60

Селтак

преди 4 години

Икономика на Суфия е нашите ръце!

59

Анонимен

преди 4 години

Цариградско шосе и Евлоги Георгиев, т.е. Орлов мост. Преди 1989 година около 08:30 сутрин в работен ден, там преминаваха средно по над 240 коли на минута, а сега под 100 коли на минута. Колите ли са много или кмета и бандата му не са си на мястото?

58

Селтак

преди 4 години

Иматр ли въпрос към мен?Зада ви света.А между другото суфянеца е препечен къртоф

57

Стар Софиянец

преди 4 години

Със спирането на движението по бул. Витоша и пешеходната зона там, плюс въвеждането на еднопосочно движение по Солунска, тази част на Центъра на София се задръсти допълнително. Еднопосочното движение в София по улици, по които е имало двупосочно движение, го въвеждат с една цел - повече места за паркиране на улиците, вместо както е по света, да се правят подземни и надземни многоетажни паркинги и колите да не се паркират по улиците.

56

Селтак

преди 4 години

Всичко живо което е просперирал в София е от село а суфянеца бачка за него!Суфянеца е препечен къртоф

55

Анонимен

преди 4 години

Много "софиянец" много нещо,па и всичките с претенции!

54

До 44 друг стар

преди 4 години

Като си тръгнал да се връщаш назад във времето сравни и с времето преди 1944 година! Писнало ми от манипулатори, които се правят, че не знаят, че светът върви напред и превозните срвдства в цял свят от 1939 година не са като тези от 1979 година, а те и в двата варианта не са като тези от 2019 година. Тук става дума за организация на движението и паркирането, а не за техниката към даден момент от човешкото развитие.

53

Селтак

преди 4 години

Много тъпо семе е суфянеца не познава града си знае само квартала и центъра!Суфянеца е препечен къртоф.

52

Анонимен

преди 4 години

На 90% задръстванията в София са пряк резултат от лошата организация на движението и паркирането. Например по бул. Александър Малинов в ж.к.Младост преди 1989 година в час пик примерно вечер от Цариградско шосе до там, където беше Деница, преминаваха по 3000-3600 коли между 17:30 и 18:30 часа, а сега преминават 300-360. Същото беше сутрин в час пик в обратната посока. Така стана навсякъде в София.

51

Наблюдател

преди 4 години

Е как няма да има задръствания, като кокошката като и светне зелено се чуди какво да прави, или друг потегля и го е страх да настъпи газта че ще изхарчи 5ст. повече. Да не говориме, че е пълно със карачи, които на Цариградско карат с 50, при разрешени 80. Време е да се въведе минимална скорост на движение, и който не я спазва да се праща отново на изпит.

50

65

преди 4 години

Айде сега пак виновен градският транспорт.Ами да се закрие,та всички които го ползват,да си купят коли и стях да се разкарват.Тъкмо и бабите ще спрат да щъкат по пазарите в час пик.Ей че *** хора .Дай им само да пишат простотии.На кривата ракета и космоса и е крив

49

Пенчо

преди 4 години

Скоростта му била проблем на Анонимен 48... "Само" 80км/ч била, трябвало да бъде 110 и щели да изчезнат задръстванията. Всичко друго било проблем, но не и броят на автомобилите в града... Пич, ти от коя планета долетя!?

48

Анонимен

преди 4 години

Бул. Ботевградско шосе с две отделни платна за движние, всяко с по 3-4 ленти и разрешена скорост до 50 км/час, при безопасна скорост над 120 км/час. Така е и на други основни булеварди. Е, как няма да има задръствания

47

Анонимен

преди 4 години

Освен светофарите има и други причини за задръстванията в София, като броя на колите не е причина за тях, както се внушава на онези 80%. Друга причина е примерно ниската разрешена скорост по ключови булеварди, на които безопасната скорост е много по-висока от разрешената. Например на бул. Цариградско шосе, преди 1989 година разрешената сорост беше до 110 км/час, а сега е до 80 км/час и естествено има задръствания и реалната скорост пада често до под 50 км/час. Бул. Ботевградско шосе с две отделн

46

Анонимен

преди 4 години

А мен какво ме интересува това?

45

даааа

преди 4 години

Като завали дъжд в столицата е така, понеже много от колите които иначе са на паркинг в сухо време влизат в действие, понеже софиЕнци не искат да си наквасят гумениците!

44

Анонимен

преди 4 години

Вече нищо не може да се направи, свиквайте и се кефете.

43

друг стар

преди 4 години

До Стар СофиянецОбщо взето дрънкаш глупости на търкалета. Какво било преди - лади и мОсквичи с разграфени паркоместа пред блока с написани регистрационните номера на автомобила - по системата *направи си сам*. 100 апартамента в блока - 40 коли пред него.Градски транспорт - икаруси с по 30 метра черен пушек след тях и трамваи със скреж по стъклата през зимата от вътрешната страна. Имаше и автобуси чавдар, еденични, като по линия 88 - ад и тъпканица!Това беше

42

Анонимен

преди 4 години

Всеки светофар намалява пропускателната способност на кръстовището 10-20 пъти. Светофар трябва да има само там, където наистина е необходим и да работи в оптимален режим относно пропускателната способност на кръстовището. Сегашният масово прилаган вариант за циклично зелено за всяка от четирите улици/булеварди на кръстовището, намалява пропускателната му способност почти наполовина. Отделно, че има куп ненужни светофари. Светофарите в София са една от основните причини за задръстванията.

41

Анонимен

преди 4 години

При градски транспорт, приближаващ цена от 2 лева, нормално....