Напишене един ТЕЦ който гори *** на ЕС - Италия ли Белгия ли и пр. колко коли е ? Напишене за 30 години колко гори са изсечени и изнесени. Това е по важно. И преди 30 години 90% се отопляваха на печки на дърва, на въздуха си беше чист. Гората я няма, белите дробове на България ги няма.
До Анонимен 132Приятелю, вече имаш едно палче надолу! Човечецът "Интересно, 123" или не е живял през онези времена и просто лъже, или е озлобен на нещо, не са го приели в Партията, например!А онзи с палчето надолу да си го завре на топло!
По времето на бай Тошо,драги,улиците се миеха всяка седмица,нямаше толкова индианци в града,които да горят гуми и б..ци,и нямаше толкова таралясници из улиците.А въздуха определено беше по-чист,за твое сведение.
Къде бяхте всичките природозащитници по времето на бай Тошо,когато през цялата зима в софия не можеше да се види нищо от мъглата,която се стелеше и ограничаваше видимостта до 30 метра??!! Как изведнъж точно днес и точно сега България е на първо място?! Или в стил Гумен Гадев Ветов,да поплюем правителството си,дето са виновни,че сами си *** в гащите,а търсим други да ни носят вината?!70 години викахте осанна на тези които ви докараха на това дередже,а сега ривети кат вдовици за х,й?!
Така е при нормални коли. Аз знам вехти бангии без катализатори дето са за 18 печки.Ромоподобните българи и българските роми да не се ослушват ми да разкарват пушещите коли и печки.Бедните с печки и коли на пропан-бутан.
Аз се задушавам движейки се по магистрала ако няма страничен вятър, който да проветрява въздуха в посока към другато платно. Ако вятъра е в посока към мен е кошмар. При това имам филтър на купето. Ако го нямам трябва да карам с маска. Половината от ТИР-овете и всички бусове са с отрязани катализатори, само един такъв сигурно бълва ФПЧ колкото 20 и повече дизелови леки коли без катализатор. А с печка, която гори само сухи дърва широколистни не може да има никакво сравнение.
Може да се види какъв е опита на Лондон по въпроса. След Големият смог от 1952 година, заради който загинаха хиляди хора, там забраниха отоплението на твърдо гориво и нещата се нормализираха.
Сега наистина има много по-голямо замърсяване с ФПЧ в София, а причините са много. Изсичане на много дървета, унищожаване на огромни пространства от зелени площи и застрояването им от мафията. Ограничаване на естествената циркулация на вуздуха в София чрез строителството на високи сгради на пътя на въздушните потоци. Многократно увеличение на самолетните полети над град София. На практика спиране на миенето на улиците на София. Горенето на гуми, пластмаси, найлони и други подобни в маалите.
Доста промити мозъци има, които са убедени, че не печките, а колите замърсяват въздуха. Преди години хората се топлеха на качествени дърва и въглища, а сега половината горят гуми и какво ли не, а въглищата и дървата са с лошо качество. Една печка, в която гоярт гуми, замърсява с ФПЧ колкото 20 хиляди автомобила, а може и повече, произведени от края на 2011 година досега от сорта на Сеат Ибиза, Голф и т.н.
В град София има регистрирани около 500 хиляди автомобила, относително нови - средна възраст 11 година. От тях в час пик едновременно в София се движат примерно 1/20 от тях, т.е. 25 хиляди. Да кажем, че още 5 хиляди автомобила се движат с регистрация извън град София или общо 30 хиляди. Ако това за 18 коли = 1 печка е вярно, а то не е, тези 30000 коли в час пик се равняват на 1670 печки. Среднодневно колите са значително по-малко, около 10000, което е 555 печки при 18:1.
От как свят светува хората се отопляват с печки,и на въздуха нищо му няма,а сега изведнаж скочихте срещу тях!Баси глупавия народ,баси чудото!Я пребройте колко бараки се движат в София всеки ден,и тогава давайте мнение!
За всеки нормален човек е ясно кой замърсява с ФПЧ в София - най-много горенето на гуми и дрги подобни в печките, после печките на въглища, след това са печките на дърва, самолетите и неизмитите от Фандъкова улици. Горенето на бokлука не знам кокко замърсява, но вероятно е много. Принципно с ФПЧ много замърсяват тецовете на въглища, но май в София не останаха такива.
За да е чист въздухът в такива големи градове е необходимо над 90% топлофициране на жилищните и обществени сгради. За да е планински въздуха също така трябва да се премахнат ВСИЧКИ камиони. Също така всички фабрики , заводи, цехове, работилници, сервизи , бълващи отровен пушек, трябва да се затворят. Но това означава да се затвори столицата и всички големи градове. Не вярвам, че хората в Булгария са толкова сдухани , че да искат да си затворят държавата и да я приключат.
Реалността е друга. Една печка, в която горят гуми, замърсява колкото 20000 леки автомобила от среден клас с Евро 5 или 6, колкото 1250 с Евро 4, колкото 1428 с Евро 3, колкото 833 с Евро 2 и колкото 626 коли с Евро 1. Ако в печката горят само хубави дърва, то печката замърсява колкото 685 коли с Евро 5 и 6, колкото 86 коли с Евро 4, колкото 49 коли с Евро 3, 28 коли с Евро 2 и 18 коли с Евро 1.В София се твърди, че се използват 50000 печки, което грубо е 40-50 милиона коли.
Всичките печки и коли са по-малко от тецовете на Ковачки, които горят *** на италианската мафия,? Забравихте и за самолетите, които пръскат газове в небето и стоят часове.... Също не споменахме и за си'ните ни съ'братя, дето нямат грам от нашето ДНК, но им казват "бъл'гари", даже и езика ни вече не могат да пишат, четат и спелуват.. , но горят стари гуми/дограма и т.н. от *** ни.!!
Щото ви е страх да си признаете,че шведите събират гумите от половин България да ги горят,и сега печките ви са виновни,така ли!?В моето село всички сме на дърва,и на въздуха нищо му няма!Даже е приятно!А вие щото сте много политкоректни,ще дишате гумите на шведските столичани,а после печките ви са виновни!А за таралясниците,дето ги карате нон-стоп мъртва тишина!Баси простотиите!
1 печка колкото 18 коли: България с най-много смъртни случаи заради мръсния въздух