До Анонимен 384Не би ме учудило ако един Ф-16 без ракети и нищо друго на крилата и само с половин резервоар гориво да лети на 20000 м. Ако е само за рекорда.
Пишете абсолютни глупости за този колесник. Цялата работа идва от една смешна статия и вие го повтаряте като папагали. Колесника трябва да е спуснат при кацане на ТВЪРД ТЕРЕН. Меката и разорана нива не е такъв! Ако колесника е спуснат веднага ще "заоре" и ще се строши на секундата с всички произтичащи от това последствия. Разбира се, че в тази ситуация кацането е "по корем".
Няма вариант 30-40 МиГ-31 да застрашат над 300 Ф-35 + 180 Ф-22 + незнайно колко още Ф-15,16,18, и т.н.
До АнонименВзе ми думите от устата.Най-вероятната причина Боинг да препоръчва кацане със спуснат колесник е високата скорост на кацане в такива ситуации. Колесника може да поеме първоначалния удар и да забави скоростта въпреки, че най-вероятно ще бъде напълно разрушен.
Няколко уточнения. Първо, самолета не е нов, серийното производство на МиГ-31 е спряно през 1994. Става въпрос за "нов" модернизиран самолет. Второ, от филмчето се вижда, че конкретния МиГ-31 няма ракети на крилете така, че не знам за какъв ракетен бой става въпрос. Очевидно сме свидетели на поредната ПР акция в който максимално олекотен самолет се използва за пропагандни цели.
Те и Северна Корея ,скоро ходиха до луната и се върнаха :)) казаха им го по официалната нац. телевизия
До БобиСтига бе Боби с тази опорна точка за тези Ауакси. Ауакс ракети не изстрелва. Да сравняваш радара на Ф-35 с този на МиГ 31 е най-малкото смешно. В тази област руснаците са поне 15 г. назад. Да не говорим за Ф-22 които има 360 градуса "видимост". Колкото и параметри да пишеш за руските самальоти фактите са си факти -до сега само са били сваляни с убийствено превъзходство в статистиката на въздушни боеве. Само сваляни и толкова! Имат един-единствен свален Ф-18 в Ирак и толкова.
Модерните самолети с ПФАР и АФАР радари могат да имат функцията на мини-АУАКС. Американците много дръпнаха напоследък във мрежовите технологии където кораби, самолети и дронове са свързани в обща мрежа обменяйки информация в реално време. Например, в бъдеще Ф-35 ще може да сваля балистични ракети които са "осветени" от радар AEGIS с морско базиране.
До Анонимен"А Ф-35 от какво разстояние ще видят?"4. На какво разстояние МиГ-31БМ ще видят Ф-35. Знае ли някой?Старите Ауакси имаха обсег 300км по цел тип изстребител и баражираха на 10000м височинаСегашните Ауакси се опитват да ги слагат на самолети с оперативна височина 15000м - това означава че виждат на много по-далече възможно е цел тип изстебител да видят и на 600кмТова важи и за МиГ-31БМ със сигурност новия радар има повече излъчвателни елементи - по-мощен е
Никой ли не помни, че до космоса скоро летя самолет, който ще вози космически туристи! Е, разбира се от родината на авиацята. Кравария!
До АнонименПървите ауакси са преди 60 години, когато руснаците само са гледали като индианец пишеща машина.Ту-126 е първия СССР АУАКС полита в далечната 1962 година ...
До БобиСамолета губи двигателите много ниско за да имат възможност да направят завой. Ако бяха опитали да завият и да се върнат на пистата това щеше да им коства много скорост и изпадане с щопор (stall). Решението да кацнат във нивата е правилно.
До Анонимен"А Ф-35 от какво разстояние ще видят?"1. Ф-35 има радиус на действие като бомер 1000км (2200км далечина на полета като СТЕЛТ и без дозареждане)2. Ф-35 има на въоръжение АИМ-120Д АМРАМ обсег 180км ппс, която заради малките управляващи плоскости за да се носи в корпуса на Ф-22/35 практически не може да лети високо където лети МиГ-313. Р-31/37 летят по квази балистична траектория с таван примерно макс 40-45км за да намалят триенето(топлинна бариера) 160/300км обсег ппс
До Анонимен"Тогава за какво геройство и правилни решения говорим, след като от него нищо не е зависело, самолетът просто е набрал 50 метра и след това е паднал в ниватаМ?"1. Има подобен сценарий описан в ръководствата - Самолета минава на минимален кръг около летището и каца или в другия случай се насочва към най-близката писта2. По инструкция се каца винаги със пуснат колесник - ако бяха се опитали да пуснат колесника щеше да стане случая със Суперджет счупен колесник пробито крило и пожар
До Анонимен прод"Аз ти казвам, че AWACS ги виждат от 300 км..."3. Първите АУАКСИ са с антена с механично сканиране чак след 2000 се появиха варианти с АФАР да те виждат МиГ-31 от далече но и Миг-31 ги вижда тях това са огромни самолети дори в сравнение с МиГ-314. Кога Ф-22 и Ф-35 ще летят над северния ледовит океан? А ама те нямат такъв обсег нито навигационно оборудване. ЪЪЪ5. Р-37(разработка 1985-2014г) ракетата е първата правена за Убиец на Ауакси обсег по дозвукови цели 300км
МиГ-31 е създаден по времето на Студената война със една единствена задача - прихващане на американските стратегически бомбардировачи още преди да навлязат в СССР. Поради слабата населеност на северната им граница е изключително трудно и скъпо да се поддържа наситена наземна радарна поддръжка. Затова самия МиГ-31 е оборудван със изключително мощен радар и далекобойни ракети въздух-въздух. В последните години руснаците се опитват да направят МиГ-31 носител на ракети Кинжал.
До Анонимен"Аз ти казвам, че AWACS ги виждат от 300 км.А тази "метла" не може да вижда стелт самолетите на 150 км.Вижда ги на по-малко от 100, в най добрия случай.Реално на 70-80.Те ще си пуснат ракетите без да си включват радарите, само по целеуказание от AWACS."1. Заслон радара е правен да откива стратегичеки крилати ракети(летящи на 50м височина) над Северна Русия и арктика2. Стртегически бомбери Б-52 и Б-1 за него са тлъсти цели откривани на макс разстояние
Американския Блекбърд е летял на 40 000 още през 60 - те години.Много елементарна пропаганда, Сайте.
Руски изтребител МиГ-31БМ полетя в близкия Космос