно.

21

Анонимен

преди 1 година

А бе има ли спекуланти в България или само трудолюбиви и честни търговци обичащи да загубят някой лев но клиента да е щастлив и доволен от покупката на кола

20

Ядрен вампир Z

преди 1 година

Аз си купих един Форд Мондео 3 за 3500 лева.Пета година го карам и до сега само един маркуч за 20 лева съм сменил и някой козметични работи.Най евтините гуми му купих отначало и още държат.Масла и филтри чат пат сменям самичак.Блага работа

19

Анонимен

преди 1 година

До 28 някой ти е шибнал минусче ...

18

Анонимен

преди 1 година

До 29 - Демек модeли преди преди 2000, даце и по-рано? Колко талива мислиш, че се търсят?

17

Анонимен

преди 1 година

ами търсят се , купуват се и затова и цените растат . ц класа 2008 седан за до 14К не се задържат и два дни в мобилето .

16

Анонимен

преди 1 година

И тия ли почнаха с надценките. Как пък всички слагат поне 40% отгоре сякаш гледат едни от други. Един отрасъл като вдигне с 40% и другите да не останат по-назад. Хората на запад не си купуват коли втора употреба а просто си карат старите които продават ако си купят нова, които пък после идват насам. Това увеличение на употребявани коли е смешно и жалко. Недостига на чипове бил виновен грънци.

15

Анонимен

преди 1 година

За какво са ви коли... Правете като кирето и лена, със самолета на вечеря с нощувка в Гърция, на сутринта със самолетчето в София и всички ние плащаме сметката.

14

Име

преди 1 година

До АнонименА бе празноглавец такъв, преди 1 месец имаше събиране на авто производителите в Чехия и 5 страни са стопирали всякакви подготовки за тая "забрана", забрана НЯМА да има! И една от тия страни е Германия. А познай кога? Казах да вземеш да четеш малко и да мислиш!

13

Анонимен

преди 1 година

Реално хората ръсят по 10 000 за някаква трошка и после още толков за ремонти. То тези коли втора употреба са един голям пасив.

12

Анонимен

преди 1 година

Колкото повече стоят , толкова повече разходи за търговците трупат .Аз си взех ЦРВ бензин 2012 г на 178 хил км за 7 хил евро , който иска да вярва , карам я вече 6 месеца

11

Анонимен

преди 1 година

От любопитство влязох в мобиле-то и вярно са скъпи. Живея в чужбина и Декември 2019-та за 6500евро купих Опел Астра със 160 хил км, от края на 2015. И гледам че от същата година сега в България му търсят 13-15 хил.

10

Име

преди 1 година

До АнонименВече е отменено "забраняването". Чети малко и се интересувай, а не само да плямпаш това, което ти изнася. След 10 години много вода ще е изтелка в дунава. Затова по-добре си трайкай и мисли повече.

9

Анонимен

преди 1 година

До 2 "колите до няколко месеца ще са супер евтини..." - другарю, с какво се друсате?

8

Анонимен

преди 1 година

В Германия кола на година и половина до две голф 7 ца 14 000евра може и на вноски за 12м

7

Име

преди 1 година

Това , че тоя търгаш продава нещо за 9000 не значи, че то струва толкова. При него е 9, на друго място ще е 7. Това с тези 40% са глупости. Има покачване от 15 до 20% взависимост за какъв точно клас става дума. Да, може да има спад на вноса, но и това е временно, като всичко останало.