Германия отдвна е трябвало населението и да бъде разселено и територията и поделена но Сащ ги закрилят те финансираха и Хитлер.
В световен мащаб, само 10% от въглеродния двуокис е от автомобилите, т.е. с автомобили или без тях, все тая.
Германия да свие перки. Просто ще й се наложи да преглътне това хапче и да засили други индустрии, вм автомобилите.
Десето специфично за НРБ не е необходимо София да е 5 милиона при население на България 6 милиона.
Драстични ограничения за автомобили първо в големите градове в най-обозрими срокове плюс яки цени на бензина.Междувременно, амаляване таксите на топлофикация и увеличение тези на електроенергията, за да има все пак справедливост, компенсация и полза за масовия гражданин на републиката.
Кажете го на Индия и Китай, или там няма кой да ви слуша глупостите.Индия плюс Китай са половината население на земята, брамчът си, отделят СО2 и ги боли фара ...
Що товарните камиони не се задвижват като тролейбуси по въздушно електроснабдяване.Щото немчугите от Ман ще фалират.Та немските бюргери като мосю Пиех да инвестират малко пари а не да си купуват Бугати за 8 млн.
Да се научат африланцо азиатци и латиноси че отдавна са измислени презервативите противозачатъчните аборта и свършването отвън.Не е нужно някой да има 25 деца 2-3 е ок.
Другото елементарно нещо е просто сельото да не си фърля *** през балкона да не пали *** и да не се отоплява на квот му падне.Да не се.е и пика в морето още повече в басейна да не гори пластмаси и да се подмива отвреме навреме.
Сорос спри тия пари за мигрантите и ги дай за термоядрен синтез и борба с рака.В тия лодки дет инвестираш си набутал трильони.
Целият проблем е във фрагментаризацията на идентичността на левицата и отказът от ориентация към ляво центрирана енвайрънментъл среда.
Да започнат от самолетите и тирчетата, че са най големите замърсители, ако мислят действително за околната среда. Ще правят логистика с каруци, но тогава няма да могат да се изхранват 70 процента от островитяните.
И парите за наука ги нема ако се даваха част от парите които се дават за простотии досега да беше овладян термоядрения синтез и да се прави водородно гориво да сме забравили за тва.Водородни коли с пробег над 1000 км и 99.9% КПД.Ама вместо за наука парите се дават за социал.
Глупости.В София гледам стана голяма мода да се карат електрически тротинетки.Ми значи сме в крак с модата нали?Аз мога да си карам моя стар дизел, който между другото изобщо не пуши - завирал съм си носа в ауспуха нарочно и си дишам!Е, няма как да е кислород но не е отровен газ поне.Е как иначе да изминавам по 25 километра с тротинетка всеки ден като ходя на работа?
Като ви направим бензина 10 лв за литър друга песен ще запеете. Почвайте и да хапвате люцерна за да свиквате с новите реалности.
То и дизелите не са такъв проблем ако сельото не махаше филтъра да му вАрвела повече талигата.Тъпотата ще погуби света не друго.
Целият проблем е в грандоманските немски мощни коли.Ако те се откажат да чравят мощни коли никой няма ги купуа.
Депутатите ни да се откажат от служебните автомобили, и ще спасят част от природата.Ако всички депутати се откажат от парламента, ще спасят държавата.
Проучване: Отказ от личните автомобили ще спаси природата