20

Анонимен

преди 4 години

Все пак вижте другите какво са създавали в тая сфера в ония години. В никакъв случай не е нещо по-високотехнологично от българските прототипи.

19

Анонимен

преди 4 години

Аз лично самолети не съм правил. Но Царство България е произвеждало. Колкото, явно, да не им се иска на някои хора.

18

Анонимен

преди 4 години

Тапицерии може да са правили на допотпни двуплощници и дотолкова.Издадена литература по тематаима, гугъл също. Прочетете.

17

До 14

преди 4 години

Спиралата на вселенското развитиие .... Е, това е нещо , което е сигурно като смъртта и раждането. Но което не е е сигурно е, колко цикъла са ни отредени

16

Брат Вурст

преди 4 години

По въпроса със самолетите:15 август 1915 г. от летище Божурище излита първият самолет българско производство, конструиран от Асен Йорданов. Когато Ньойският договор забранява на България да има авиация, в Божурище, под надзора на оглавяващия окупационния корпус на Антантата френски ген. Фуржу, са унищожени 73 български самолета, 110 авиационни двигателя, 3 аеростата, 76 авиационни картечници, бордни уреди, боеприпаси, авиобомби и друго авиационно оборудване

15

гост

преди 4 години

Всяко нещо с времето си. Тогава не му е било времето затова и никой не се е напъвал.

14

Диагноза

преди 4 години

Браво ! И днес щяхме да караме Москвич с ток , с 60 км/ч. по магистралите ,където скоростта е 140 км/ч. Най-умните социалистически инженери, завършили в Москва , днес щяха да се кефят в такива Москвичи ! Колко престижно ! Тъгуващите по соца спокойно могат да си стегнат чемоданите и да хващат влака ( или Москвича си ) и да отпрашват към Сибир ! На добър час,другари !

13

Демократ

преди 4 години

Това, което разрушихме за 30 години, комунистите вече не могат да построят и за 300.

12

До 12

преди 4 години

Хаха, разсмя ме с патрИ*ИОТизма си. Само не знам как си ги смятате тия 1500 години, като в най-добрия случай са 140 години. Или смяташ, че съвременния ганьовистанец има нещо общо със средновековния българин. Колкото и гърците и египтяните имат общо с древните жители по техните земи. Обаче това да се надяваш другите да затънат колкото и ти си е чисто българска комплексарщина.

11

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен - Преди войната сме правели самолети...Я си кажи, ти какви самолети си правил преди войната?!

10

Аз пък си мисля

преди 4 години

Където е текло пак ще тече. За доказал се в хилядолетията народ с 1500 години история / накои казват повече/ е нормално да има възходи и падения .500 - 600 години са просто част от кривата.. И въпреки цалата драма и многото плява сега има много видими бисери , които ми вдъхват надежда, че сме по пътя на пжредния връх . Да му мислят народите които изживяха своите върхове и сега с в кривата дето води надолу

9

До 9:

преди 4 години

Много нагло започнахте да лъжете. Никакви самолети не е правила България преди 09.09.1944. Тапицерии може да са правили на допотпни двуплощници и дотолкова.Преди 09.09.44 населението на България е било по селата 90%, бельото е било непознато, българите са се къпели няколко пъти в година на легеня зад къщата или в нужника и са си честитили банята както се е базикал с нас Чърчил.

8

Анонимен

преди 4 години

Преди войната сме правели самолети... След това СИВ ни определя консервите и химията. Имало е разработки, но дотам. Самолетите, колите и т.н. ги правят други.

7

Анонимен

преди 4 години

Роувър Маестро открит завод във Варна септември 1995. Но автомобила беше премазан от Шкода Фабиа.

6

MaйMyнaтa

преди 4 години

Аз помня как некой си Мъск, ме баламосва с видео клип. Как негов електрически автомобил, тегли 30_сет тонен камион, и тоо на сняг..ха ха хаЛошо няма, освен човеците които му вярват.

5

Анонимен

преди 4 години

90-те имаше разработки (в Стара Загора мисля), доста успешно, които наистина не получиха държавна подкрепа, защото липсва държавна политика.. това включва и гавазина на тато

4

Анонимен

преди 4 години

Всъщност сме ги продавали за скрап, а нашите кой знае колко горди са били, че са продали на Японците некачествена стока.

3

ined

преди 4 години

Помним, помним. Даже и това как изнасяхме електрокари за Япония. После се оказа че японеца ги е купувал само защото цената е била по-ниска от цената на оловото в акумулаторите им. Като претопи и желязото от електрокара и вече е на печалба.

2

Ъхъ...

преди 4 години

***...Я си виж пак заглавието! Защо ми се струва някак си объркано и без смисъл?

1

Митко 19см

преди 4 години

Помните ли когато България пионер при електромобилите?---Помним, когато пред "когато" се слагаше запетая и в подчиненото изречение също имаше глагол.