19

чудно

преди 2 години

То така се почва, първо влиза само малко, после нацяло... Сега и билетчетата като станат по 5 лв, че да се стимулира екологията(комисията по екология поне), после се почва тука кой не паркира на паркинг - месечна такса, кой не е електрик дава по 1000 на година. Вижте колко хубаво е да се кара с 30, дай на всички улици... Нищо че тецовете са на въглища и глобите за незаконна сеч и добив на инертни материали са по-малки от кат-аджийските...

18

Анонимен

преди 2 години

Ако блъснеш човек с 30км/ч има 80% шанс да оцелее, с 40км/ч шанса е 20%. Гледайте канала на Митко Илиев има доста какво да се научи.

17

Хан Крум

преди 2 години

Браво! Скоро ще имаме най-екологичните транспортни средства за София - каруците! Само да се предвиди, че "двигателите" им се испускат без предупреждение. Хвала на европейския напредък!!!

16

Анонимен

преди 2 години

Качеството на въздуха кучета го яли. Не без майтап, кучетата ще могат да го ядат понеже тоя въздух ще може на филия да се намаже с толкова стари дизели без филтри. Ама в София от близо 8г качеството на въздуха се влошава от точно такива мерки. Вело алеи, за да стесним бул. докато бр на колите се увеличава, съответно задръствания повече и по дълги, намаляване на скоростта навсякъде дори с легнали полицаи ако щеш и на големи бул. махаме ляв завой на мн кръстовища за да обикалят итн. итн.

15

И.Б.

преди 2 години

Начинанието е добро, но се пита в задачата: Кой ще проверява спазването на скоростта ? Ще се поставят ли и снимачни устройства за превишаване на скоростта?Този проект трябва да се изпипа от "А" до "Я". С глобите от неспазването на наложената скорост може да се попълни бюджетът на града.

14

Кметка-марионетка

преди 2 години

Зона Самоков... Когат?!?!?! докога я ще търпите глу па вичката даскълка дето й се появи целолит от напъване да мисли със зад ни ка си :)

13

Анонимен

преди 2 години

Абсолютно правилно решение. Какви скорости да се гонят в тези части на София. В Париж отдавна го въведоха.

12

Анонимен

преди 2 години

В центъра 30км/ч е малко. Да го направят 70 или направо 90км/ч ограничението. Тъкмо да е в унисон с 140 по брилянтните ни магистрали и отговорното народонаселение.

11

Miko

преди 2 години

А такаа. Искат насърчаване на алтернативен транспорт, тогава да премахнат и знаците, забраняващи велосипедите по Графа. И целият идеален център да стане пешеходна зона със споделени трасета колело/трамвай, колело/пешеходци. Още по-добре с качествени велоалеи.Мерси!

10

Браво

преди 2 години

Ха! да слезем и да ги бутаме ще е по-добре.

9

А

преди 2 години

Не може ли да направите така, че само да ги бутат? Пак ще ги блъскат, но поне щетите ще са само материални! Не зная, дали другаде по света има такава организация на движението.

8

.

преди 2 години

Ухааа! Колко хубаво ще пушат на втора с 30. Това, че ще бръмчат са подробности!

7

Голям смях

преди 2 години

Та като пълзят колите баааавно и дъъъъъъълго ще могат поооовечко да димят ауспусите и въздухът ще бъде ама мноооого чист. То даскалицата по руски друго не може да измисли, да я накараме за домашно да напише сто пъти "Ама хич не ставам за кмет!"

6

Анонимен

преди 2 години

Е то и сега се кара с 30 в "части на центъра на София"! Пък има други части, където и да искаш, не можеш да караш с повече! Къде е новината в това?

5

Бен Ган

преди 2 години

Ама 30 пак за простолюдието ли? Защото продължавате да вдигате ограниченията и глобите, ама гледам гъзарите с БМВ, нещо май не ги гоните? Да, да, точно тези националистчетата, дето управата и БГ-то им е виновно, ама карат като луди.

4

Анонимен

преди 2 години

А може и със 100 км да се кара всеки сам си преценя,нали затова Гешевата правосъдна система още не е вкарала убиеца на Милен Цветков в затвора .

3

Анонимен

преди 2 години

Нали няма пари за градския транспорт и ще увеличават интервалите ? Сега и колите ще спрат, ако може да няма хора в центъра ще е супер.

2

do 1

преди 2 години

КАкво ти пука? Нали и без това не спазваш подобни ограничения

1

Анонимен

преди 2 години

Глупост след глупост миля моя майнольо.